Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein analyysin - kysy jos haluat

Vierailija
09.09.2016 |

Vietän täällä vapaapäivää ja pidän seuraa leikkauksesta toipuvalle koiralle. Teinpä piruuttani tilaston seksielämästäni ja sen perusteella analysoin omaa seksuaalisuuttani. Tilaston laitan tähän teille näkyville, kysy tai kommentoi jos huvittaa.

taustatiedot: N 42v, taustalla pitkä avioliitto, jossa 3 lasta, ero 2 v sitten, nyt parisuhteessa, en ole pettänyt, seksielämä alkoi 16 v

27 seksikumppania
18 hyvää kumppania eli jotka tunteiden ja/tai seksin laadun takia ovat erittäin positiivisia kokemuksia
10 yhden kerran juttua, joko ei mahdollisuutta tai halua useampiin kertoihin
4 ekaa kertaa humalassa, näistä kaksi hyvää ja kaksi sellaista jotka olisi voinut jättää väliin
23 kumppanin kanssa olen saanut orgasmeja joko joka kerralla tai lähes joka kerralla, eli neljän yhden kerran kumppanin kanssa syystä tai toisesta en ole orgasmia saanut
8 kanssa olen saanut ejakulaatio-orgasmeja
3 kanssa peppuseksiä, kaikki minun aloitteestani
6 varattua seksikumppania, joista kolme on paljastunut varatuiksi vasta seksin jälkeen, kenenkään näïstä varatuista parisuhdetta en ole rikkonut vaikka suhde olisi jatkunut pidempäänkin
3-5 kumppania ovat olleet jollain lailla huonoja ts. sellaisia jotka olisin voinut jättää väliin, kaikki muut ovat olleet hyviä ja antoisia ainakin henkisesti, suurin osa myös fyysisesti
2 on ollut poikkeuksellisen hyvin varusteltuja, kenelläkään ei ole ollut häkellyttävän pientä
* Muistan kaikkien kumppanien nimet, vain kaksi on ollut keskenään saman nimisiä, ja molemmat jäivät yhteen kertaan.
* Vanhin kumppani on ollut minua 7 vuotta vanhempi, nuorin 18 v nuorempi
* Top-3:ssa on nykyinen 7 vuotta nuorempi miesystäväni, entinen vakkarini minua 14 v nuorempi varattu mies sekä kanssani samanikäinen suuri rakkauteni

Mitäs vielä? Tuostahan paperilta on nyt helppo tilastoja kerätä,kun kaikkien nimet on siinä. Täytyy varmaan paperi polttaa takassa ennen kuin lapset tulevat koulusta.. ;-D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn: ketä tämän pitäisi mielestäsi kiinnostaa?

Vierailija
2/8 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ketään. :-D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jollain tavalla olen kateellinen vaikka oma seksielämä on ihan kunnossa mutta onhan se 10 yhdessä eletyn vuoden jälkeen laimentunut. Aika paljon sulla noita seksikavereita on, mihin kohtaan exmies sijoittuu? Eikö noita varattuja olisi voinut jättää rauhaan?

Vierailija
4/8 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tarkoittaa pitkä avioliitto kuinka monta vuotta?

Vierailija
5/8 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on noin puolessa välissä "listaa". Tapasin hänet ollessani 21v ja hän oli 23 v. Ensimmäiset 2v olimme kavereita/seksikavereita ja vain hengailimme yhdessä joten tapaamisen jälkeen tuli muutama seksikumppani lisää. Sitten hyvin nopealla ajalla muutimme yhteen ja menimme naimisiin ja ehdimme olla naimisissa lähes 16 v.

Olisin kyllä varatut voinut jättää väliin, ainakin jotkut heistä. Kahden naimisissa olo paljastui yhden tai useamman seksikerran jälkeen ja suhde loppui siihen. Yksi paljasti että on naimisissa itse kun olimme harrastaneet seksiä useamman kerran, mutta suhde jatkui silti minun tahdostani jonkin aikaa.

Kolmen avio- tai avoliitosta olen tiennyt ennen suhdettamme, eli olen tieten tahtoen harrastanut seksiä tai aloittanut suhteen varatun kanssa. Yksi oli nuorempana tuttavaperheen mies, ja hänen kanssaan meillä oli todella kiimainen suhde, jossa ei ollut mitään muuta kuin seksiä. se siis pidettiin hänen puolisolta salassa, eikä siinä ollut mitään ajatusta siitä, että haluaisin tuosta miehestä mitään muuta kuin erittäin hyvää seksiä, eikä hän minusta.

Heti eron jälkeen kirjauduin nettideittiin ja siellä aloin kirjoittelemaan itseäni 14 v nuoremman naimisissa olevan miehen kanssa. Ei ollut aikomustakaan tavata niin pian eroni jälkeen ketään mutta kirjoittelu hänen kanssaan oli mukavaa. Kirjoittelimme toisillemme pitkiä eroottisia tarinoita ja ne olivat niin kivoja että ajattelin että ihan sama vaikka hän olisi lesbo työkaverini tai naapurin 60v Pertti. Muutaman kuukauden kirjoittelun jälkeen kuitenkin tapasimme ja seksi oli heti ensimmäisestä kerrasta aivan mielettömän upeaa. Tätä suhdetta jatkuikin kolmen kuukauden taukoa lukuunottamatta yli vuoden, eli siihen saakka kun tapasin nykyisen miesystäväni. Edelleenkin saatamme käydä kävelyllä tai kahvilla juttelemassa, mutta seksiä emme harrasta, koska seurustelen.

Ensimmäisessä viestissä mainittu suuri rakkauteni on myös naimisissa. Tapasimme harrastuksen kautta ja rakastuimme ensi silmäyksellä ja siitä alkoi kolmen kuukauden kiihkeä suhde. Hän on sielunkumppanini ja myös fyysisesti täydellinen pari minulle ja näistä syistä seksi on jotain sellaista mitä kumpikaan ei ollut kokenut aiemmin. Suhde päättyi, kun hän olisi halunnut jättää vaimonsa, mutta minä en sitä halunnut. Jos hän joskus eroaa ja minä olen silloin vapaa niin päädymme varmaankin yhteen, mutta muuten ei. vaikka monen mielestä tuo on väärin ei kaduta yhtään että koimme nuo upeat 3 kuukautta yhdessä. Hänenkin kanssaan pidämme yhä yhteyttä ja näemme harrastuksessa.

Tiedän että osa ymmärtää nämä suhteet varattuihin mutta osa ei.

Ap

Vierailija
6/8 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla keksitty.. Missä tapaa noin paljon miehiä selvin päin?

Vierailija
7/8 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole keksitty. :-) Joitain vuosimääriä on muutettu vähän suuntaan tai toiseen tunnistamisen välttämiseksi, mutta muut numerot ja asiat pitävät paikkansa. Ei mua haittaa, jos epäilet, sillä omaksi huvikseni näitä laskeskelin.

Olen tavannut miehiä selvin päin eniten nettideittien ja tinderin välityksellä, jonkin verran myös irl esim. harrastuksen tai työn kautta.

Ap

Vierailija
8/8 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta nuorempi ja 14 vuotta nuorempi?!? Mistä oot saalistanu noita lapsia? Mä oon 29 enkä koskisi parikymppisiin pojankoltiaisiin.. Tuntuis liian oudolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä