Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ihannoi hoikkuutta ja luulee, että miehetkin sitä jumaloivat?

Vierailija
08.09.2016 |

Siis sellaista hyvin hoikkaa jopa muodotonta naisvartaloa. BMI luokkaa 18-22.
Monilla malleilla ja kivan hoikiksi kehutuilla on jalat ja kädet vain suorat pötkät vaikka eivät sentään luisevia olisi. Rinnat kuin 2dl kokoinen hernesäkki.

Kyllä se ainakin on selvä, että miehet tykkää muodoista, rinnoista, perseestä ja reisienkin tukevuudesta.

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#believeinfatness kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ihanne on juurikin hoikka, normaalipainoinen ja kurvikas nainen, jolta löytyy muodokkaat tissit ja peppu sekä vyötärö. Eikä ikinä lihava plösö, joka itse kutsuu itseään valheellisesti kurvikkaaksi. Eikä tosin anorektikkokaan, joka on äärimmäisen harvinainen ilmiö.

Totta. Normaalipainoinen hoikka muodokas on kaikkien unelma. Ei muodottomat lihavat tai laihat.

Vitun idiootti et voi yleistää ja puhua kaikkien puolesta. Googlaa BBW, fat admiration, feederism, vitun tietämätön suomijuntti!

Miksi raivoat ja kiroilet? Nuo äärimmäisen harvinaiset friikki-ilmiöt eivät vastaa enemmistön mielipidettä ja mieltymyksiä, vaan ihan arkielämässä voi havaita, että miesten enemmistön mielestä hoikka muodokas nainen on suosituin.

Bmi alle 25 on friikkiä. Siksi raivoan että nuo lainaamani ihmisperseet väittävät miesten ihanne ei ikinä ole lihava ja kaikkien unelma on "muodokas" ja hoikka nainen. Nuo metsäläisjuntit eivät tiedä että BBW/fat admiration/feederism kulttuuri on todella iso ilmiö.

Vierailija
82/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ihanne on juurikin hoikka, normaalipainoinen ja kurvikas nainen, jolta löytyy muodokkaat tissit ja peppu sekä vyötärö. Eikä ikinä lihava plösö, joka itse kutsuu itseään valheellisesti kurvikkaaksi. Eikä tosin anorektikkokaan, joka on äärimmäisen harvinainen ilmiö.

Totta. Normaalipainoinen hoikka muodokas on kaikkien unelma. Ei muodottomat lihavat tai laihat.

Vitun idiootti et voi yleistää ja puhua kaikkien puolesta. Googlaa BBW, fat admiration, feederism, vitun tietämätön suomijuntti!

Miksi raivoat ja kiroilet? Nuo äärimmäisen harvinaiset friikki-ilmiöt eivät vastaa enemmistön mielipidettä ja mieltymyksiä, vaan ihan arkielämässä voi havaita, että miesten enemmistön mielestä hoikka muodokas nainen on suosituin.

Bmi alle 25 on friikkiä. Siksi raivoan että nuo lainaamani ihmisperseet väittävät miesten ihanne ei ikinä ole lihava ja kaikkien unelma on "muodokas" ja hoikka nainen. Nuo metsäläisjuntit eivät tiedä että BBW/fat admiration/feederism kulttuuri on todella iso ilmiö.

Voihan tuolla ilmiöllä toki olla joitakin kannattajia, kuten sinäkin, mutta ei se silti vastaa enemmistön mielipidettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma luuloni johtuu siitä, että oma mieheni tykkää siitä että olen hoikka. En laiha, mutta hoikka, BMI 21-22. Minulla on hoikka vyötärö, pyöreä peppu ja kaareva lantio, johtuisikohan siitä? Ei ole muutenkaan ollut ongelmaa saada miesten huomiota.

Riippuu todella paljon vartalotyypistä, miltä BMI 19-20 näyttää. Toisilla, ainakin nuorempana, ihan hyvältä, toiset taas on luisevia. BMI 22 taas on jo suurimmalle osalle tosi hyvä paino, siitä ylöspäin on usein jo vähän pyöreä.

BMI 50 on jo suurimmalle osalle tosi hyvä paino. 40 jo kohtuullinen

Vierailija
84/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän niitä tapauksia, joissa lihava nainen kyselee jatkuvasti mieheltään, onko hän vai joku hoikempi nainen seksikkäämpi ja mies kun tietää miten ei saa naisen mielestä vastata (muuten kilahtaa), vastaa hän kiltisti että "sinä tietysti", mutta salaa ihailee hoikempaa naista.

Vierailija
85/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin normaalipainossa 54kg -> 48kg ja kaikki, siis ihan kaikki omistamani vaatteet näyttää mun päällä nyt paremmilta kuin ennen. Olen nyt normaalipainon alarajalla ja täällä tulen pysymään. Ps. Mieheni on hulluna mun solisluihin ja a-kuppikokoon pienentyneihin rintoihin. Ei kannata tehdä yleistyksiä sen suhteen mistä miehet tykkää.

Sama täällä, mutta toisin päin, Laihdutin ja seksielämä on vain haave entisestä, vaikka tissitkin (mies on aivan henkeen ja vereen tissimies) ovat aivan yhtä ärsyttävän suuret kuin ennenkin. Ärsyttävintä on kun haluttaa vielä enemmän kuin ennen, mutta ei saa senkään vertaa enää.. En tajua, näytän paljon paremmalta (ja ne tissitkin isommilta), mutta ei niin ei. Ja mies itse vielä ehdotti laihduttamista terveyssyiden varjolla, itse on oikein hyvässä kuosissa ollut koko ajan.

Vierailija
86/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla malleilla ja kivan hoikiksi kehutuilla on jalat ja kädet vain suorat pötkät vaikka eivät sentään luisevia olisi. Rinnat kuin 2dl kokoinen hernesäkki.

Kyllä se ainakin on selvä, että miehet tykkää muodoista, rinnoista, perseestä ja reisienkin tukevuudesta.

Mulle on ihan vitun sama, mistä miehet tykkää. Olen 45 ja muutenkin ulkona markkinoista. Haluan olla hoikka, koska 1. inhoan sitä, että mikään paikka hyllyy. 2. On mukavaa kun mahtuu ja taipuu joka paikkaan. Voi istua jalat koukussa tuolilla, olo on ketterä eikä mihinkään satu. Hoikat on aina sellaisia nuorekkaampia ja tyttömäisempiä vaikka ryppyisiä jo ovatkin. 3. Liikkuminen on helppoa, kun ei ne miesten ihailemat läskit reidet hinkkaa yhteen eikä tissit hylly mahassa. 4. Vaatteet istuvat hyvin eivätkä kiristä mistään. Helppo löytää sopivia vaatteita. 5. On mukava olla edustustyössä, kun on ryhdikäs, ei tarvitse vetää vatsaa sisään eikä paikat hylly ja lylly.

Mutta kukin tyylillään - jos joku tykkää läskeistään, siitä vain. Minä tykkään mukavuus- ja terveyssyistä olla hoikka.

Itse tykkään läskeistäni ja haluan olla lihava. Olen ns gainer. Myös mieheni tykkää läskeistäni. Häntä tosin eivät viehätä niinkään rintojen ja takamuksen muodokkuus kuin vatsa- ja selkämakkarani, mutta reisieni paksuus häntä kylläkin miellyttää, siinä ap osuu oikeaan. Haluan olla lihava, koska 1. Rakastan sitä,että kaikki mahdolliset paikat hyllyvät. 2. On mukavaa, kun ei mahdu jataivu joka paikkaan. Kun kumarrun, vatsamakkarst painavat ja ottavat vastaan. 3. Liikkuminen tuntuu miellyttävältä, kun sekä rinnat että mahamakkarat ja takamus hyllyvät samalla. Läskit reidet hinkkaavat yhteen mutta chub rubiin on onneksi apukeinoja. 4. Vaatteet istuvat hyvin muotoja nuollen ja mahasta, selästä ja kainaloista kiristäen. Netistä helppo löytää sopivia vaatteita. 5. On mukavaa kun paikat hyllyvät ja lyllyvät. Mieheni mielellään löllyttelee läskimakkaroitani mahassa ja selässä

Vierailija
87/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
88/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
89/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan tykkää nälkiintyneen ja sairaan näköisestä ihmisestä muut kuin hullut, sitä aloituksessa varmaan yritettiin sanoa. Ja jos oikeasti joku luulee, että miehet on heistä innoissaan on itsekin hullu. Terveen näköistä naisista miehet pitää, ei mistään nälkäkuoleman partaalla olevista. Ja hei jos olet luonnostaan laiha eikä paljon muotoja sekin on okei, jos olet terve ja sen kyllä huomaa.

Ei mulla muuta, heippa ja jatkakaa terkuin yksi mies.

Vierailija
90/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruvetaan miettimään prosentuaalisesti ja sitä reilua enemmistöä, kumpikin on listan häntäpäässä, ylilaihat ja ylilihavat. On turha aina vedota makuasioihin ei niitä lihavuus ja anorektikko fetissin omaavia nyt niin paljon ole, joten kyllä se rajoittaa noilla hyvän kumppanin löytämistä. Itse en ole törmännyt elämäni aikana yhteenkään tuollaiseen fetissimieheen.

Vierailija
91/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan tykkää nälkiintyneen ja sairaan näköisestä ihmisestä muut kuin hullut, sitä aloituksessa varmaan yritettiin sanoa. Ja jos oikeasti joku luulee, että miehet on heistä innoissaan on itsekin hullu. Terveen näköistä naisista miehet pitää, ei mistään nälkäkuoleman partaalla olevista. Ja hei jos olet luonnostaan laiha eikä paljon muotoja sekin on okei, jos olet terve ja sen kyllä huomaa.

Olet taas joku provo. Tahallaan kärjistät. Hoikka ei tarkoita nälkiintyneen eikä sairaan näköistä, ei lähellekään. Hoikka tarkoittaa normaalipainoista. Niitä nälkiintyneen ja sairaan näköisiä ovat ainoastaan laihat anorektikot, heitä on äärimmäisen harvassa ja monet heistä varmaankin jossain sairaalahoidossa. Samoin todella lihavat ovat sairaan ja vaivalloisen oloisia.

Lihavat ei näköjään osaa keskustella tästä aiheesta muuta kuin kärjistäen ja provoten ja pahaa oloaan ja katkeruuttaan purkamalla.

Vierailija
92/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein kun vaikka juomapelissä on että kumman kaa Kylie vai Kendall Jenner, niin aina kaikki jäbät ottaa Kylien koska vartalo. :D

N19

Joo jäbät ovat eri asia kuin aikuiset miehet.

Vierailija
93/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ovat aina tappiolla näissä keskusteluissa ja ulkonäöllisesti, siksi pitää ottaa kovemmat keinot käyttöön; kärjistäminen, solvaaminen ja nimittely.

Vierailija
94/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies tykkää myös eteerisistä keijukaisista sen vuoksi että tuntee itsensä lihaksikkaaksi maskuliiniksi heidän rinnallaan.

Vierailija
95/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla oikeasti lihava nainen kirjoitustyylistä päätellen. Mutta puhutaanpa nyt asioista oikeilla käsitteillä ja mitä niillä tarkoitetaan. Hoikalla tarkoitetaan normaalipainoista. Laihalla tarkoitetaan lähes alipainoista tai alipainoista. Lihavalla tarkoitetaan ylipainoista.

Vierailija
96/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla oikeasti lihava nainen kirjoitustyylistä päätellen. Mutta puhutaanpa nyt asioista oikeilla käsitteillä ja mitä niillä tarkoitetaan. Hoikalla tarkoitetaan normaalipainoista. Laihalla tarkoitetaan lähes alipainoista tai alipainoista. Lihavalla tarkoitetaan ylipainoista.

Ja muodokkaalla tarkoitetaan muodokasta, eikä lihavaa.

Vierailija
97/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuuden jumalointi taitaa liittyä yhteiskunnallisena ilmiönä terveiden elämäntapojen ihannointiin ja myös markkinointiin. Terveydenhoitajat ja lääkärit ihannoi monesti hoikkuutta, koska ylipaino on - kuten sinunkin ap pitäisi tietää - epäterveellistä. Jos ajattelen itseäni, joka olen hoikka, minun pitäisi elää todella epäterveellisesti jotta pulskistuisin edes pyöreäksi. Totta kai ihmisissä on eroja ja joku toinen on luonnostaankin vankkarakenteisempi ja pyöreämpi.

Vierailija
98/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ruvetaan miettimään prosentuaalisesti ja sitä reilua enemmistöä, kumpikin on listan häntäpäässä, ylilaihat ja ylilihavat. On turha aina vedota makuasioihin ei niitä lihavuus ja anorektikko fetissin omaavia nyt niin paljon ole, joten kyllä se rajoittaa noilla hyvän kumppanin löytämistä. Itse en ole törmännyt elämäni aikana yhteenkään tuollaiseen fetissimieheen.

Lihavuusfetissiä ei edelleenkään ole olemassa vaan se on teidän lihavuusvastaisten yritys patologisoida ja stigmatisoida normaali lihavuuden pitäminen ulkonäköihanteena joka ei ole sen epänormaalimpaa kuin laihuuden/"normaali"painoisuudenkaan ihannointi.

Vierailija
99/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30/157 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan vitun sama, mistä miehet tykkää. Olen 45 ja muutenkin ulkona markkinoista. Haluan olla hoikka, koska 1. inhoan sitä, että mikään paikka hyllyy. 2. On mukavaa kun mahtuu ja taipuu joka paikkaan. Voi istua jalat koukussa tuolilla, olo on ketterä eikä mihinkään satu. Hoikat on aina sellaisia nuorekkaampia ja tyttömäisempiä vaikka ryppyisiä jo ovatkin. 3. Liikkuminen on helppoa, kun ei ne miesten ihailemat läskit reidet hinkkaa yhteen eikä tissit hylly mahassa. 4. Vaatteet istuvat hyvin eivätkä kiristä mistään. Helppo löytää sopivia vaatteita. 5. On mukava olla edustustyössä, kun on ryhdikäs, ei tarvitse vetää vatsaa sisään eikä paikat hylly ja lylly.

Mutta kukin tyylillään - jos joku tykkää läskeistään, siitä vain. Minä tykkään mukavuus- ja terveyssyistä olla hoikka.

Itse tykkään läskeistäni ja haluan olla lihava. Olen ns gainer. Myös mieheni tykkää läskeistäni. Häntä tosin eivät viehätä niinkään rintojen ja takamuksen muodokkuus kuin vatsa- ja selkämakkarani, mutta reisieni paksuus häntä kylläkin miellyttää, siinä ap osuu oikeaan. Haluan olla lihava, koska 1. Rakastan sitä,että kaikki mahdolliset paikat hyllyvät. 2. On mukavaa, kun ei mahdu ja taivu joka paikkaan. Kun kumarrun, vatsamakkarat painavat ja ottavat vastaan. 3. Liikkuminen tuntuu miellyttävältä, kun sekä rinnat että mahamakkarat ja takamus hyllyvät samalla. Läskit reidet hinkkaavat yhteen mutta chub rubiin on onneksi apukeinoja. 4. Vaatteet istuvat hyvin muotoja nuollen ja mahasta, selästä ja kainaloista kiristäen. Netistä helppo löytää sopivia vaatteita. 5. On mukavaa kun paikat hyllyvät ja lyllyvät. Mieheni mielellään löllyttelee läskimakkaroitani mahassa ja selässä

Olen jo melkein rakastunut sinuun 😘

Vierailija
100/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

95-62-90 cm. Tossa on mun strategiset mitat ja käytän tunikaa, kun en halua huomiota. Jos on vartalonmyötäiset vaatteet, niin eipä oo miestä, jonka katse ei nauliutuisi tiimalasiin. Ja toisaalta muut naiset silloin vähän vieroksuu. Miten täällä puhutaan painoindeksistä?! Just toi vyötärö-lantiosuhde on se mikä vetää miehiä puoleensa ja innostaa parittelemaan ja lisääntymään, tää on ihan tieteellisesti todistettu fakta. ylipainoisilla on monesti häiriintynyt Kehonkuva -siinä missä anorektikoillakin. Läskipoliklinikan (ravitsemustieteen lihavuuspkl) asiakkaat monesti kuvaa itsensä kurvikuningattariksi, on reittä, peppua ja rintaa kuvitelmissaan, vaikka todellisuudessa on aina joko tasaisesti kokovartalolle jakautunut läski ja useimmiten tuo keskivartalolihavuus. Mutt saattavat Anita Ekbereinä itseään pitää. NormAali BMI 19-25 ei kerro mitään siitä, kuinka seksikäs tai vastakkaista sukupuolta houkutteleva vartalo on. Miehen vartalo on tasapaksu tai kärjellään oleva kolmio ja nainen tiimalasi - Opposites attract

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi