Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ihannoi hoikkuutta ja luulee, että miehetkin sitä jumaloivat?

Vierailija
08.09.2016 |

Siis sellaista hyvin hoikkaa jopa muodotonta naisvartaloa. BMI luokkaa 18-22.
Monilla malleilla ja kivan hoikiksi kehutuilla on jalat ja kädet vain suorat pötkät vaikka eivät sentään luisevia olisi. Rinnat kuin 2dl kokoinen hernesäkki.

Kyllä se ainakin on selvä, että miehet tykkää muodoista, rinnoista, perseestä ja reisienkin tukevuudesta.

Kommentit (174)

Vierailija
21/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

163 cm / 50 kg kirjoitti:

Hoikkuutta ihannoidaan pitkälti varmaan siksi että se yleensä kielii terveydestä.

Ja valitettavasti näillä geeneillä en voi olla samaan aikaan normipainossa sekä "rehevä" oikeista paikoista. Mieluummin sitten olen hoikka, muodoton ja hyvinvoiva, kuin muodokas mutta ylipainoinen. Muuta en voi valita ilman lääkärin sapelia, ja sama se on varmaan monella muullakin.

Mitäs jos sinäkin keskittyisit vaan arvostamaan itseäsi ja kehoasi, sen sijaan että kehittelet tälläisiä vastakkainasetteluja?

Tutkitusti lievä ylipaino ei ole yhtään epätervellistä, mutta alipaino on hyvin helposti. Eli BMI alueen alaraja on pahempi kuin yläraja.

Mulle joku bmi luku on täysin yhdentekevä. Oikeastaan en edes omista vaakaa. En ymmärrä niitä jotka huvin vuoksi punnitsee itsensä joka aamu. Enkä tiedä mikä oma bmi on.

Minä syön terveellisesti ja monipuolisesti sekä liikun. Siitä on lopputuloksena tämä hoikka vartalo. Jos syön liikaa esim mäkkärissä, lopputuloksena on pulskempi versio. Enkä usko että se tekee minua yhtään paremmin voivaksi tai terveeksi, vaikka bmi silloin nousisi jonkun maagisen bmi luvun tasolle.

On myös tutkimuksia joiden mukaan ns. kuivan kesän oravat elää pisimpään. Mutta onko se koko totuus, enpä usko.

Vierailija
22/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa tykätä ihan mistä haluaa, minä tykkään olla suora ja sutjakka. Vaikkei yksikään mies tykkäisi, ei vähempää voisi kiinnostaa.

Heh, kyllä montaa naista alkaisi ahdistaa jos miehet eivät huomioisi vaikka väittävät ettei vois vähempää kiinnostaa. Viimeistään kun miehet laittaa MGTOW tyyliin rahahanat kiinni niin alkaa tammoja ahdistaa.

Onneksi meidän itsenäisten, älykkäiden ja hoikkien naisten ei tarvitse piitata miesten rahahanoista. Jos eivät tykkää mun ulkonäöstä, niin mitä sitten? Mihin mä niitä tarvitsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa tykätä ihan mistä haluaa, minä tykkään olla suora ja sutjakka. Vaikkei yksikään mies tykkäisi, ei vähempää voisi kiinnostaa.

Olet näitä nykyajan vahvoja, itsenäisiä naisia joka pärjää ilman miestäkin. Tyttöjen illassa kuunnellaan Kaija Koota ja vedetään eläinkuoseja päälle ja jes mimmit rokkaa asenteella baariin.

Taitaa nykyään olla nössöä sanoa, että tarvitsee miestä. Minä ainakin tarvitsen miestäni.

Olen kyllä vahva ja itsenäinen, ja pärjään ilman miestäkin. En pidä tyttöjen enkä poikien iltoja, en kuuntele Kaija Koota, en pukeudu eläinkuosiin, enkä käytä alkoholia. Baarissa käyn kyllä silloin tällöin. Ja olen onnellisesti avioliitossa, mutta en voi sanoa että tarvitsen miestäni mihinkään. 

Vierailija
24/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin itsekin vasta että en pidä laihoista naisista, koska laihat naiset tuntuvat jotenkin kireiltä ja liian 'arvokkailta'; heidän arvonsa eivät käy yhteen omieni kanssa TAI sitten ovat fitness pimuja, jotka ovat liian erilaisia myös. Semmoinen melkein ylipainoinen nainen on paras, joka ei lähde tuulen mukaan ja kasvoissa on sopivasti pyöreyttä. Lihavuus on sitten vielä vähemmän viehättävää kuin laihuus, mutta on ihan luonnollista ja normaalia että vatsa vähän pömpöttää jos tarkkaan katsoo.

Toki tässä on yleistystä yms. mutta näistä mielikuvista pidän nyt hetken kiinni.

Vierailija
25/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet näitä nykyajan vahvoja, itsenäisiä naisia joka pärjää ilman miestäkin. Tyttöjen illassa kuunnellaan Kaija Koota ja vedetään eläinkuoseja päälle ja jes mimmit rokkaa asenteella baariin.

Taitaa nykyään olla nössöä sanoa, että tarvitsee miestä. Minä ainakin tarvitsen miestäni.

Olen kyllä vahva ja itsenäinen, ja pärjään ilman miestäkin. En pidä tyttöjen enkä poikien iltoja, en kuuntele Kaija Koota, en pukeudu eläinkuosiin, enkä käytä alkoholia. Baarissa käyn kyllä silloin tällöin. Ja olen onnellisesti avioliitossa, mutta en voi sanoa että tarvitsen miestäni mihinkään. 

Oksettavaa.

Vierailija
26/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta miestä olen saanut laihanakin, BMI 17. Ei sit varmaan kuitenkaan tykänny musta, nyyh :( Aviomieskin varmaan kohta jättää kun oikeesti tykkääkin isoista monen kilon tisseistä ja mun levyisistä reisistä :(

Erittäin moni mies on epätoivoinen ja ottaa kenet tahansa jolla on pillu ja jonka kanssa tulee jotenkin toimeen. On täysin eri asia mitä hän oikeasti haluaisi

Vierailija
27/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta miestä olen saanut laihanakin, BMI 17. Ei sit varmaan kuitenkaan tykänny musta, nyyh :( Aviomieskin varmaan kohta jättää kun oikeesti tykkääkin isoista monen kilon tisseistä ja mun levyisistä reisistä :(

Erittäin moni mies on epätoivoinen ja ottaa kenet tahansa jolla on pillu ja jonka kanssa tulee jotenkin toimeen. On täysin eri asia mitä hän oikeasti haluaisi

Voi miten kulunutta vänkytystä.

Vierailija
28/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sellaisia esimerkkejä jotka ovat kyllä miesten mieleen ja naisellisia vartaloita!

http://66.media.tumblr.com/fe83d33c9a91efff4db91bb3f435a1c0/tumblr_mrrj…

http://67.media.tumblr.com/6d930cfb323a58da3f22e8f5f45ed7f2/tumblr_mqds…

http://66.media.tumblr.com/tumblr_mc9c6a1cn41qzu8g5o1_500.jpg

Nää on jotenki vähä liikaa.. 

Totta nuo on kauniita

Vierailija
29/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Mies lähtisi heti kävelemään kun oikea nainen tulisi osoittamaan kiinnostusta

Vierailija
30/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet eniten tykkäävät juuri hoikista, mutta muodokkaista naisista. Muodokkuus ja kurvikkuus EI lainkaan tarkoita lihavuutta, kuten lihavat naiset itse yrittävät asiaa vääristää. Monesti lihavat naiset ovat täysin muodottomia tynnyrin muotoon turvonneita pulleroita, joka on kaukana muodokkuudesta ja kurvikkuudesta. Hoikalla voi olla paljonkin muotoja ja kurveja. Miehet eivät tykkää lihavista naisista ja suurin osa lihavista naisista EI ole muodokkaita siinä mielessä kuin mitä muodokkuudella tarkoitetaan, juurikin sen tynnyri-omenavartalonsa vuoksi. Monilla lihavilla tuo kurvikkaaksi lihavuutensa kutsuminen alkaa jo muistuttaa jotain vastaavaa ilmiötä kuin kehonkuvanhäiriö esim. anoreksia.

Vierailija
31/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokatapauksessa on etteä jollekin olet kelvannut. Fakta on, että BMI 17 ja tissitön puikelo ei ole kuin aniharvojen mieleen.

Vierailija
32/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Mies lähtisi heti kävelemään kun oikea nainen tulisi osoittamaan kiinnostusta

Joo joo, se on totta siellä fantasiamaailmassa, jonka olet kehitellyt päässäsi. Kuvittelet, että miehet ovat tunteettomia kokovartalokyrpiä, joiden naismaku on sama kuin mainostajilla. Siellä fantasiamaailmassasi sitten viihdytkin päivät pitkät ja korvaat oikean elämän sillä kokonaan.

Vierailija
33/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, moni mies joutuu kitumaan lihavan naisen kanssa, joka joskus vielä oli kauniin hoikka (normaalipainoinen), mutta joka jatkuvasti vain lihoaa enemmän ja enemmän ja mies katselee ihastellen kaikkia hoikkia naisia.

Vierailija
34/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokatapauksessa on etteä jollekin olet kelvannut. Fakta on, että BMI 17 ja tissitön puikelo ei ole kuin aniharvojen mieleen.

En mä ole BMI 17 tissitön puikelo, turhaan mulle räyhäät. Mutta kuten tuon BMI 17 tissitön puikelokin tietää, ihmisillä on hirveän erilaisia makuja ulkonäön suhteen, vaikka sinä et jostain syystä tätä tiedäkään. Ehkä siksi, että et tunne ihmisiä, joiden kanssa voisit jakaa kokemuksia.

Vierailija
35/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ihanne on juurikin hoikka, normaalipainoinen ja kurvikas nainen, jolta löytyy muodokkaat tissit ja peppu sekä vyötärö. Eikä ikinä lihava plösö, joka itse kutsuu itseään valheellisesti kurvikkaaksi. Eikä tosin anorektikkokaan, joka on äärimmäisen harvinainen ilmiö.

Vierailija
36/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin täällä on tainnut tullakin jo esiin, ruumiinrakenne määrittää aika paljon mikä paino näyttää ihmisellä sopusuhtaiselta. Jos on rakenteeltaan siro, ja lihoo vaikka 10 kg, niin kyllä näyttää helpommin tukevammalta ja lihavammalta kuin "romuluisemman" saadessa saman kilomäärän. Samoin vaikka joku 50 kg paino näyttää sirolla ihmisella terveen hoikalta, kun taas joku toinen samassa kilomäärässä näyttää riutuneelta ja kolholta: posket kuopalla, nääntynyt olemus jne. Vaikka näillä 50 kiloisilla olisi siis sama pituus.

Itse olen n. 167 cm ja painan juuri ja juuri alle 50kg. Silti en näytä miltään anorektikolta tai riutuneelta, sillä olen yleisesti ottaen siroluustoinen. Lisäksi esim. kasvoni ovat malliltaan pyöreät, eli vaikka olisin miten laiha, kasvoista näytän aivan normaalipainoiselta. Kaverini taas 50 kiloisena näytti jopa riutuneelta, hänellä on esim. luonnostaan kapeammat kasvot, jotka entisestään kapenivat. Hänelle se "terveen hoikan" paino on lähemmäs 60 kiloa, ja hän on minua vielä 5 cm lyhyempi.

Lisäksi juuri se, että monella ne kilot eivät mene niihin "naisellisiin kurvipaikkoihin" eli esim. peppuun tai rintoihin. Monella lisääntynyt paino menee keskivartaloon, käsivarsiin ja leukaan+kasvoihin. Tulos ei siis ole mikään marilynmainen kurvitar, vaan enemmän tasapaksu toukka.

Vierailija
38/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä jokaisella ihmisellä itsellään on käsitys siitä, millainen "hoikkuus/pyöreystaso" itselle sopii. Itse olen omaan makuuni vähän liiankin pyöreä, masu pömpöttää, mutta enpähän ole jaksanut tehdä asialle mitään. 

Vierailija
39/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ihanne on juurikin hoikka, normaalipainoinen ja kurvikas nainen, jolta löytyy muodokkaat tissit ja peppu sekä vyötärö. Eikä ikinä lihava plösö, joka itse kutsuu itseään valheellisesti kurvikkaaksi. Eikä tosin anorektikkokaan, joka on äärimmäisen harvinainen ilmiö.

Totta. Normaalipainoinen hoikka muodokas on kaikkien unelma. Ei muodottomat lihavat tai laihat.

Vierailija
40/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun hoikalla ei ole tissit ja perse isoja eikä reidet muodokkaat.

Esim. tissien väliin pano on hankalaa hoikan kanssa kun "rinnat" ovat lähes aina kuin turpeat teepussit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi