Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ihannoi hoikkuutta ja luulee, että miehetkin sitä jumaloivat?

Vierailija
08.09.2016 |

Siis sellaista hyvin hoikkaa jopa muodotonta naisvartaloa. BMI luokkaa 18-22.
Monilla malleilla ja kivan hoikiksi kehutuilla on jalat ja kädet vain suorat pötkät vaikka eivät sentään luisevia olisi. Rinnat kuin 2dl kokoinen hernesäkki.

Kyllä se ainakin on selvä, että miehet tykkää muodoista, rinnoista, perseestä ja reisienkin tukevuudesta.

Kommentit (174)

Vierailija
61/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on helpompaa ja haluttavampaa hoikan tai tavallisen kokoisen naisen kanssa, kaikki on koettu myös ne jättiläiset ja fätit joten ei enää . Ikinä.

Muumimammaa minun oli pakko naida koska tarjosi aina soppaa , se oli kuin vastapalvelus mutta koko aktin ajan ajattelin rouva viljonkkaa 😃

Vierailija
62/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteleeko rehevät +120kg keijut että joka täyspäinen haluaisi knullaa niiden kaa siis oikeasti ?

Ei kai ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sellaista hyvin hoikkaa jopa muodotonta naisvartaloa. BMI luokkaa 18-22.

Monilla malleilla ja kivan hoikiksi kehutuilla on jalat ja kädet vain suorat pötkät vaikka eivät sentään luisevia olisi. Rinnat kuin 2dl kokoinen hernesäkki.

Kyllä se ainakin on selvä, että miehet tykkää muodoista, rinnoista, perseestä ja reisienkin tukevuudesta.

Mulle on ihan vitun sama, mistä miehet tykkää. Olen 45 ja muutenkin ulkona markkinoista. Haluan olla hoikka, koska 1. inhoan sitä, että mikään paikka hyllyy. 2. On mukavaa kun mahtuu ja taipuu joka paikkaan. Voi istua jalat koukussa tuolilla, olo on ketterä eikä mihinkään satu. Hoikat on aina sellaisia nuorekkaampia ja tyttömäisempiä vaikka ryppyisiä jo ovatkin. 3. Liikkuminen on helppoa, kun ei ne miesten ihailemat läskit reidet hinkkaa yhteen eikä tissit hylly mahassa. 4. Vaatteet istuvat hyvin eivätkä kiristä mistään. Helppo löytää sopivia vaatteita. 5. On mukava olla edustustyössä, kun on ryhdikäs, ei tarvitse vetää vatsaa sisään eikä paikat hylly ja lylly.

Mutta kukin tyylillään - jos joku tykkää läskeistään, siitä vain. Minä tykkään mukavuus- ja terveyssyistä olla hoikka.

Vierailija
64/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt sinäkin yleistät: tokihan monet miehet siitä hoikkuudestakin tykkäävät. Mutta esim. oma mieheni tykkää just niistä kohdista kehossani, joista itse en tykkää, eli jenkkakahvoista lantiolla ja paksuista reisistä. (Ja ennen kuin läskittelette, niin kerron, että olen normaalipainoinen.)

Läski valehtelee itselleen.

Vierailija
65/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on bmi 18-18,7 päivästä riippuen ja c-kupin tissit, todella pysty ja erottuva berberi. Mitat 90-60-90 puolen sentin heitoilla suuntaan tai toiseen. No, alipainoinen en kyllä ole, mutta hoikka silti ja kuitenkin muotoja löytyy.

Olen jo melkein rakastunut sinuun 😘

Vierailija
66/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näytän parhaalta, kun BMI on siisnä 20 paikkeilla. Kun se nousee, "muodot" kertyvät pääasiassa mahan kohdalle, eli ei mitenkään imartelevasti. Joillakin kilot kertyy ns. oikeisiin paikkoihin, mutta tuuristahan se vähän on kiinni...

Nyt BMI on noin 22 ja kroppa on vähän ikävän näköinen :(

Muotojen pitää kertyä juuri mahan kohdalle makkaroiksi, se juuri on imartelevaa. Maha ja selkä ovat oikeita paikkoja kiloille, samoin raajat, kasvot ja kaula.

Vierailija
67/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisuli paljastaa kirjoitti:

Uskotteleeko rehevät +120kg keijut että joka täyspäinen haluaisi knullaa niiden kaa siis oikeasti ?

Ei kai ?

Vitun vajaaälyinen, oletko koskaan kuullut fat admirationista? Etpä tietenkään, suomijuntti! Itse et ainakaan ole täyspäinen! Ja mitä vittua tarkoittaa "knullaa"?!

Vierailija
68/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskamuikkunen kirjoitti:

Seksi on helpompaa ja haluttavampaa hoikan tai tavallisen kokoisen naisen kanssa, kaikki on koettu myös ne jättiläiset ja fätit joten ei enää . Ikinä.

Muumimammaa minun oli pakko naida koska tarjosi aina soppaa , se oli kuin vastapalvelus mutta koko aktin ajan ajattelin rouva viljonkkaa 😃

Vitun luuseri jos haluat jotain laiheliinia miksi et saa sellaista?

Vierailija
69/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehet pitävät hoikista ja muodottomista (siroista) vartaloista. Kapeasta lantiosta. Sen näkee tosielämässäkin.

Vierailija
70/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehet pitävät hoikista ja muodottomista (siroista) vartaloista. Kapeasta lantiosta. Sen näkee tosielämässäkin.

Kyllä ja myös hoikista ja muodokkaista (siroista), ainakin hyvännäköiset normaalipainoiset miehet. Lihavat kaljamaha miehet suosivat sitten niitä läskejä naisia, koska tietävät, etteivät ikipäivänä saisi iskettyä hyvännäköistä hoikkaa naista eivätkä ainakaan saisi pidettyä sellaista naista itsellään, koska koko ajan olisivat muutkin miehet yrittämässä tuota naista ja nainen saattaisi lähteä pahimmassa tapauksessa hyvännäköisen miehen perään. Läskejä naisia eivät muut miehet yritä, joten sellainen on turvallisempi vaihtoehto.

Vierailija
71/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimetön lähde kirjoitti:

Koska se on totta + suurin osa miehistä ottaisi mieluummin hoikan / normaalikokoisen naisen kuin iso lihavan tynnyrin, ja kyllä näin on jämpti.

Kai aina sekaan mahtuu muutama vinksahtanut Hal ja iso rakkaus / Muhkufetissi mutta onneksi ei heitä ole montaa

"Muhkufetissiä" ei ole olemassakaan eivätkä fat admirerit ole vinksahtaneita. Sinulla ei myöskään ole mitään oikeutta syrjiä heitä. Heitä on monia, fat admirer kulttuuri on tosi iso juttu esimerkiksi Yhdysvalloissa, ja heitä on paljon Suomessakin, mutta pilkan ja syrjinnän vuoksi he pysyvät useimmiten "kaapissa".

Vierailija
72/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja myös hoikista ja muodokkaista (siroista), ainakin hyvännäköiset normaalipainoiset miehet. Lihavat kaljamaha miehet suosivat sitten niitä läskejä naisia, koska tietävät, etteivät ikipäivänä saisi iskettyä hyvännäköistä hoikkaa naista eivätkä ainakaan saisi pidettyä sellaista naista itsellään, koska koko ajan olisivat muutkin miehet yrittämässä tuota naista ja nainen saattaisi lähteä pahimmassa tapauksessa hyvännäköisen miehen perään. Läskejä naisia eivät muut miehet yritä, joten sellainen on turvallisempi vaihtoehto.

Hoikkuus on oksettavaa. Moni fat admirer mies on todella hyvännäköinen ja normaalipainoinen itse. Mutta te pussi päässä omassa pikku maailmassanne elävät suomijuntit ette siitäkään mitään tiedä.

Vierailija
73/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#believeinfatness kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus on oksettavaa. Moni fat admirer mies on todella hyvännäköinen ja normaalipainoinen itse. Mutta te pussi päässä omassa pikku maailmassanne elävät suomijuntit ette siitäkään mitään tiedä.

Fat admirer-miehet ovat äärimmäisen harvinainen ilmiö, joten sinun yksittäistä mielipidettä ei voi yleistää enemmistöön suomalaismiehistä, joiden mielipide on siis ihan päinvastainen kuin sinun.

Vierailija
74/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet eniten tykkäävät juuri hoikista, mutta muodokkaista naisista. Muodokkuus ja kurvikkuus EI lainkaan tarkoita lihavuutta, kuten lihavat naiset itse yrittävät asiaa vääristää. Monesti lihavat naiset ovat täysin muodottomia tynnyrin muotoon turvonneita pulleroita, joka on kaukana muodokkuudesta ja kurvikkuudesta. Hoikalla voi olla paljonkin muotoja ja kurveja. Miehet eivät tykkää lihavista naisista ja suurin osa lihavista naisista EI ole muodokkaita siinä mielessä kuin mitä muodokkuudella tarkoitetaan, juurikin sen tynnyri-omenavartalonsa vuoksi. Monilla lihavilla tuo kurvikkaaksi lihavuutensa kutsuminen alkaa jo muistuttaa jotain vastaavaa ilmiötä kuin kehonkuvanhäiriö esim. anoreksia.

Näin on marjat. Hoikkuus ei tarkoita muodottamuutta automaattisesti, kyllä minultakin tissit löytyy, vaikka bmi on 19 ja risat. Selvästi erottuvaa vyötäröä en omista, mutta eipä ole haitannut. Mulla on sen sijaan pitkät, kauniit jalat ja ihana pylly.

Kyrsii nuo itseään kurvikkaaksi tituleeraavat pullerot, jotka suu vaahdossa haukkuvat hoikemmista naisista pitävät miehet homppeleiksi. (Noh, homoystävieni mielestä mulla tosin on kaunis vartalo, mutta niin on sanonut kyllä kaikki heteromiehetkin, joiden kanssa olen heilastellut.)

Anorektinen laihuus ei ole kaunista, mutta ei ole läskikään. Mieluummin olen näin nelikymppisenä(kin) normipainon ala- kuin ylärajalla.

Jos joku ei tykkää, niin voi voi. Tykkääjiä on kumminkin riittänyt ihan kivasti.

Läski ja vain läski on kaunista juurikin. Hoikkuus rumaa.

Vierailija
75/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ihanne on juurikin hoikka, normaalipainoinen ja kurvikas nainen, jolta löytyy muodokkaat tissit ja peppu sekä vyötärö. Eikä ikinä lihava plösö, joka itse kutsuu itseään valheellisesti kurvikkaaksi. Eikä tosin anorektikkokaan, joka on äärimmäisen harvinainen ilmiö.

Totta. Normaalipainoinen hoikka muodokas on kaikkien unelma. Ei muodottomat lihavat tai laihat.

Vitun idiootti et voi yleistää ja puhua kaikkien puolesta. Googlaa BBW, fat admiration, feederism, vitun tietämätön suomijuntti!

Miksi raivoat ja kiroilet? Nuo äärimmäisen harvinaiset friikki-ilmiöt eivät vastaa enemmistön mielipidettä ja mieltymyksiä, vaan ihan arkielämässä voi havaita, että miesten enemmistön mielestä hoikka muodokas nainen on suosituin.

Vierailija
76/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet eniten tykkäävät juuri hoikista, mutta muodokkaista naisista. Muodokkuus ja kurvikkuus EI lainkaan tarkoita lihavuutta, kuten lihavat naiset itse yrittävät asiaa vääristää. Monesti lihavat naiset ovat täysin muodottomia tynnyrin muotoon turvonneita pulleroita, joka on kaukana muodokkuudesta ja kurvikkuudesta. Hoikalla voi olla paljonkin muotoja ja kurveja. Miehet eivät tykkää lihavista naisista ja suurin osa lihavista naisista EI ole muodokkaita siinä mielessä kuin mitä muodokkuudella tarkoitetaan, juurikin sen tynnyri-omenavartalonsa vuoksi. Monilla lihavilla tuo kurvikkaaksi lihavuutensa kutsuminen alkaa jo muistuttaa jotain vastaavaa ilmiötä kuin kehonkuvanhäiriö esim. anoreksia.

Näin on marjat. Hoikkuus ei tarkoita muodottamuutta automaattisesti, kyllä minultakin tissit löytyy, vaikka bmi on 19 ja risat. Selvästi erottuvaa vyötäröä en omista, mutta eipä ole haitannut. Mulla on sen sijaan pitkät, kauniit jalat ja ihana pylly.

Kyrsii nuo itseään kurvikkaaksi tituleeraavat pullerot, jotka suu vaahdossa haukkuvat hoikemmista naisista pitävät miehet homppeleiksi. (Noh, homoystävieni mielestä mulla tosin on kaunis vartalo, mutta niin on sanonut kyllä kaikki heteromiehetkin, joiden kanssa olen heilastellut.)

Anorektinen laihuus ei ole kaunista, mutta ei ole läskikään. Mieluummin olen näin nelikymppisenä(kin) normipainon ala- kuin ylärajalla.

Jos joku ei tykkää, niin voi voi. Tykkääjiä on kumminkin riittänyt ihan kivasti.

Läski ja vain läski on kaunista juurikin. Hoikkuus rumaa.

Sinä voit olla tuota mieltä, enemmistö ei ole tuota mieltä.

Vierailija
77/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Normaalipaino on hyvä. Terve kroppa on hyvä. Siinä varmaan enemmistön mielipide. Jotkut tykkää vähän venyttää näitäkin rajoja, mut minkäs makuasioille voi.

Vierailija
78/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ihanne on juurikin hoikka, normaalipainoinen ja kurvikas nainen, jolta löytyy muodokkaat tissit ja peppu sekä vyötärö. Eikä ikinä lihava plösö, joka itse kutsuu itseään valheellisesti kurvikkaaksi. Eikä tosin anorektikkokaan, joka on äärimmäisen harvinainen ilmiö.

Mutta kun hoikalla ei ole tissit ja perse isoja eikä reidet muodokkaat.

Esim. tissien väliin pano on hankalaa hoikan kanssa kun "rinnat" ovat lähes aina kuin turpeat teepussit.

Mitä höpsit, onko tuo lihavan naisen provo? Monilla hoikilla on muodokkaat isot tissit, reidet, perse ja lantion kaari, koska hoikat ovat normaalipainoisia eikä ole läskiä peittämässä kauniita kaaria. Tarkoitit ehkä laihoja, joiden vartalonmalli on suora ja tasapaksu. Sellaisia on läskeissäkin pilvin pimein; muodottomia tasapaksuja.

Hoikilla on isot "tissit" (5-vuotiaan kielenkäyttöä), reidet ja perse mutta ei läskiä? Herää. Mitä muuta ne sitten ovat jos ei läskiä?

Vierailija
79/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin monet miehet tykkäävät nimenomaan lihavista naisista. Googlaa sinäkin tietämätön suomijuntti BBW, fat admiration, feederism

Vierailija
80/174 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun hoikalla ei ole tissit ja perse isoja eikä reidet muodokkaat.

Esim. tissien väliin pano on hankalaa hoikan kanssa kun "rinnat" ovat lähes aina kuin turpeat teepussit.

Mitä höpsit, onko tuo lihavan naisen provo? Monilla hoikilla on muodokkaat isot tissit, reidet, perse ja lantion kaari, koska hoikat ovat normaalipainoisia eikä ole läskiä peittämässä kauniita kaaria. Tarkoitit ehkä laihoja, joiden vartalonmalli on suora ja tasapaksu. Sellaisia on läskeissäkin pilvin pimein; muodottomia tasapaksuja.

Hoikilla on isot "tissit" (5-vuotiaan kielenkäyttöä), reidet ja perse mutta ei läskiä? Herää. Mitä muuta ne sitten ovat jos ei läskiä?

Tuossa varmaan tarkoitetaan sitä, että joillakin lihavilla naisilla kaikki "oikeat muodot" on "läskin" peitossa ja jos laihduttaisi sitä läskiä pois, tulisi vyötärön ja lantion kaari ym. muodot niissä tietyissä kohdin paremmin esiin. Muotoja on jos on, ei se riipu läskin tai läskittömyyden määrästä, vaan kuten tuossa sanotaan: vartalonmallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän