Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellekään koskaan käynyt niin, että mies olisi sanonut ettei hänellä ole tunteita ja myöhemmin olisikin selvinnyt, että niitä kuitenkin oli?

Vierailija
09.09.2016 |

Minulle ihastukseni kohde sanoi yllätyksekseni suoraan, että hänellä ole sellaisia tunteita minua kohtaan, kun rohkaistuin häneltä asiaa kysymään yksissä juhlissa viime perjantaina. Hän oli kylläkin todella surullisen oloinen, kun hän sen sanoi, mutta toisti sen useampaan kertaan kun vaan jankkasin asiaa. En mennyt onneksi myöskään tunnustamaan omaa ihastustani, mutta varmaan hän on sen arvannut. Tämän jälkeen olen käyttäytynyt täysin kaverillisesti häntä kohtaan enkä enää mitenkään tuppaudu hänen seuraansa tms. No, nyt hän vaikuttaa jotenkin surulliselta, hän katsoo minua todella surullisen oloisena, jos satumme törmäämään. Lisäksi hän yrittää jatkuvasti tulla minun seuraani yms. ja lisäksi hän vaikuttaa edelleen todella mustasukkaiselta minusta tietyissä tilanteissa. En vaan pysty ymmärtämään tätä. Olin aivan varma, että hän on minuun ihastunut, mutta kyllähän minun on suoraa puhetta uskottava, kun hän niin sanoo.
Oletteko olleet vastaavassa tilanteessa? Haluaisikohan hän olla edelleen kaverini ja on siksi surullinen, kun en tunge enää jatkuvasti hänen seuraansa vai olisiko hän kuitenkin jostain syystä voinut valehdella minulle tunteistaan? Itse yritän parhaani mukaan käyttäytyä normaalisti hänen seurassaan, samaan tapaan kun muidenkin kavereideni, kun taas ennen kiinnitin häneen ja hänen juttuihinsa enemmän huomiota.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on vapaa, niin 100% varmasti olisi kertonut, jos haluaisi kanssasi jotain. Varatusta en menisi vannomaan.

Hän on varattu ja minä olen varattu myös. Enkä ollut mitään suhdetta hänen kanssaan aloittamassa, vaan olin nimenomaan keskustelemassa hänen kanssaan siitä kuinka voisimme olla kavereita tunteista huolimatta. Mutta koska hänellä ei ole mitään tunteita, niin luulisi, että minun poistuminen hänen elämästään ei tuntuisi missään, mutta jostain syystä hän ei näytä haluavan sitäkään..

Ap

Seli seli. Olisit levittänyt jalkasi heti, jos mies olisi sen mahdollistanut. Lopeta nyt hyvä ihminen toisen miehen tunteiden analysointi ja kunnioita edes vähän puolisoasi.

Vierailija
22/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on vapaa, niin 100% varmasti olisi kertonut, jos haluaisi kanssasi jotain. Varatusta en menisi vannomaan.

Hän on varattu ja minä olen varattu myös. Enkä ollut mitään suhdetta hänen kanssaan aloittamassa, vaan olin nimenomaan keskustelemassa hänen kanssaan siitä kuinka voisimme olla kavereita tunteista huolimatta. Mutta koska hänellä ei ole mitään tunteita, niin luulisi, että minun poistuminen hänen elämästään ei tuntuisi missään, mutta jostain syystä hän ei näytä haluavan sitäkään..

Ap

Ei sen pitäisi mitään amerikantiedättä olla miksi varattu lähettää ristiriitaisia viestejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No huh. Ehkä tämä hieman muuttaa tarinaasi. Hän voi olla ihastunut mutta olla myös onnellisesti suhteessa, joten siksi ei halua myöntää mitään ihastumisia. En oikein ymmärrä, että miksi häneen olisi ihastuminen pitänytkään myöntää, kun olette kuitenkin molemmat tahoillanne suhteissa. Mielestäni mies teki fiksusti kieltäessään ihastumisensa, vaikka sitten oikeasti olisikin. En taas ymmärrä, että miksi sinulle olisi ollut niin tärkeää tietää miehen tunteista, joa olet itse suhteessa.

Vierailija
24/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sen pitäisi mitään amerikantiedättä olla miksi varattu lähettää ristiriitaisia viestejä. 

Juurikin niin häntä tulkitsin, että ristiriitainen käytös johtuu ihastuksesta. Hän myös mm. halusi minun kuuntelevan yhden kappaleen, jonka kertoo varatun kielletystä rakkaudesta toista kohtaan. Tällaista kaikkea tulkitsin ihastukseksi, mutta ihastuksissani tulkitsin kaiken ilmeisesti väärin. En muuten ymmärrä, miksi hän ei olisi voinut myöntää ihastustaan, kun sitä suoraan kysyin.

Ap

Vierailija
25/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No huh. Ehkä tämä hieman muuttaa tarinaasi. Hän voi olla ihastunut mutta olla myös onnellisesti suhteessa, joten siksi ei halua myöntää mitään ihastumisia. En oikein ymmärrä, että miksi häneen olisi ihastuminen pitänytkään myöntää, kun olette kuitenkin molemmat tahoillanne suhteissa. Mielestäni mies teki fiksusti kieltäessään ihastumisensa, vaikka sitten oikeasti olisikin. En taas ymmärrä, että miksi sinulle olisi ollut niin tärkeää tietää miehen tunteista, joa olet itse suhteessa.

Olisihan se ihan oivallinen oman egon jatke, jos mies olisi ollut ihastunut. Ja mikä ase vetää esille, kun oman miehen kanssa tulee riitaa. Kuinka sekin on ihastunut...

Vierailija
26/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trine kirjoitti:

Sinä nyt vaan niin kovasti haluat uskoa, että hänellä on kuitenkin tunteita...  Ei ole. Piste. 

Älä enää jankkaa, äläkä hae mitään piilotulkintoja yms. olet nyt jo tarpeeksi nolo.

En enää jankkaakaan hänelle enkä hae mitään piilotulkintoja. Asia kuitenkin edelleen vaivaa minua, koska hän käyttäytyy minua kohtaan niin omituisesti. Miksi hän ei voi sitten olla välinpitämätön minua kohtaan ja antaa minun elää omaa elämääni, jos mitään tunteita ei kerta ole. En pysty ymmärtämään. Ja nimenomaan, olen ollut todella nolo flirttaillessani hänelle, kun olen kuvitellut hänenkin olevan ihastunut minuun.

Ap

Sinä käyttäydyt häntä kohtaan erilailla kuin ennen, miksi hänen pitäisi käyttäytyä samoin kuin ennen?  Tottakait tämä varattu mies on surullinen, kun ei ole tunteita sua kohtaan, tietenkin on...

Unohda ja jatka kuten ennenkin.

Vierailija
27/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juurikin niin häntä tulkitsin, että ristiriitainen käytös johtuu ihastuksesta. Hän myös mm. halusi minun kuuntelevan yhden kappaleen, jonka kertoo varatun kielletystä rakkaudesta toista kohtaan. Tällaista kaikkea tulkitsin ihastukseksi, mutta ihastuksissani tulkitsin kaiken ilmeisesti väärin. En muuten ymmärrä, miksi hän ei olisi voinut myöntää ihastustaan, kun sitä suoraan kysyin.

Ap

Miksi hänen pitäisi myöntää se? Hän varmasti myöntäisi sen, jos haluaisi sinusta jotakin. Eikö toi nyt ole selvä merkki, että hän on onnellisesti suhteessa mutta kenties ihastunut suhun mutta ei halua sinusta mitään. Ehkä hän haluaa olla enemmän lojaali omalle kumppanilleen kuin jollekin satunnaiselle ihastukselleen.

Vierailija
28/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Turvatakseen oman selustansa hän pitää todelliset tunteensa ihan omana tietonaan. Tietääkö oma miehesi, että käyt tälläistä keskustelua? Mitä sitten, kun mies olisi tunnustanut omat tunteensa? Haaveilisit jostain suuremmasta? 

Vierailija
29/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai taas joku pettämiselle oikeutusta hakeva. Hyi hitto, häpeä. Mies toimii fiksusti, kun ei lähtenyt mukaan kieroiluihisi.

Vierailija
30/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän naivilta, jos mielestäsi ihastuksesi pitäisi tunnustaa tunteensa, jotta voisitte yhdessä käsitellä asian. Ei sun hänen kanssaan mitään pidä käsitellä vaan itsesi ja ehkä oman miehesi, jos aihetta tulee. Ihastuksia tulee ja ihastuksia menee, mies teki fiksusti kun ei lähtenyt ruokkimaan sinun ihastumisiasi. Luultavasti miehen tunnustuksen jälkeen alkaisit vain kuvittelemaan teitä yhdessä jne.

Vierailija
31/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 16 vuoden deittailukokemuksella ja useissa miehissä vuosia roikkuneena voin kertoa, että yksikään niistä ei ole tullut tähän päivään mennessä ruusupuskan kanssa ovelle tunteitaan tunnustamaan. Ja siis mahdollisuuksia on annettu, niin kuin kunnon roikkuja tekee. Nykyään olen ymmärtänyt, että EI tarkoittaa EI.

t. Ex-roikkuja

Vierailija
32/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasitte kotibileissä, kun vanhemmat oli poissa kotoa?

Heh, siltä tämä varmaan kuulostaa, mutta olemme jo kolmikymppisiä 😄. Olen ollut elämäni aikana useasti ihastunut ja myös minuun on ihastuttu ja aina ennen olen osannut lukea toista osapuolta oikein. Nyt olen todella ihmeissäni, koska olin aivan varma, että tunteet ovat molemminpuolisia, mutta eivätpähän olleet. En vaan toisaalta pysty käsittämään sitä, että miksi ihmeessä hän tuppautuu minun seuraani edelleen ja vaikuttaa jotenkin todella surulliselta minut nähdessään.

Ap

Kerron sinulle ap tarinan. Kun tutustuin mieheeni, olin häneen salaa ihastunut VUODEN. VUODEN ajan maalasin vaikka mitä kuvitelmia päässäni, voi niitä meidän yhteisiä salaisia katseita, se kerta kun hipaisi minua ohi mennessään jne.. Pääni oli täynnä näitä kuvitelmia. No, hyvin kävi että päädyimme yhteen lopulta miehen tehdessä aloitteen eräänä iltana yhteisten tuttujen juhlissa. Tietenkin lämpesin heti, mies oli siis aiemmin ollut suhteessa ja luulin, että se oli syy miksei ole kanssani. Nyt hän oli sinkku. Menimme kuitenkin yhteen ja tässä vuosia on jo takana, mutta mielenkiintoista on se, kuinka mieheni EI OLLUT OLLUT vuotta ihastunut minuun salaa niin kuin kuvittelin. Hän kuvaili pikemminkin ihastuneensa minuun oman eronsa jälkeen silloin tällöin tavatessa ja teki sitten aloitteen. ja minä olin varma, että hän oli riutunut vuoden! :D ei kannata luottaa niihin omiin tulkintoihin :D

Vierailija
33/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miehet kyllä myöntää ihastuksen vaikka varattuja ovatkin. Omalle kohdalle kävi näin kerran ja miehen tyttöystäväkin oli vielä samassa tilassa ja kuuli asian. Itse en kuitenkasn ollut kiinnostunut miehestä ja olimme kavereita kaikki kolme.

Vierailija
34/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai taas joku pettämiselle oikeutusta hakeva. Hyi hitto, häpeä. Mies toimii fiksusti, kun ei lähtenyt mukaan kieroiluihisi.

En olisi pettänyt koskaan puolisoani. Tämä ihastuminen on ollut todella rankkaa, kun toinen osapuoli on antanut jatkuvasti niin ristiriitaisia viestejä. Olisin halunnut vaan kuulla totuuden ja sen nyt sainkin kuulla, se oli vaan täysin erilainen mitä olin kuvitellut. Hän mielestäni aiemmin vihjaili ihastumisesta monella tavalla ja siksi olin mielestäni niin varma asiasta. Nyt en tiedä miten käyttäytyä hänen kanssaan. Mielestäni hänen sanansa olivat suora viesti minulle (että pysy kaukana), mutta toisaalta taas tekee pahaa nähdä hänet niin surullisena, kun omat tunteet eivät ole vielä kuolleet. Jos hän olisi ihastunut, olisin hänen kaverinsa samaan tapaan kun ennen, mutta nyt hänen viestinsä oli mielestäni niin selvä, että en tiedä miksi meidän pitäisi enää olla varsinaisesti kavereita. Moikkaus-tuttuus riittää mielestäni hyvin eikä itseäni kiinnostaisi yhtään mitä muut tekevät tai olemmeko läheisissä väleissä, jos mulla ei olisi tunteita pelissä. Siksi ihmettelenkin miksi hän niin hakeutuu seuraani. Olen myös miettinyt haluaako hän jotain sairasta pönkitystä omalle egolleen minun tunteideni kustannuksella, mutta vaikea uskoa siihenkään..

Ap

Ap

Vierailija
35/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkös vastannut juuri vähän aikaa sitten vastaavaan kysymykseen?

Ystävänneuvo numero yksi: unohda se mies. Miksi ihmeessä roikut ajatuksessa, jos hän on SELVÄSANAISESTI KERTONUT mitä ajattelee sinusta.

Häiriköinninvälttämisneuvo numero yksi: Jätä se ihminen jo rauhaan. Et saanut vastakaikua. Get over it.

MUTTA: pakko nostaa hattua että olet kuitenkin kysynyt rohkeasti asiaa. 

Vierailija
36/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen, että tuo miehen nykyinen käytös voi johtua siitä, että ihastuksesi ruokkii hänen itsetuntoaan eikö hän halua luopua tästä buustista, vaikka ei itse ole kiinnostunut.

Vierailija
37/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies saa pitää naista hauskana seurana ilman taka-ajatuksia?

Vierailija
38/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En olisi pettänyt koskaan puolisoani. Tämä ihastuminen on ollut todella rankkaa, kun toinen osapuoli on antanut jatkuvasti niin ristiriitaisia viestejä. Olisin halunnut vaan kuulla totuuden ja sen nyt sainkin kuulla, se oli vaan täysin erilainen mitä olin kuvitellut. Hän mielestäni aiemmin vihjaili ihastumisesta monella tavalla ja siksi olin mielestäni niin varma asiasta. Nyt en tiedä miten käyttäytyä hänen kanssaan. Mielestäni hänen sanansa olivat suora viesti minulle (että pysy kaukana), mutta toisaalta taas tekee pahaa nähdä hänet niin surullisena, kun omat tunteet eivät ole vielä kuolleet. Jos hän olisi ihastunut, olisin hänen kaverinsa samaan tapaan kun ennen, mutta nyt hänen viestinsä oli mielestäni niin selvä, että en tiedä miksi meidän pitäisi enää olla varsinaisesti kavereita. Moikkaus-tuttuus riittää mielestäni hyvin eikä itseäni kiinnostaisi yhtään mitä muut tekevät tai olemmeko läheisissä väleissä, jos mulla ei olisi tunteita pelissä. Siksi ihmettelenkin miksi hän niin hakeutuu seuraani. Olen myös miettinyt haluaako hän jotain sairasta pönkitystä omalle egolleen minun tunteideni kustannuksella, mutta vaikea uskoa siihenkään..

Ap

Ap

Siis mitä ihmettä? Olette tähän asti olleet kavereita, kun olet kuvitellut miehen olevan ihastunut sinuun. Nyt kun mies kielsi ihastumisensa niin, et voi enää olla hänen kaverinsa mutta kaveruus olisi jatkunut normaalina, jos hän olisi tunnustanut ihastumisensa? Mutta silti sulla ei siis ikinä ollut aikomuksena pettää miestäsi? Todella hämmentävä kuvio. Mutta en seurustelevana ihmisenä tuhlaisi noin paljon ajatuksia ihastukseen, siis miettien miksei hän tunnusta ihastumistaan, kun sillä tunnustamisella ei olisi kuin negatiivisia vaikutuksia. Ota etäisyyttä miehestä ja anna ihastuksen mennä. :)

Vierailija
39/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Mitä tuo sitten on ellei pettämistä? Tuskin puolisosi on ajantasalla missä sinun elämässä nyt mennään. Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa. 

Mitä sinä sitten uskot? Sinulla on nyt joku oman pään pyhä totuus asiasta, etkä suostu näkeemään muuta.  Siinäpä odotat sitä rakkauden tunnustusta tai sitä, että joku tulee kertomaan että tunteensa kieltänyt olikin ihastunut. Mutta ei se tilanettasi mihinkään muuta.

Vierailija
40/59 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies saa pitää naista hauskana seurana ilman taka-ajatuksia?

Ylianalyysi. Naiset oikein tykkää pilkkoa asioita pieniin osiin, katse, hymy, jne ja tekevät niistä näitä ylianalyyseja.