Naiset, kertokaa mielipide, pettääkö vaimo?
Vaimo on jonkun kavereidensa kanssa Jyväskylässä viikonloppua viettämässä ja näyttää shoppailevan tutun kaavan mukaan. Nyt 15 min sitten tuli WhatsAppilla viesti ja kuva eräästä tuotteesta (varsin kallis) sekä kysymys että saako ostaa?
Tuossa ei mitään normaalista poikkeavaa, mutta huomasin aluksi että taustalla näkyy ilmoitus aletuotteista ruotsiksi. Tämän takia tarkistin kuvan exif-datan, josta huomasin GPS-paikannuksen mukaan kuvan olevan otettu Tukholmasta ja tarkemmin Klarabergsgatanilta.
Eli jotain salattavaa on ja paikka ei tosiaan ole Jyväskylää lähelläkään, mutta kuinka todennäköisesti vaimoni on pettämässä minua tuon perusteella? Omasta mielestä 99% todennäköisyydellä.
Kommentit (42)
No luottamuksen varmaan ainakin petti, kun sanoi meneväns Jyväskylään ja menikin Tukholmaan. Mutta voi se olla siellä niitten likkakavereitten kanssa.
Viisas mies olisi heti kysynyt, että paljonko se hinta on siis kruunuissa ja pöhkö nainen olisi kertonut.
Ei tuon puhelimen paikkatietoon ole mitään luottamista ja Suomi on kaksikielinen maa.
No jos on jollain pettämisreissulla, niin eiköhän löydä jotain ihan muuta tekemistä kuin lähetellä sinulle kuvia vaatekaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon puhelimen paikkatietoon ole mitään luottamista ja Suomi on kaksikielinen maa.
Jyväskylässä ei kyllä ole ruotsinkieltä nähty eikä kuultu yli sataan vuoteen. :) ei mainoksissakaan, ehkä jonkun kaupan ikkunassa voisi lukea REA siinä missä ALE ja SALEkin.
Tutkimusten mukaan yli puolessa avioliitoista tapahtuu jomman kumman tai kummankin puolison pettämistä, joten jo tilastojen mukaan on varsin todennäköistä että vaimo antaa pesää toiselle miehelle. Tai nykytrendin mukaan siellä saattaa olla toinen nainenkin kun lesboilu on kuuminta hottia.
Ei petä. Ei laittais sulle kuvia jos pettäis
Kyllä me naitiin, mutta en pitäisi sitä pettämisenä. Vedin kokoajan vain ulospäin. t. Mies
p.s. sen henki haisee pahalle
Naisena sanoisin että hyvin epätodennäköistä että pettää, taitaa olla enemmän miesten heiniä tuo pettäminen. Oletko jotenkin todella niuho kun vaimon pitää sinulta kysyä lupaa jonkun hankintaan? Jos ei uskalla kertoa että menikin kalliimmalle reissulle Ruotsiin ja siksi valehteli sinulle menevänsä Jyväskylään.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei ole kaksikielinen maa, ja Jyväskylä on sitä vielä vähemmän.
Suomi todellakin on kaksikielinen maa ja ruotsi on toinen virallinen kieli Suomessa.
No tota, mun puhelin joskus sekoili ihan urakalla ja väitti monta kuukautta että olisin Belgiassa :D vaikka olin siis ihan kotonani täällä Suomessa, enkä ikinä edes käynyt Belgiassa. Facebookiinkin tuli päivityksiin se sijainti että belgiassa, siitähän monet ihmettelikin että oonko reissussa :D
Juuri niin kuin em. kirjoitti. 100% varmasti vaimo ei ole pettämässä, vaan puhelin sekoilee.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuvanottohetki datasta päätellen on eilen klo 17:42 Suomen aikaa.
AP
Milloin se petolliseksi epäilemäsi rouva on lähtenyt reissuun? Laivalla kestää melkoisen kauan keretä Tukholmaan, etenkin jos on lähtenyt ekana Suomussalmelta. Onhan se kehveli voinut tietty lentääkin sinne... Ei tosin suoraan Suomussalmelta.
No, annoitko luvan ostaa? Ei hitto mitä lapasia ihmiset on, sekä nainen että mies.
Vierailija kirjoitti:
Suomi todellakin on kaksikielinen maa ja ruotsi on toinen virallinen kieli Suomessa.
Mutta siitä huolimatta Jyväskylän katukuvassa ei näy ruotsia suunnilleen ikinä missään.
Mulla puhelin väittää edelleen että kotipaikkani on ruotsissa.. gps vähän heittelee tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Milloin se petolliseksi epäilemäsi rouva on lähtenyt reissuun? Laivalla kestää melkoisen kauan keretä Tukholmaan, etenkin jos on lähtenyt ekana Suomussalmelta. Onhan se kehveli voinut tietty lentääkin sinne... Ei tosin suoraan Suomussalmelta.
Eilen lähtenyt, mutta tarkka aika ei tiedossa koska olin töissä vähän yli 16 asti. Oli alun perin lähdössä jo torstaina mutta kuulemma ei sopinutkaan kaikille.
Kaikesta huolimatta olen edelleen taipuvainen siihen että vaimolla on jotain salattavaa, sillä tuo kuva ei 100% varmasti ole Jyväskylästä. Just äsken zoomailin kuvaa ja mielestäni toinenkin ruotsin kielinen teksti näkyy heikosti taustalta.
AP
AP