Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut esimieheen. Mitä tehdä?

Vierailija
08.09.2016 |

Luulin että hänkin minuun, mutta ei ollutkaan. Sattuu melkein fyysisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ton tunteen, se sattuu mutta menee ohi.

Oma ihastus myös pomo, nyt kun tunteet häntä kohtaan normaalit on helpompi tehdä duunia kun ei tarvitse kokoajan miettiä onko nyt ihastunut minuun, tarkoittiko että haluaisi nähdä enemmän jne. Tänään just tiuskittiin toisillemme ja nyt avaan viinipullon kun alkoi ärsyttämään niin paljon.

Vierailija
2/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaromanssit ei kannata. Varsinkaan tuolla valta-asetelmalla. Minun pomoni iski minut ja lyhytikäisen suhteemme aikana petti minua useasti. Koitettiin jatkaa "ystävinä", mutta päädyttiin jatkuvasti toistemme seuraan jostain käsittämättömästä syystä. Tilanne riitautui saatuani kuulla tämän pitävän samanlaista peliä yllä parin muunkin naisen kanssa. Uhkasi minua potkuilla. Olen jo lopettanut kyseisessä työpaikassa, mutta en ennenkuin työskentely aiheutti minulle niin suurta ahdistusta, etten vain enää yksinkertaisesti kyennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Kuulostaa kakkonen kamalalta.

Vierailija
4/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssit ei kannata. Varsinkaan tuolla valta-asetelmalla. Minun pomoni iski minut ja lyhytikäisen suhteemme aikana petti minua useasti. Koitettiin jatkaa "ystävinä", mutta päädyttiin jatkuvasti toistemme seuraan jostain käsittämättömästä syystä. Tilanne riitautui saatuani kuulla tämän pitävän samanlaista peliä yllä parin muunkin naisen kanssa. Uhkasi minua potkuilla. Olen jo lopettanut kyseisessä työpaikassa, mutta en ennenkuin työskentely aiheutti minulle niin suurta ahdistusta, etten vain enää yksinkertaisesti kyennyt.

Kuulostaa kyllä kauhealta, onneksi pääsit vaihtamaan työpaikkaa. Olen aina luullut että tuollaista voi tapahtua vain elokuvissa.

Voimia myös sinulle Ap, olin äsken niin tuohduksissa kun juuri tulin töistä mutta nyt jo muuta ajateltavaa, että unohdin ihan toivottaa jaksamisia.

T. Ensimmäinen joka avasi sen viinipullon

Vierailija
5/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia! Tuo kokemus oli minulle itseasiassa hyvä kimmoke siirtyä alalta mielekkäämpiin hommiin. Tuntuu vaan, että en ole viimeinen, jonka pomoni ajaa ulos työstään samaisesta syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi