Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini on kiinnostunut miehestä, joka on kiinnostunut minusta. Paha tilanne!!

Vierailija
08.09.2016 |

Tässä yhtenä päivänä selvisi, että yksi kaverini on kiinnostunut eräästä miehestä. Mies on vapaa, minä myös, mutta kaveri on varattu (naimisissa). Hän haaveilee tästä miehestä jatkuvasti. Tilanne on todella sekava, kyseessä oleva mies on kiinnostunut minusta. On sen itse sanonut suoraan.
No, tätä asiaa en ole vielä kaverilleni kertonut. :( Miten kerron "nätisti" asian oikean laidan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teinimeininki. Meillä oli tollasta 13 veenä.

Vierailija
2/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään,jollet itse ole kiinnostunut kyseisestä miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu molemmat kylään, keskustelette asiasta ja sitten heitätte vaatteet pois ja menette kolmestaan sänkyyn. Kimppaseksi on mahtavaa ja varmasti kaikki tyydyttyy.

Vierailija
4/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria naimisissa oleva tähän sekaantuu?

Vierailija
5/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, jollet itse ole kiinnostunut miehestä niin älä sano mitään. Mitä väliä, tuskinpa hän naimisissa ollessaan hyökkäisi yksipuolisesti miehen kimppuun.

Mutta jos olet kiinnostunut miehestä ja haluat jotakin enemmän niin voit sanoa vaikka näin: " Hei, Marja, muistatko kun olet puhunut tästä miehestä, johon olet ihastunut. Noh, on käynyt niin että olemme viettäneet aikaa yhdessä ja olemme molemmat ihastuneet toisiimme. Olen pahoillani että tässä kävi näin mutta onneksi sulla on miehesi Pertti tukena. "

Vierailija
6/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin teinimeininki. Meillä oli tollasta 13 veenä.

Harva 13 v on naimisissa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä