Tv-sarjojen suuret romanssit missä ei teidän mielestä ole minkäänlaista kipinää?
Kattelen Suitsia ja tämän nuoremman huijari juristin ja tumman kauniin avustajan välille yritetään vissiin rakentaa rakkaus tarinaa mutta ei kyllä kantsis.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Siis seurusteliko Colin Firth ja Jennifer Ehle?!
Joo
Frendeissä Rachel ja Joey oli todella huono veto. Tuli lähinnä mieleen, että alkoi ideat loppua kesken, kun vuosia samoja hahmoja pyörittelee ja pakko keksiä juonenkäänteitä.
Sinkkuelämän huonoimmat parit oli Carrie-Aidan, Carrie-se ranskalainen ja Samantha-toy boy viimeisellä kaudella. Kahden jälkimmäisen mieshahmon nimiä en jaksa muistaa.
Sacndalin Olivia ja Fitz, ei kiitos. Fitz ja Mellie sen sijaan<3
Tässä ketjussa mainituista noin 90% on minulle täysin outoja. Varsinkin kun ei kerrota mistä sarjasta on kyse. Ilmeisesti joko katson liian vähän telkkaria tai sitten en vaan seuraa riittävän montaa roskasarjaa kuten salkkareita.
Rachel Ja Joey frendeistä, täälläkin. Ehkä ällöin pari ikinä.
Ridge ja Taylor. Luulin että olin ainoa joka huomasi että Ronn Moss ei voi sietää Hunter Tyloa kunnes joku toinenkin kommentoi sitä somessa.
Vierailija kirjoitti:
Downton Abbeyn Lady Mary ja Henry Talbot.
Niinpä, ei mitään kemiaa!
Mä odotin että Marylle ja Tomille olisi tullut säpinää. Mielestäni katsoivat toisiaan silleen intensiivisesti.
Plääh!
Supernaturalin Dean ja Lisa. Sarjassa on ollut monia mielenkiintoisia hahmoja, joilla ollut enemmän tai vähemmän kemiaa Deanin kanssa. Ja sitten Dean menee vakiintumaan (joskin vain hetkeksi) hahmon kanssa, joka on vain niin tylsä ja jonka ainut funktio tuntui olevan "tavallisen lähiöperhe-elämän" edustaminen. Mitään en koskaan saanut irti tuosta parista.
Täydellisten naisten Susan ja Mike olivat minun mielestä enemmän kaveruksien oloisia kuin aviopari. Vaikkakin sinänsä ihana ja jollakin tapaa koskettava pari olivatkin, niin sitä kemiaa ei löytynyt. Sama Bree ja Orson/Rex, mutta ehkäpä sarjassa haettiinkin sitä "tunnekylmyyttä" kyseisen naisen kanssa :D Kemiaa oli eniten Karlin kanssa.
Toisaalta taas samasta sarjasta Lynette ja Tom saivat kyllä aikaan aidon fiiliksen ja kemiaa minulle välittyi, lähinnä ehkä Tomin näyttelijän kautta.
Pako -sarjassa Michael ja Sara eivät kyllä myöskään kovin kemialla olleet pilattuja.
Vierailija kirjoitti:
Supernaturalin Dean ja Lisa. Sarjassa on ollut monia mielenkiintoisia hahmoja, joilla ollut enemmän tai vähemmän kemiaa Deanin kanssa. Ja sitten Dean menee vakiintumaan (joskin vain hetkeksi) hahmon kanssa, joka on vain niin tylsä ja jonka ainut funktio tuntui olevan "tavallisen lähiöperhe-elämän" edustaminen. Mitään en koskaan saanut irti tuosta parista.
Ihan totta! Mutta eipä Dean sen luokse mennytkään, koska halusi, vaan koska se oli Samin viimeinen toive. Esim Cassie ekalta kaudelta olisi ollut paljon uskottavampi, jos nyt joku nainen oli otettava.
Myös sen Buffy-Angel vastaajan kanssa olin 100% samaa mieltä.
Lisäksi Scott & Allison Teen Wolfista oli tylsääkin tylsempi.
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela kenen tahansa kanssa.
Minusta Ismon ja Raunin sekä Ismon ja Tanjan välillä oli säpinää ja kipinää. Muuten ei Ismo vaikuta kovinkaan intohimoiselta mieheltä.
Kimmo-sarjan Kimmo ja Ulla. Molemmilla Ullan näyttelijöillä. Vaivaannuttavaa katsottavaa, etenkin, kun juonen mukaan eivät muka voi vastustaa ja unohtaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo-sarjan Kimmo ja Ulla. Molemmilla Ullan näyttelijöillä. Vaivaannuttavaa katsottavaa, etenkin, kun juonen mukaan eivät muka voi vastustaa ja unohtaa toisiaan.
Joo!
Sama fiilis tulee Napapiirin sankareissa Tolasta ja Vatasesta. Tai nimenomaan Pamelan roolit jää jotenkin kylmiksi. Vatanen on sama hippuheikki joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kattelen Suitsia ja tämän nuoremman huijari juristin ja tumman kauniin avustajan välille yritetään vissiin rakentaa rakkaus tarinaa mutta ei kyllä kantsis.
Kyllä!
Mies ahmi eilen illalla kolme Suits jaksoa, hengailen toisinaan siinä sivussa, muuta tehden. Ihmettelin tuon pariskunnan kylmyyttä. Toisaalta se Miken rooli muutenkin on suht yksi kasvoinen ja aina naamaperuslukemilla - liittyykö sitten hahmon nerouteen..
Sinänsä vinkeetä, että mä tiedän keistä puhutaan. Vähäx mä olen ylpeä! :D
Vikings: Raknar ja Aslaug. Ei mitään tunnetta, vaikka Ragnarin piti olla niin hullaantunut tuohon upeeseen, kauniiseen prinsessaan.
Raknar ja Lagerthan välissä on paljonkin kipinää ja ihanaa, vaikka vaan tappaisivat vierekkäin. Ehkä se on harkittu juttu..
Melkein kaikki suhteet Salkkareissa. :D Välillä ne parit on niin outoja ja kaukaa haettuja. Harvojen välillä on oikeasti "kipinää".
Downton Abbeyn Lady Mary ja Henry Talbot.