Ostaako teidän mies teille lahjoja?
Mitä olette saaneet viimeksi? Osteleeko useinkin?
Kommentit (30)
Ei osta tavaraa.
Mutta ostaa tapahtumalippuja! Joten me käydään aika paljon ulkona kokemassa kaikenalaista, tällä pääkaupunkiseudulla se on helppoa kun tarjonta on muutakin kuin teatteria ja konserttia.
Ei yleensä käydä ulkona syömässä, koska osataan vaan tehdä parempaa ruokaa itse sille rahalla. Ehkä joku tosi hieno paikka olisi sellainen, että se sapuska olisi parempaa kuin oman keittiön antimet, mutta...
Ja viimeisin lahja, minkä sain, on puutarhapenkki. Itse tehty.
Kyllä se joulu ja synttärilahjat hoitaa ja ajatuksella sen tekeekin.
Viimeksi sain synttärilahjaksi justin bieber kankaista tehdyn kauppakassin.
Eipä juuri. Kukkia tuo, mutta niitäkin harvoin - lähinnä merkkipäivinä.
Olen kieltänyt kaikenlaksten lahjojen hankinnan. Mielestäni turhaa krääsää on jo muutenkin aivan liikaa. Synttärilahjaksi riittää hyvin kukat ja vaikka illallinen jossain hyvässä ravintolassa. Siitä nautin!
Vierailija kirjoitti:
Miksinpitäisi ostaa? Naisena olen sitä mieltä, että miehen naiseen kohdistama erityiskohtelu, joka menee ohi normaalin muistamisen (esim. synttärit) ja välittämisen, on inhottavaa. Siitä tulee tunne, ettei mies todella pidä naista tasa-arvoisena kumppanina. Lisäksi nimenomaan lahjominen on todella materialistista ja pinnallista.
Ahdistava ihminen.
Eikö vaan, ettei mies saa avata sulle ovea? Koska silloinhan mies vihjaisi, että nainen on avuton.
Miksi kaikissa on vähintään yksi alapeukku? Onko se jotenkin negatiivista että ihmiset tahtovat ilahduttaa toisiaan, vaikkapa sitten lahjoilla?
Meillä ostetaan lahjoja puolin ja toisin. Jos on rahaa niin nyt sitä on hyvä aika kuluttaa, ei ruokita lamaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikissa on vähintään yksi alapeukku? Onko se jotenkin negatiivista että ihmiset tahtovat ilahduttaa toisiaan, vaikkapa sitten lahjoilla?
Meillä ostetaan lahjoja puolin ja toisin. Jos on rahaa niin nyt sitä on hyvä aika kuluttaa, ei ruokita lamaa!
Syy on kateus. Ei ole asiaa josta av-mamma ei olisi kateellinen.
Jouluna ja synttäripäivänä jotain pientä ja halpaa. Ei oikein muulloin. En kyllä materiasta välitäkään, mieluummin mies voisi viedä mut vaikka kylpylähotelliin kerran vuodessa, mutta hänellä ei ole varaa sellaiseen.
Me ollaan aika köyhiä niin olen sanonut ettei tarvi mulle mitään ostella. Viime kesänä osti mulle kuitenkin ihanan yöpaidan ja poimi kedolta kauniin kukkakimpun. Rakastan sitä miestä!
Ostaa, yleensä oikeasti tarpeellisia juttuja kuten kesärenkaat. Arvostan!
Tänään olisi ostanut yhden Longchampin laukun, jos se olisi ollut myynnissä kaupassa jossa kävimme.
Mieheni osaa todellakin ostaa kivoja hemmottelumatkoja! Viimeksi tuli nimpparilahjana 3 päivän reissu Lontooseen kivassa hotellissa. Itsekin ostin miehelleni kivan nimpparilahjan viimeksi. Ostin hänelle kokonaisen 4 litran käyttövalmiin pesunesteen auton pissapoikaan. Varmasti oli mieluinen lahja!