Paljastava pukeutuminen kannanottona
Toisaalta ymmärrän ajatuksen siitä, että "mun vartalo, mun säännöt" - kukin saa pukeutua miten haluaa ja näyttää kehoaan. Toisaalta ajattelen, miksi se paljastelu on jotenkin välttämätöntä. Mikä siinä on niin hienoa? Sitä samaa paljastelua on muutenkin joka paikassa, mikä sen erottaa omaehtoisesta paljastelusta? Ja miksi toisten ihmisten pitää altistua sille?
-
Asiallisia ja pohtivia vastauksia, jätetään huorittelut muualle. Palstan vakionaisvihaajan mielipiteitä ei kiitos tähän ketjuun, niistä on ylitarjontaa muutenkin.
Kommentit (25)
lkjda
asdlalsdjad
asdlasdjasd
asdlkasdjklasjd
Täällä on puhuttu alaosista mutta myös yläosien esittelyä jotkut paljon harrastavat myös alaikäisinä koulussa
Eilen kauppakeskuksessa joku oli tainnut unohtaa pukea paidan päälleen kun ei se ihan topiltakaan näyttänyt kyllä ne oli liivit niin siitä tuli semmoinen olo että kun kerran on silarit hommannu niin täytyyhän niitä esitellä
namu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ymmärrän ajatuksen siitä, että "mun vartalo, mun säännöt" - kukin saa pukeutua miten haluaa ja näyttää kehoaan. Toisaalta ajattelen, miksi se paljastelu on jotenkin välttämätöntä. Mikä siinä on niin hienoa? Sitä samaa paljastelua on muutenkin joka paikassa, mikä sen erottaa omaehtoisesta paljastelusta? Ja miksi toisten ihmisten pitää altistua sille?
-
Asiallisia ja pohtivia vastauksia, jätetään huorittelut muualle. Palstan vakionaisvihaajan mielipiteitä ei kiitos tähän ketjuun, niistä on ylitarjontaa muutenkin.Jokaisen vaatteen valinta on viesti jostain.
Pukeutuminen viestii kuulumisesta / sopeutumisesta johonkin ryhmään.
Ajattele jos menis autokorjaamoasussa töihin pankkiin. Miksi ei olisi sopivaa?
Jos menisi pankinjohtajan puvussa töihin autokorjaamoon niin miksi se olisi outoa, tai epäsopivaa?
Jos kaksi yrityskaupasta sopivaa tapaavat niin voi olettaa, että molemmilla on siistit asut päällä. Mitä jos toisen puolen nainen vetäisi vaikka uimarantabiksut tai rantagigolon uikkarit päälle niin miksi se ei ole sopivaa? Se vie huomion pois olennaisesta. Siinä tilaisuudessa ei ole sopivaa esitellä omaa ruumista kenellekään, vaan keskittyä siihen sopimuksen tekemiseen.
Ymmärrätte varmaan, että jokainen asun valinta viestii jostain.
Jos vetää kaupungille aivan rähjäiset ja persevaon paljastavan asun päälle se myös viestii jostain. Kukaan paremman luokan, itseään arvostava nainen ei pukeutuisi niin... silloin se viestii jotain ettei oma itse kiinnosta, maailman ei kiinnosta, ei kiinnosta mitä muut ajattelevat, enkä minä itse ole minkään arvoinen.
Juuri näin.
En esimerkiksi ymmärrä pätkääkään mitä VOIMAANNUTTAVAA oli vähän aikaa sitten tapahtunut tissien paljastelu Hietsun rannalla.
Mun mielestä on paljon voimaannuttavaa saada himaan miljoonadiili.
Erinomaista kommentointia Jokaisen vaatteen valinta on viesti jostakin ( en nyt lainaa pitkää tekstiä). Naulan kantaan.
Ja kuka millaisenkin viestin valitsee, kertoo valtavan paljon valitsijastaan, arvoista, asenteista ja kymmenistä muista seikoista. Valittu vaate tai sen pois jättäminen kertoo niin paljon persoonasta, että moni ei tajuakaan.
Minua ei varsinaisesti ärsytä kenenkään pukeutuminen, mutta juuri tätä täysin näkyville asetettua avointa koodikieltä ei voi olla huomaamatta ja oma mieleni analysoi sen automaattisesti. Tämä koskee kaikkea pukeutumista aasta ööhön.
Jokaisen vaatteen valinta on viesti jostain.
Pukeutuminen viestii kuulumisesta / sopeutumisesta johonkin ryhmään.
Ajattele jos menis autokorjaamoasussa töihin pankkiin. Miksi ei olisi sopivaa?
Jos menisi pankinjohtajan puvussa töihin autokorjaamoon niin miksi se olisi outoa, tai epäsopivaa?
Jos kaksi yrityskaupasta sopivaa tapaavat niin voi olettaa, että molemmilla on siistit asut päällä. Mitä jos toisen puolen nainen vetäisi vaikka uimarantabiksut tai rantagigolon uikkarit päälle niin miksi se ei ole sopivaa? Se vie huomion pois olennaisesta. Siinä tilaisuudessa ei ole sopivaa esitellä omaa ruumista kenellekään, vaan keskittyä siihen sopimuksen tekemiseen.
Ymmärrätte varmaan, että jokainen asun valinta viestii jostain.
Jos vetää kaupungille aivan rähjäiset ja persevaon paljastavan asun päälle se myös viestii jostain. Kukaan paremman luokan, itseään arvostava nainen ei pukeutuisi niin... silloin se viestii jotain ettei oma itse kiinnosta, maailman ei kiinnosta, ei kiinnosta mitä muut ajattelevat, enkä minä itse ole minkään arvoinen.