Onko kellekään koskaan käynyt niin, että mies olisi sanonut ettei hänellä ole tunteita ja myöhemmin olisikin selvinnyt, että niitä kuitenkin oli?
Minulle ihastukseni kohde sanoi yllätyksekseni suoraan, että hänellä ole sellaisia tunteita minua kohtaan, kun rohkaistuin häneltä asiaa kysymään yksissä juhlissa viime perjantaina. Hän oli kylläkin todella surullisen oloinen, kun hän sen sanoi, mutta toisti sen useampaan kertaan kun vaan jankkasin asiaa. En mennyt onneksi myöskään tunnustamaan omaa ihastustani, mutta varmaan hän on sen arvannut. Tämän jälkeen olen käyttäytynyt täysin kaverillisesti häntä kohtaan enkä enää mitenkään tuppaudu hänen seuraansa tms. No, nyt hän vaikuttaa jotenkin surulliselta, hän katsoo minua todella surullisen oloisena, jos satumme törmäämään. Lisäksi hän yrittää jatkuvasti tulla minun seuraani yms. ja lisäksi hän vaikuttaa edelleen todella mustasukkaiselta minusta tietyissä tilanteissa. En vaan pysty ymmärtämään tätä. Olin aivan varma, että hän on minuun ihastunut, mutta kyllähän minun on suoraa puhetta uskottava, kun hän niin sanoo.
Oletteko olleet vastaavassa tilanteessa? Haluaisikohan hän olla edelleen kaverini ja on siksi surullinen, kun en tunge enää jatkuvasti hänen seuraansa vai olisiko hän kuitenkin jostain syystä voinut valehdella minulle tunteistaan? Itse yritän parhaani mukaan käyttäytyä normaalisti hänen seurassaan, samaan tapaan kun muidenkin kavereideni, kun taas ennen kiinnitin häneen ja hänen juttuihinsa enemmän huomiota.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, että tuo miehen nykyinen käytös voi johtua siitä, että ihastuksesi ruokkii hänen itsetuntoaan eikö hän halua luopua tästä buustista, vaikka ei itse ole kiinnostunut.
Juuri tätä olen myöskin miettinyt ja minusta se olisi aika julmaa, jos hän sen vuoksi haluaisi vaan leikkiä tunteillani..
Ap
Terve ap!
Olen nuori nainen hyvin samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, paitsi että mies on varattu (kesti kauan tietää se varmasti) ja minä vapaa. Jotain ylimääräisiä kicksejä mies selvästi saa tapaamisestani. Minua kuitenkin häiritsee hänen ristiriitaiselta tuntuva viestintänsä sen suhteen, miten hän käyttäytyy ja mitä hän minulle sanoi, kun kysyin onko ihastusta. Nyt sitten välttelen miehen näkemistä ja annan ajan hoitaa. Osa minusta uskoo yhä vahvasti, että mieskin oli hyvin ihastunut pitkään... mutta järki sanoo, että hän kuitenkin päätti pysyä tyttöystävänsä kanssa ja sepä siitä sitten! Uutta matoa koukkuun! :)
Sun olisi pitänyt aloittaa kertomalla olevasi itse ihastunut. Et vain halunnut laittaa itseäsi likoon.
Jankutijankuti.
Jos olisin mies, juoksisin lujaa karkuun. Toivottavasti siippasi ymmärtää jossain vaiheessa, millaiseen ihmiseen on sotkeutunut. Tuo toinen mies on oikeastaan yhdentekevä, suurempi ongelma taitaa nyt olla ap:n omassa pääkopassa. Varattu nainen joka jaksaa jankuttaa ihastuksensa "väärästä"reaktiosta. Taisi ottaa liikaa itsetunnon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat vähän naivilta, jos mielestäsi ihastuksesi pitäisi tunnustaa tunteensa, jotta voisitte yhdessä käsitellä asian. Ei sun hänen kanssaan mitään pidä käsitellä vaan itsesi ja ehkä oman miehesi, jos aihetta tulee. Ihastuksia tulee ja ihastuksia menee, mies teki fiksusti kun ei lähtenyt ruokkimaan sinun ihastumisiasi. Luultavasti miehen tunnustuksen jälkeen alkaisit vain kuvittelemaan teitä yhdessä jne.
Olen täysin samaa mieltä. Tässä tapauksessa miehellä on ensisijainen velvollisuus itseään ja puolisoaan kohtaan mutta ei mitään velvollisuuksia aloittajaa kohtaan. Mies toimii fiksusti, kun hän toimii parisuhteensa parhaaksi, ja se tuskin sisältää ihastumisen tunteiden vatvomista ihastuksen kohteen kanssa.
Mä pidän kyllä naista/miestä kajahtaneena jos käyttää noin paljon aikaa analysointiin ja ihastumiseen jos sekä ihastuksen kohde ja itse on varattuja ihmisiä ja ihastuksen kohde ei edes myönnä ihastuneensa.. ihme sekoilua. Paljon hyörinää tyhjän ympärillä, kummallakin mainitulla henkilöllä. Vähän säälittävää lukea päiväkirjasta vuoden päästä, eikö vaan?
(En haluaisi hukata elämääni ihastumalla sinne tänne randomseuruetta vaan oikeasti jaan elämäni rakastamani ihmisen kanssa. En haihattele.)
Vierailija kirjoitti:
Terve ap!
Olen nuori nainen hyvin samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, paitsi että mies on varattu (kesti kauan tietää se varmasti) ja minä vapaa. Jotain ylimääräisiä kicksejä mies selvästi saa tapaamisestani. Minua kuitenkin häiritsee hänen ristiriitaiselta tuntuva viestintänsä sen suhteen, miten hän käyttäytyy ja mitä hän minulle sanoi, kun kysyin onko ihastusta. Nyt sitten välttelen miehen näkemistä ja annan ajan hoitaa. Osa minusta uskoo yhä vahvasti, että mieskin oli hyvin ihastunut pitkään... mutta järki sanoo, että hän kuitenkin päätti pysyä tyttöystävänsä kanssa ja sepä siitä sitten! Uutta matoa koukkuun! :)
Kiva kuulla, että on muitakin samantapaisessa tilanteessa. Tsemppiä uuden, hyvän miehen etsintään! Itse yritän keskittää voimani omaan parisuhteeseeni, kuten olen jo usean kuukauden ajan tehnyt. Oma ihastukseni ei meinaa vaan hävitä millään..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ap!
Kiva kuulla, että on muitakin samantapaisessa tilanteessa. Tsemppiä uuden, hyvän miehen etsintään! Itse yritän keskittää voimani omaan parisuhteeseeni, kuten olen jo usean kuukauden ajan tehnyt. Oma ihastukseni ei meinaa vaan hävitä millään..
Ap
Yrität siis keskittyy nykyiseen suhteeseen ihan vain koska ihastuksesi ei antanut vastakaikua. Nykyinen miehesi on siis vain varavaihtoehdoksi kelpaava. Jos ihastuksesi antaa vastakaikua, aloitat sivusuhteen tai jätät lennosta miehesi. Voi sääli sun kanssa, varsinkin kun tuo pakkomielteinen suhtautuminen toiseen mieheen on noin suurta.
Ei tää yhteiskunta kuule sillä lailla pyöri että kaikki vaan kertoo tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ap!
Ap
Päätit sitten keskittyä omaan suhteesi kun asiat ei menny niin kun päiväunissasi olisit halunnut. Tosi tympeetä käytöstä miestäsi kohtaan.
Ap, minkälaisissa tilanteissa sinä näet tätä ihastusta ja kuinka usein? Onko teillä sama työpaikka tai jotain? Vai muuten vaan vapaa-ajalla? Itselläni kans ihastumista meneillään, ja varattuhan minä tietenkin olen. Pidän sen vain ohimenevänä asiana, sillä meillä on mieheni kanssa niin pitkä ja vakaa suhde, etten sitä halua pilata. Näitä tunteita mulla tulee ja menee, ja mieheni on kyllä tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä vastauksia täällä. Tsemppiä ap, tuo on tosi ikävää kun ihastukselle ei saa vastakaikua <3
Kiitos <3! Kyllä tästä selvitään ja olisin valmis poistamaan koko miehen elämästäni, mutta hänellä tuntuu jostain syystä olevan tarve olla kaverini tms.
Ap
Tiedän tuon miestyypin. Ei ole kiinnostunut oikeasti vaan on jotenkin sekaisin itsensä kanssa. Olen ollut useamman kerran tuollaisessa tilanteessa ja varoitan sua että ei kannata mennä lähellekään tuommoisia sitoutumiskammoisia vatvojia.
Voi vittu... Ensin säälin ap:tä ja nyt se onkin joku horo joka roikuttaa omaa miestään löysässä hirressä? Just. Onnea vaan loppuelämällesi "prinsessa".
Vierailija kirjoitti:
Ap, minkälaisissa tilanteissa sinä näet tätä ihastusta ja kuinka usein? Onko teillä sama työpaikka tai jotain? Vai muuten vaan vapaa-ajalla? Itselläni kans ihastumista meneillään, ja varattuhan minä tietenkin olen. Pidän sen vain ohimenevänä asiana, sillä meillä on mieheni kanssa niin pitkä ja vakaa suhde, etten sitä halua pilata. Näitä tunteita mulla tulee ja menee, ja mieheni on kyllä tietoinen.
Työpaikalla näen, halusin tai en. Sanokaa, kiitos, suorempaa että mies tarkoitti mitä sanoi. Nyt tuntuu edelleen siltä, että hän ei kuitenkaan olisi kuitenkaan tarkoittanut sanomisiaan. Missä ei tietenkään ole mitään järkeä, koska jos hän olisi minulle sanonut vastaavaa, niin minä olisin heti tunnustanut oman ihastukseni (vaikka en mitään muuta olisi tehnytkään).
Ap
Voi luoja, lopeta jo. Se mies ei halua sinua, vaikka kuinka väkisin yrität saada yleisön sanomaan mitä haluat kuulla.
Ehkä se "surullisuus" on enemmän sääliä sua kohtaan. Mies tajusi, mitä olisit halunnut kuulla ja on surullinen, kun et kykene olemaan oikeasti kaveri vaan roikut hänessä ja kerjäät väkisin huomiota, vaikka toinen koittaa vain olla ystävällinen.
Seuraava vaihe varmaan on, että miehen on vain pakko alkaa olemaan ystävällisen sijasta töykeä. Älä ihmettele kun töykeys alkaa, se on joskus ainoa keino saada kaltaisellesi joten kuten menemään perille, että toivoa ei ole.
Sääliksi käy kyllä sun nykyistä miestä. Toivottavasti tajuaa lähteä ja etsiä paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä vastauksia täällä. Tsemppiä ap, tuo on tosi ikävää kun ihastukselle ei saa vastakaikua <3
Kiitos <3! Kyllä tästä selvitään ja olisin valmis poistamaan koko miehen elämästäni, mutta hänellä tuntuu jostain syystä olevan tarve olla kaverini tms.
Ap
Tiedän tuon miestyypin. Ei ole kiinnostunut oikeasti vaan on jotenkin sekaisin itsensä kanssa. Olen ollut useamman kerran tuollaisessa tilanteessa ja varoitan sua että ei kannata mennä lähellekään tuommoisia sitoutumiskammoisia vatvojia.
Komppaan tätä kirjoittajaa! Tuli myös mieleen, että mies on jotenkin hukassa. Varmaan on ollut ihastumisen tunteita, ei kukaan tuollaista kuviota yksin rakenna, molemminpuolista kiinnostusta on todennäköisesti ollut, mutta mies juoksee pakoon. Törmäsin itse juuri samanlaiseen, ja ymmärsin käytöksestä jälkeenpäin, että hän vaan leikki tunteillani ja kohensi omaa itsetuntoaan. Ei siis välittänyt siitä, mitä aiheutti minulle. Kyllä miehetkin tajuaa kun joku on ihastunut! Ja valitettavasti käyttävät sitä tilannetta hyväkseen!
Prisessaharhat.