Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ihannoi hoikkuutta ja luulee, että miehetkin sitä jumaloivat?

Vierailija
08.09.2016 |

Siis sellaista hyvin hoikkaa jopa muodotonta naisvartaloa. BMI luokkaa 18-22.
Monilla malleilla ja kivan hoikiksi kehutuilla on jalat ja kädet vain suorat pötkät vaikka eivät sentään luisevia olisi. Rinnat kuin 2dl kokoinen hernesäkki.

Kyllä se ainakin on selvä, että miehet tykkää muodoista, rinnoista, perseestä ja reisienkin tukevuudesta.

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tiimalasivartalo ja eipä sitä kukaan mies katsele. Vaikka pukeudun vartalonmyötäisiin vaatteisiin/mekkoihin = olen näkymätön :D BMI on 21,56 jonkun laskurin mukaan.

En siten oikein käsitä tässä ketjussa olevaa tiimalasivartalon hehkuttamista kun en itse sellaisen kropan omaavana ole saanut kuulla mitään ylistystä tai saanut huomiota. Mitä nyt naiskaverit kommentoineet, että olen tukeva rakenteeltani ja löllöä löytyy, vaikka liikun säännöllisesti.

Jos olet kasvoistasi kaunis niin miehet eivät uskalla lähestyä sinua ja nuo kommentit "kavereiltasi" kannattaa unohtaa sen siliän tien, ne ovat silkkaa kateutta. Itse hoikkana mutta muodokkaana naisena saan ilkeitä kommentteja muilta naisilta, muotojani päivitellään minun kuulteni mikä on todella tökeröä ja halpamaista käytöstä, tiedän tasan tarkkaan miksi he noita kommentteja latelevat. Nämä kommentoijat ovat aina niitä vanhemman tai tukevamman puoleisia naisia, jotka ovat itsestään todella epävarmoja ja se heijastuu heidän käytökseensä muita naisia kohtaan.

Vierailija
142/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla malleilla ja kivan hoikiksi kehutuilla on jalat ja kädet vain suorat pötkät vaikka eivät sentään luisevia olisi. Rinnat kuin 2dl kokoinen hernesäkki.

Kyllä se ainakin on selvä, että miehet tykkää muodoista, rinnoista, perseestä ja reisienkin tukevuudesta.

LOL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tiimalasivartalo ja eipä sitä kukaan mies katsele. Vaikka pukeudun vartalonmyötäisiin vaatteisiin/mekkoihin = olen näkymätön :D BMI on 21,56 jonkun laskurin mukaan.

En siten oikein käsitä tässä ketjussa olevaa tiimalasivartalon hehkuttamista kun en itse sellaisen kropan omaavana ole saanut kuulla mitään ylistystä tai saanut huomiota. Mitä nyt naiskaverit kommentoineet, että olen tukeva rakenteeltani ja löllöä löytyy, vaikka liikun säännöllisesti.

Jos olet kasvoistasi kaunis niin miehet eivät uskalla lähestyä sinua ja nuo kommentit "kavereiltasi" kannattaa unohtaa sen siliän tien, ne ovat silkkaa kateutta. Itse hoikkana mutta muodokkaana naisena saan ilkeitä kommentteja muilta naisilta, muotojani päivitellään minun kuulteni mikä on todella tökeröä ja halpamaista käytöstä, tiedän tasan tarkkaan miksi he noita kommentteja latelevat. Nämä kommentoijat ovat aina niitä vanhemman tai tukevamman puoleisia naisia, jotka ovat itsestään todella epävarmoja ja se heijastuu heidän käytökseensä muita naisia kohtaan.

Olen kasvoiltani korkeintaan keskiverto, en mikään kaunis :) Lähestymisiä en miehiltä odotakaan, mutta ei ole kertaakaan tapahtunut vielä sellaista että olisin nähnyt katseen kiinnittyvän vartalooni. Joten siksi omien kokemusten mukaan oletan, että miehille tärkeintä ovat naisen kasvot eikä paino/vartalonmalli.

Tuskinpa kaverit ovat kateellisia kun en ole heille koskaan ollut uhka miesrintamalla.

Vierailija
144/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmä mulle hoikkuudesta naiset on vinkuneet kuin miehet...

Samoin. Ja sitten on myös ikäkysymys: nelikymppisissä tuntuu olevan paljon enemmän pyöreyttä arvostavia miehiä kuin parikymppisissä.

Vierailija
145/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvoiltani korkeintaan keskiverto, en mikään kaunis :) Lähestymisiä en miehiltä odotakaan, mutta ei ole kertaakaan tapahtunut vielä sellaista että olisin nähnyt katseen kiinnittyvän vartalooni. Joten siksi omien kokemusten mukaan oletan, että miehille tärkeintä ovat naisen kasvot eikä paino/vartalonmalli.

Tuskinpa kaverit ovat kateellisia kun en ole heille koskaan ollut uhka miesrintamalla.

En ole itsekään mikään missi mutta kyllä naiset voivat olla aika mitättömistäkin pikkuasioista kateellisia, se kilpailunhalu on niin järjettömän kova joillakin, että lähestulkoon jokainen samaa sukupuolta edustava nähdään uhkana itselle ja omalle olemassa ololle.  Pidä vain pää pystyssä, kyllä ne miehet varmasti katselevat sinua mutta tekevät sen niin ettet sinä huomaa :) Terveisin 142/144.

Vierailija
146/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miesten ihailu ja kiinnostus ole aina koosta kiinni.Itse oon aina ollut miesmagneetti koosta riippumatta(useita kymmeniä kiloja paino vaihdellut), enkä mitenkään tietoisesti.Ja ihan tavisnäköinen nainen oon.

Vierailija
147/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet ovat hoikkiin naisiin päin kallellaan, hoikkuus ei sitten tarkoita mitään muodotonta ja poikamaista vartaloa, itseasiassa hoikassa varressahan muodot nimenomaan erottuvat, jos henkilö on ylipainoinen, on hän vain yksi iso läskimassasta koostuva pallo, ei lihavilla ole esimerkiksi selkeästi erottuvaa ja kapeaa vyötäröä.

Mun painoindeksi on 26,5, eli en nyt itseäni luokittelisi miksikään järkyttävän lihavaksi, mutta olen hiukan pyöreä. Normaalipainoon mulla on matkaa viitisen kiloa. En ole mikään läskimassasta koostuva pallo, vaan mulla todellakin on selvästi erottuva vyötärö: rinnanympärys 90 cm, vyötärö 69 cm ja lantio 104 cm.

Olen ilmeisesti näitä onnekkaita, joilla läski kertyy lähinnä reisiin ja takapuoleen, olen selkeästi päärynävartaloinen. Ostin vähän aikaa sitten mekon koossa 36, eli ylävartalostani en ole iso. Tutkitusti myös alakroppaan kertyvä rasva ei ole terveydelle yhtään niin haitallista kuin vyötärölle kertyvä rasva, mulla esim. vyötärönympärys on reilusti alle sen riskirajan. Eli vaikka olisi ylipainoinen, niin myös sillä on väliä, mihin se rasva on kertynyt. Eikä oo poikaystävä valittanu mun muodoista. :-D

Vierailija
148/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näytän parhaalta, kun BMI on siisnä 20 paikkeilla. Kun se nousee, "muodot" kertyvät pääasiassa mahan kohdalle, eli ei mitenkään imartelevasti. Joillakin kilot kertyy ns. oikeisiin paikkoihin, mutta tuuristahan se vähän on kiinni...

Nyt BMI on noin 22 ja kroppa on vähän ikävän näköinen :(

Sama juttu meikäläisellä. Vähätkin muodot katoaa, kun läski kertyy keskivartalolle.

Vierailija
149/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muodokas vartalo joko on tai ei, ei se ole rasvan määrästä kiinni.

Itselläni lantio on hyvin matalissa rasvoissakin reilu 30cm vyötäröä leveämpi ja tissit täyttää mukavasti kämmenen.

Minulla ainakin vyötärön ja lantion välinen suhteellinen ero nimenomaan suurenee kun rasva vähenee, koska sitä rasvaa kertyy lisää paljon helpommin vyötärölle kuin peppuun, eli painon laskiessa vyötärö kapenee vaikka peppu pysyy pyöreänä.

Itselleni terveimmän tuntuinen paino on on noin 50 kilon tietämillä, enimmillään olen ollut ehkä 60-kiloinen. Pituutta on 171cm ja vartalotyyppi enemmän x kuin suora.

Sitten et ole tiimalasi x. Jos on x vartalo (sellainen on n. 7% naisista) se säilyy mittasuhteiltaan aina vaikka paino lisääntyisi. Eli se 30 cm erotus lantio vs. vyötärö ja vy vs rintakehä.

Kyse on luustosta + lihaksista ja ylimääräisen "läskin" sijoittumisesta. Luusto + lihakset kertovat enemmän, ja ne pysyvät tiimalasina vaikka lihoisi tai laihtuisi kuinka. Ylimääräinen rasvakudos taas kertyy mielellään esim. vyötärölle, reisiin ja esim. kaksoisleuka voi tulla vaikka olisi normaalipainon alarajoilla jos muuten on lihonut tai kovasti turvoksissa. Ylimääräiseksi sitä voi sanoa siksi että olo ei tunnu enää normaalilta ja terveeltä, suorituskyky heikkenee ja toisaalta painonnousu on suoraa seurausta kovan stressin aiheuttamista surkeista elämäntavoista. Kun elämäntavat normalisoituvat, kroppaa palaa luontaiseen muotoonsa ja ylimääräinen poistuu itsestään.

Se, että vyötärön/lantion erotus on stressihuipussa 25cm ja normaalisti 30cm ei tarkoita sitä ettei vartalo ole luontaisesti muodoltaan tiimalasi. Pienellä treenillä erotus varmaan olisi ylikin 30cm :)

Vierailija
150/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään luulemista, vaan tietämistä, että kyllä vain osa miehistä pitää hoikista naisista. Ja muuten, hoikka voi olla paljon naisellisesti muodokkaampi kuin lihavampi yksilö. Oletko ehkä hieman lapsellinen kuvitellessasi, että miehet kiinnostuvat vain sellaisista naisista kuin itse olet :)

Voi sinua reppanaa. Miehet kiinnostuvat hyvin erinäköisistä naisista. Jopa luonteellakin on miehille joskus merkitystä.

Vierailija
151/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut miesten mieleen ja saanut kenet haluan. Minulla on kauniit kasvot, etenkin silmät ja hymy. Olen älykäs, verbaalisesti lahjakas ja hauska, vähän erikoinenkin.

Pituuteni on 167 cm ja paino on vaihdellut välillä 62-85. Kaikissa paikoissa ollessani miehet kiinnostuvat minusta, ihastuvat ja rakastuvat. Uskon että miehiä ei kamalasti kiinnosta kymmenen kiloa suuntaan tai toiseen.

Mieheni ovat olleet älykkäitä ja komeita - ja normaalipainoisia.

Vierailija
152/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiha nainen. Vyötäröni on 57cm ja lantio 94cm, minussa on siis muotoja. Reiteni eivät hinkkaa yhteen ja vartaloni on sopivan lihaksikas. Rasvaa minulla on sopivast, varsinkin pepussa.

Mieheni on ihan hulluna minuun. Melkein kaikki tuntemani miehet pitävät enemmän hoikista vartaloista. Sanovat usein etteivät halua läskiä naista. Aina kun istutaan iltaa, kääntyy miehillä puhe siihen millaisista naisista pitää, ja useimmiten he ihailevat hoikkia naisia. On tietenkin poikkeuksiakin.

Hoikka nainen näyttää terveemmältä kuin lihava. Voi olla toisin, mutta ainakin näyttää. Hoikka nainen voi olla kurvikas, lihava voi olla kurviton, pallossa ei olekuin yksi kurvi.

Vierailija
153/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä haluaisin vaan kommentoida että parempi vähän liikaa kun vähän liian vähän. Kunhan pysytään terveissä rajoissa on kaikki OK. Raja ylipainossa vaan on huomattavasti korkeammalla kun alipainossa alempana. Nuo ykkössivun viimeiset kuvat ei ole vielä lähelläkään "kipupistettä".

Vierailija
154/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut miesten mieleen ja saanut kenet haluan. Minulla on kauniit kasvot, etenkin silmät ja hymy. Olen älykäs, verbaalisesti lahjakas ja hauska, vähän erikoinenkin.

Pituuteni on 167 cm ja paino on vaihdellut välillä 62-85. Kaikissa paikoissa ollessani miehet kiinnostuvat minusta, ihastuvat ja rakastuvat. Uskon että miehiä ei kamalasti kiinnosta kymmenen kiloa suuntaan tai toiseen.

Mieheni ovat olleet älykkäitä ja komeita - ja normaalipainoisia.

Minulla on hyvin samankaltaisia kokemuksia, tosin en ole erityisen hauska, huumorintaju on mustanpuoleinen

ja paino on vaihdellut välillä 45-105 eli kuten arvata saattaa, en ole edes terve. Muu täsmää. Ja koska olen ollut joka kokoinen, pienemmillä ja isommilla tisseillä, lyhyellä ja pitkällä tukalla ja viimeksi sinkkuna alle parikymppisenä, liki 20 vuotta sitten, väittäisin että kaikenkokoisille on omat ihailijansa.

Vierailija
155/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#believeinfatness kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#believeinfatness kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ihanne on juurikin hoikka, normaalipainoinen ja kurvikas nainen, jolta löytyy muodokkaat tissit ja peppu sekä vyötärö. Eikä ikinä lihava plösö, joka itse kutsuu itseään valheellisesti kurvikkaaksi. Eikä tosin anorektikkokaan, joka on äärimmäisen harvinainen ilmiö.

Totta. Normaalipainoinen hoikka muodokas on kaikkien unelma. Ei muodottomat lihavat tai laihat.

Vitun idiootti et voi yleistää ja puhua kaikkien puolesta. Googlaa BBW, fat admiration, feederism, vitun tietämätön suomijuntti!

Miksi raivoat ja kiroilet? Nuo äärimmäisen harvinaiset friikki-ilmiöt eivät vastaa enemmistön mielipidettä ja mieltymyksiä, vaan ihan arkielämässä voi havaita, että miesten enemmistön mielestä hoikka muodokas nainen on suosituin.

Bmi alle 25 on friikkiä. Siksi raivoan että nuo lainaamani ihmisperseet väittävät miesten ihanne ei ikinä ole lihava ja kaikkien unelma on "muodokas" ja hoikka nainen. Nuo metsäläisjuntit eivät tiedä että BBW/fat admiration/feederism kulttuuri on todella iso ilmiö.

BMI25 lasketaan jo ylipainoiseksi. Onpa tosi friikkiä olla normipainossa! Iik!

Vierailija
156/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ihannoi. Toki omassa kropassa ois parantamista, mutta osaa siitä pidän kivemman näköisenä kuin malleilla. Esim. jalat on mielestäni paremman muotoiset kuin mallien tikkujalat, ei ole tigh cappia vaan täyteläiset reidet ja säärissä on muotoa nilkkojen ollessa kuitenkin sirot. Miehet on kehuneet juuri noita sääriä. Rinnat on hyvän kokoiset (d-kuppi) ja vartalo on lievästi tiimalasi. Tosin se saisi olla enemmän tiimalasi, koska nyt vyötäröllä ja rinnanympäryksellä sekä vyötäröllä ja lantiolla on vain n. 20cm eroa.

Vierailija
157/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaat, mun bmi on 20,9 ja honey, en ole muodoton!

Vierailija
158/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siitä ollut ihan vasta joku tutkimus tai kysely, jossa todettiin että miehet tykkäävät laihoista naisista? 

Ei sillä, että se minua kiinnostaisi. Olen nimittäin lesbo, ja lisäksi silloin kun olin oikeasti laiha (BMI 17) niin minulla oli silti muodokas takapuoli ja B-kupin rinnat. Vartalon malli nyt vain sattuu olemaan sellainen, että vyötärö on todella kapea ja lantio leveämpi, eli aivan sama vaikka laihduttaisin itseni luurangoksi, en siltikään olisi muodoton ja tasapaksu pötkö.

Ja silloin, kun olin todella laiha, niin minusta kiinnostuivat niin miehet kuin naisetkin. Ei ollut pulaa seurasta missään vaiheessa.

Vierailija
159/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaa ainoastaan hoikka nainen. Hoikat ja kauniit naiset ovat harvinaisuus.

Vierailija
160/174 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ei aina tarkoita sitä, että ihminen olisi muodoton. Hoikalla naisella esim. lantion kaari voi erottua paremmin. Samoin kapea uuma korostaa rintojen aluetta.

Kyllähän vartalon sopusuhtaisuus kertoo ihmisen terveydentilasta. Sen vuoksi lähellä normaalivartaloista olevat näyttävät vastakkaisen sukupuolen silmään yleensä keskimääräistä viehättävämmiltä.

Ihmisiä on vähän erimallisia. Toisethan ovat rakenteellisesti hyvin siroja. Luonnostaan muodokkaamman usein käytännössä mahdotonta saavuttaa sellaisia mittoja.

Ihmisillä on omat mieltymyksensä. Useinhan kuitenkin vartaloiltaan yhteensopivat ja vaikkapa urheilulliset ihmiset löytävät toisensa. Tai vähemmän urheilusta kiinnostuneet, mutta ehkä herkullisesta ruoasta nauttivat toisensa.  Ja sitten täysin erilaisetkin voivat joskus löytää toisensa.

Yleensä kun nainen lihoo, hän muuttuu miesmäisemmäksi. Lantion ja vyötärön kaari häviää, tulee selkämakkaroita jne. ja takaapäin katsoessa ei tiedä onko kyseessä mies vai nainen. En tiedä mistä tuo harha tulee että ylikilot tekisi jotenkin erityisen naiselliseksi, minusta asia on päinvastoin.

Täyttä paskaa. Selkämakkarat, kuten vatsamakkaratkin ovat nimenomaan naisellisia; niitä ei ole lihavilla miehillä. Lihavuus ei ole ylikiloja ainakaan ennen 150-200 kg. Juuri rasvakilot tekevät erityisen naiselliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän