Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ihannoi hoikkuutta ja luulee, että miehetkin sitä jumaloivat?

Vierailija
08.09.2016 |

Siis sellaista hyvin hoikkaa jopa muodotonta naisvartaloa. BMI luokkaa 18-22.
Monilla malleilla ja kivan hoikiksi kehutuilla on jalat ja kädet vain suorat pötkät vaikka eivät sentään luisevia olisi. Rinnat kuin 2dl kokoinen hernesäkki.

Kyllä se ainakin on selvä, että miehet tykkää muodoista, rinnoista, perseestä ja reisienkin tukevuudesta.

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin normaalipainossa 54kg -> 48kg ja kaikki, siis ihan kaikki omistamani vaatteet näyttää mun päällä nyt paremmilta kuin ennen. Olen nyt normaalipainon alarajalla ja täällä tulen pysymään. Ps. Mieheni on hulluna mun solisluihin ja a-kuppikokoon pienentyneihin rintoihin. Ei kannata tehdä yleistyksiä sen suhteen mistä miehet tykkää.

Sama täällä, mutta toisin päin, Laihdutin ja seksielämä on vain haave entisestä, vaikka tissitkin (mies on aivan henkeen ja vereen tissimies) ovat aivan yhtä ärsyttävän suuret kuin ennenkin. Ärsyttävintä on kun haluttaa vielä enemmän kuin ennen, mutta ei saa senkään vertaa enää.. En tajua, näytän paljon paremmalta (ja ne tissitkin isommilta), mutta ei niin ei. Ja mies itse vielä ehdotti laihduttamista terveyssyiden varjolla, itse on oikein hyvässä kuosissa ollut koko ajan.

Eihän tuo mikään ihme ole. Mies mököttää, kun entinen pehmeä nainen on muuttunut kovaksi halailla.

Vierailija
122/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule ihan sama mistä miehet tykkää. Minun näin naisena ei kuulu miellyttää miehiä, ei edes hoikkana.

Kyllä minulle yksi tärkeimmistä asioista elämässä on, että miellytän naistani. Yritän pitää miellyttävyydestäni huolta, niin arki rullaa mukavasti ja myös nainen on ikään kuin automaattisesti mukana juonessa. Minkäänlaista painostusta kumpikaan ei ole harrastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää näissä keskusteluissa kummallinen logiikan puute: "minun mieheni tykkää minusta, vaikka painan 120 kg. Hän palvoo muotojani ja kertoo joka päivä miten kaunis olen. Naapurin fitness-typykkää ja malleja hän sanoo oksettaviksi kuikeloiksi. Ikinä en voisi olla niin pinnallisen miehen kanssa joka katsoo vaan vaa'an lukemaa".

Eikö se, että vaatii puolisoltaa vaikkapa isoa persettä ole ihan yhtä lailla pinnallinen ulkonäkövaatimus kuin se että vaatii litteää vatsaa? Ja mies joka nimittelee ihmisiä siksi että he ovat hoikkia ei kyllä ole mikään ihana ja syvälllinen.

Enivei, minun puolestani olkoon kaikki sen kokoisia kuin haluavat, minusta kauneinta on hoikka vartalo. Ja laihan päällä vaatteet näyttävät parhaalta, ei voi mitään. Esim. Sarah Jessica Parker voi vetää ties minkälaisen säkkivirityksen ylleen ja näyttää upealta, jonkun BMI 25 Tarjan päällä se olisi vaan naurettavaa, kääntää asian miten päin vaan. Ja ei, en väitä että kaikkien pitäisi olla Sarahin kokoisia  näyttääkseen hyvältä tyllihameessa :D

Te, jotka väitettä että "kaikki" miehet pitävät pullukoista: miksi pullukat on niin harvinainen näky menestyneiden (=halutuimpien) miesten kainalossa?

Miehesi saattaa kehua sinun 120 kg vartaloasi vain sen takia, ettei sinulla olisi paha mieli, kun naapurissa asuu niitä hoikempia kaunottaria, joita sinunkin miehesi kuolaa. Ja todennäköisesti suurin osa naapurin miehistä pitää sinun lihavuuttasi oksettavana ja ihailevat niitä hoikkia normaalipainoisia. Lihavat naiset ovat tyypillisesti niitä, jotka kyselevät mieheltään "Olenko minä läski?" ja kun mies huomaa naisen heikon itsetunnon ja alemmuudentunteen hoikempia naisia kohtaan, niin mies salaa ihailunsa niitä hoikempia kohtaan ja ylistää lihavaa puolisoaan. Tai sitten miehesi on itsekin valtavan lihava ja tietää että hänellä ei ole mitään saumaa normaalipainoisiin naisiin, siksi hän pitää enemmän kaltaisistaan naisista.

Vierailija
124/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden ihannoinnista ja jumaloinnista en osaa sanoa mitään, mutta olen itse ollut aina hyvinkin hoikka ja siro. Kapoisempi kuin muut tytöt jo kouluaikoina ja minulla kesti todella kauan hyväksyä itseni tällaisena. Jolla siis ei ole muhkeaa kinkkua ja kädetkin on "epänormaalin ohuet". Sain yläasteella jatkuvaa huomauttelua muilta tytöiltä ja pojat kiusasivat.

Vähän myöhemmin nuorena poikia alkoi olla jonoksi asti. Eivät varmaan tajunneet että bmi:ni oli 17-18.

Vasta aikuisena tajusin että hei - huippualusvaatemalleilla on samantyyppinen vartalo kuin minulla. Jehna. Ja minä kun vuosikaudet luulin olevani viallinen ja ruma koska en ole tyypillisen suomalaisen naisen prototyyppi. Pakko hyväksyä jokaisen itsensä jossain vaiheessa.

Minä olen jo suht sinut itseni kanssa mutta tällaiset jutut kyllä suututtaa kun tietää oman taustansa ja että jokainen tyttö miettii kovastikin omaa vartaloaan nuorena ja sitä kelpaako se.

Itse taas olen aina saanut kuulla kiusaamista ja ivaa x tiimalasi vartalostani. Reidet ja takapuoli kasvoivat 14 vuotiaana muodokkaammiksi, samoin rinnat. Olin aina muhku tiimalasille tyypillisistä paikoista ja vihasin sitä, ei nuori halua naisellisella tavalla seksikäs. Itsekin pidin itseäni viallisena, en ollut suomalaisen tasapaksua tyyppiä, ystävilläni saattoi olla todella hoikat jalat ja tynnyrimäinen vatsa jos ylimääräistä tuli. N 20 vuotiaaksi häpesin itseäni, silloin ei ollut mitään Kim Kardashian tai Nicki Minaj tyyppistä vartaloa muodissa. Eräällä ulkomaanmatkalla huomasin että e- eurooppalaiset naiset muistuttavat minua vartaloltaan, ja kun tulin Suomeen aloin ottamaan irti kaiken vartalostani ystävieni ivasta huolimatta. Mittani ovat aina seuranneet tuota 30 cm kaavaa joka on tiimalasin malli.

Nyt aikuisällä olen ylpeä vartalostani, huomaan edelleen olevani hyvin erinäköinen kuin suurin osa naisista esim. ryhmäliikuntatunneilla, mutta nyt en vaan enää jaksa välittää. Jotkut ihmiset luulevat että haluan huomioita ja pukeudun muotojani korostavasti jos päällä ei ole säkkiä, eivät ymmärrä ettei näitä muotoja voi peittää. Vy 75, lantio 110, rintakehä ja hartiat 108, notkoselkä joka usein tiimalaseilla onkin. Rinnat 70j ja pituutta 162 joten ulokkeita löytyy moneen suuntaan. 

Eli ei ole tälläinenkään hyvä täällä Suomessa, täällä ihannoindaan suoravartaloisia naisia, mahaa saa olla kun sen saa piiloon vaatteiden alle. Jos joku samanpainoinen omppu seisoo kuvassa vieressäni, ja molemmilla mekot päällä, hänellä vatsa on piilossa ja hoikat jalat näkyvät, kun taas itselläni muodot näkyvät joka puolelta kun ei ole kerääntynyt vain yhteen paikkaan.

Taitaa olla kateus syynä sinunkin kokemuksiisi. Ainakin kyvyttömyys sietää erilaisuutta.

Vierailija
125/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vartalonmalliltani suora, rinnat pienehköt ja peppu pieni. Tämä fakta ei muutu vaikka lihoisin paljonkin, kiloni eivät taikaiskusta ala kertyä rintoihin ja peppuun vaan ensin katoaa se olematonkin vyötärö ja sen jälkeen alkaa vatsa kasvaa. Siksi pidän itseni mieluummin hoikkana, on helpompi ylipäätään löytää vaatteita kun taas painon noustessa joudun ostamaan housuja vyötärön mukaan jolloin ne roikkuvat siitä alaspäin.

Vierailija
126/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vartalonmalliltani suora, rinnat pienehköt ja peppu pieni. Tämä fakta ei muutu vaikka lihoisin paljonkin, kiloni eivät taikaiskusta ala kertyä rintoihin ja peppuun vaan ensin katoaa se olematonkin vyötärö ja sen jälkeen alkaa vatsa kasvaa. Siksi pidän itseni mieluummin hoikkana, on helpompi ylipäätään löytää vaatteita kun taas painon noustessa joudun ostamaan housuja vyötärön mukaan jolloin ne roikkuvat siitä alaspäin.

Suurin osa lihavista naisista on juurikin sellaisia tasapaksuja pökkelöitä, joita ei millään tavalla voi sanoa muodokkaaksi, päinvastoin. Itse omissa fantasioissaan kyllä jotkut läskit näköjään kuvittelevat olevansa muodokkaita, mutta silloin voidaan puhua jo kehonkuvanhäiriöstä, koska muut eivät näe heitä samalla tavalla kuin he itse kuvitelmissaan. Nykyajan anoreksiaa vastaava häiriö on se, että jotkut lihavat naiset luulevat jättitynnyrin muotoisen vartalon olevan kurvikas ja haukkuvat oikeasti muodokkaita normaalipainoisia kurvittaria anorektikoiksi.

Vierailija
127/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tähän haukkumislinjalle lähdetään, niin fakta on se että ap:n mies lähtisi heti minun matkaani. Omistan täydellisen tiimalasivartalon. Herkulliset pyöreät lanteet ja pakarat, joihin ei perusläskien selluliitit (kuten ap:lla on, joten siksi yrittää itseään tässä ylistää muita haukkumalla) ole uponnut, hoikan, kiinteän vyötärön, kauniit pyöreät rinnat kokoa 70E. Sen lisäksi kasvonikin ovat kauniit. Noniin, pitäisikö minun saada jotenkin ylentävä olo tästä kommentistani itselle? Vitut, koska olen ihan empaattinen, normaali järkinen, hyvän itsetunnon omaava nainen. Kaikki me ollaan upeita luomuksia kunhan vain kuunneltaisiin sitä sisäistä ääntämme vähän paremmin. Jos et voi hyvin tee asialle jotain, siihen on joku syy. Rakkautta kaikille ruikuloille ja puikuloille, olet kaunein silloin kun sinusta itsestäsi siltä tuntuu sanoi yleiset mielipiteet mitä vain.

Ensin esineellistät itsesi ja sitten kerrot olevasi normaalijärkinen :-))

Vierailija
128/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehet pitävät hoikista ja muodottomista (siroista) vartaloista. Kapeasta lantiosta. Sen näkee tosielämässäkin.

Kyllä ja myös hoikista ja muodokkaista (siroista), ainakin hyvännäköiset normaalipainoiset miehet. Lihavat kaljamaha miehet suosivat sitten niitä läskejä naisia, koska tietävät, etteivät ikipäivänä saisi iskettyä hyvännäköistä hoikkaa naista eivätkä ainakaan saisi pidettyä sellaista naista itsellään, koska koko ajan olisivat muutkin miehet yrittämässä tuota naista ja nainen saattaisi lähteä pahimmassa tapauksessa hyvännäköisen miehen perään. Läskejä naisia eivät muut miehet yritä, joten sellainen on turvallisempi vaihtoehto.

Minä kuule ihan vain rakastuin enkä alkanu empimään että mitäs jos on liian korkeaa tasoa. Lähtee jos lähtee, mutta toivon että saamme lainata toisiamme loppuelämämme ajan.

Vierailija
129/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 20-22 ei tee muodottomaksi.

Vierailija
130/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä, miten saan kilot kohdistettua rintoihin ja takapuoleen? Minulla jokainen kilo jämähtää keskivartaloon ja jos BMI on 24 tai enemmän, niin olen tasapaksu pökkelö muualta kuin vyötäröltä. Nyt on sentään selvästi erottuva vyötärö, vaikka tissit ja arse on mallia lauta. 

T. BMI 22

Vierailija
131/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso perse on vain tämänhetkinen muoti, ei jotain mistä kaikki miehet tykkäävät. Pienissä rinnoissakaan ei ole mitään vikaa. Yleensäkään rinnoissa ei ole minusta väliä koolla vaan muodolla. Näillä muotokysymyksillä ei ole paljoakaan merkitystä siihen keneen ihastun, kunhan on suunnilleen normaalipainoinen. Mutta seksikkyyteen se vaikuttaa.

M39

Vierailija
132/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sellaista hyvin hoikkaa jopa muodotonta naisvartaloa. BMI luokkaa 18-22.

Monilla malleilla ja kivan hoikiksi kehutuilla on jalat ja kädet vain suorat pötkät vaikka eivät sentään luisevia olisi. Rinnat kuin 2dl kokoinen hernesäkki.

Kyllä se ainakin on selvä, että miehet tykkää muodoista, rinnoista, perseestä ja reisienkin tukevuudesta.

Sanoo hän, joka ei pysty laihduttamaan.

Vierailija
133/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eivät miehet pidä hoikkuudesta? Moni mies on lähestynyt ja todennut, että kuulemma hoikkuus kiihottaa. Arvatenkin en arvosta tuollaista ulkonäkökeskeisyyttä, mutta pakko vaan hyväksyä että sitä esiintyy paljon.

En minäkään kuitenkaan ole mikään suora tikku, vaan peppu ja tissit erottuvat muusta kropasta.

Vierailija
134/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoikkuus ole silmillemme kaunista siksi koska media niin sanoo vaan sen takia että hoikkuus/normaalipainoisuus kielii siitä että henkilö on terve ja hyvinvoiva, se on biologian sanelemaa ihan täysin. Lihavuus aiheuttaa vakavia terveyshaittoja kuten mm. 2:n tyypin diabetesta ja sydän -ja verisuonisairauksia. Naisilla ylipainoisuus laskee hedelmällisyyttä merkittävästi, kuten alipainoisuuskin. Lihava vartalo ei myöskään ole sopusuhtainen eikä viehättävän näköinen, niin se vain on.

Vierailija
135/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hoikkuus ole silmillemme kaunista siksi koska media niin sanoo vaan sen takia että hoikkuus/normaalipainoisuus kielii siitä että henkilö on terve ja hyvinvoiva, se on biologian sanelemaa ihan täysin. Lihavuus aiheuttaa vakavia terveyshaittoja kuten mm. 2:n tyypin diabetesta ja sydän -ja verisuonisairauksia. Naisilla ylipainoisuus laskee hedelmällisyyttä merkittävästi, kuten alipainoisuuskin. Lihava vartalo ei myöskään ole sopusuhtainen eikä viehättävän näköinen, niin se vain on.

Joku läski alapeukutti tuota kommenttia :D Totuus sattuu.

Vierailija
136/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tiimalasivartalo ja eipä sitä kukaan mies katsele. Vaikka pukeudun vartalonmyötäisiin vaatteisiin/mekkoihin = olen näkymätön :D BMI on 21,56 jonkun laskurin mukaan.

En siten oikein käsitä tässä ketjussa olevaa tiimalasivartalon hehkuttamista kun en itse sellaisen kropan omaavana ole saanut kuulla mitään ylistystä tai saanut huomiota. Mitä nyt naiskaverit kommentoineet, että olen tukeva rakenteeltani ja löllöä löytyy, vaikka liikun säännöllisesti.

Vierailija
137/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet ovat hoikkiin naisiin päin kallellaan, hoikkuus ei sitten tarkoita mitään muodotonta ja poikamaista vartaloa, itseasiassa hoikassa varressahan muodot nimenomaan erottuvat, jos henkilö on ylipainoinen, on hän vain yksi iso läskimassasta koostuva pallo, ei lihavilla ole esimerkiksi selkeästi erottuvaa ja kapeaa vyötäröä. Lihavana olin näkymätön, hoikkana saan jatkuvasti miehiltä lähestymisiä, ihan tämän tästä. Nuff said. Hoikilla myös kasvonpiirteet erottuvat paremmin, lihavilla ei ole leukaa eikä kaulaa, ei sellainen ole seksikästä kummallakaan sukupuolella.

Vierailija
138/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös hoikka ja lihaksikas.. ei minua haittaa vaikka ei olekkaan tissejä! olis vaan tiellä urheillessa :D pakarat on kyllä hyvin treenatut ja miehet on aina tykänny. Hoikkuus merkitsee sitä, että pitää huolta itsestään, ei syö mitään moskaa ja urheilee. 

Vierailija
139/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmä mulle hoikkuudesta naiset on vinkuneet kuin miehet...

Vierailija
140/174 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vielä, miten saan kilot kohdistettua rintoihin ja takapuoleen? Minulla jokainen kilo jämähtää keskivartaloon ja jos BMI on 24 tai enemmän, niin olen tasapaksu pökkelö muualta kuin vyötäröltä. Nyt on sentään selvästi erottuva vyötärö, vaikka tissit ja arse on mallia lauta. 

T. BMI 22

BMI on huono mittari. Se, mikä toisella näyttää normaalilta, on toisen ulkonäölle pahaksi. Esim. BMI 24 on normaali, vaikka harva enää näyttää hyvältä noissa BMI-lukemissa. Joku lihaksikas mies voi näyttää, mutta harva tavallinen pullukka. Rajat on luotu siksi, että suurin osa ihmisistä asettuu noihin raameihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi