Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa naiset jotka ihmettelevat miksi olen nakymaton ja toteavat "en ala miesten takia mitaan muuttamaan"

Vierailija
08.09.2016 |

Naurattaa nuo naiset jotka valittavat etta kun miehet eivat osoita huomiota ja tule iskemaan. Sitten seuraavassa lauseessa toteavat etta eivat ala miesten takia pukeutumista, olemusta tai mitaan muutakaan muuttamaan.

Jos haluat olla harmaa kaavuissa hiihteleva hiirulainen jota ei huomata, ei pida valittaa ettei saa huomiota.

Jos taas haluat huomiota se on helppoa: lyhytta hametta tai tiukkoja housuja, push up liiveja, toppauksia, muotoilevia alusasuja, tiukkaa paitaa, korkokenkia, meikkia, pidempia hiuksia jne.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen Miehet eivät kiinnitä minuun huomiota-ketjun perustaja nainen, näemmä ketjuni on inspiroinut muitakin. No, totean etten voi muuttaa sellaisia asioita itsessäni, joihin ihminen itse ei voi ylipäätään vaikuttaa millään tavalla. Huolehdin kyllä itsestäni, meikkaan kevyesti, pukeudun nätisti. Silti en viehätä yhtään ketään, hiljaista on suhderintamalla, suoranaisen kuollutta. En todellakaan usko että syy on ulkonäössäni, ei se kyllä ole luonteessakaan koska en ole päällekäyvä tai muuten vain epämiellyttävä ihminen.

Mikset kokeile näitä palskan vinkkimiesten väittämää. Laita päälle niin järkyttävä tyrkkyasu kun vain löydät. Lyhyt hame, avonainen paita, korkeat korkokengät, vahva meikki, pitkä vaalea peruukki. Mene lauantaina lähimpään isoon kaupunkiin (jossa sua ei tunneta) ja siellä tanssiravintolaan. Katso mitä tapahtuu ja tule tänne kertomaan millaiset miehet huomioi vai tuliko kukaan juttelemaan.

En halua viehättää yhden yön seuraa etsiviä tai playereita, joita tuollainen tyyli yleensä houkuttelee kuin paska kärpäsiä. Haluan oikean parisuhteen, en mitään pelleilyä, minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa mihinkään parisuhdepeleihin.

et houkuta ketään koskaan, mutta tiedät että pukeutumalla seksikkäästi houkutat vain pelimiehiä?

Vierailija
22/22 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen Miehet eivät kiinnitä minuun huomiota-ketjun perustaja nainen, näemmä ketjuni on inspiroinut muitakin. No, totean etten voi muuttaa sellaisia asioita itsessäni, joihin ihminen itse ei voi ylipäätään vaikuttaa millään tavalla. Huolehdin kyllä itsestäni, meikkaan kevyesti, pukeudun nätisti. Silti en viehätä yhtään ketään, hiljaista on suhderintamalla, suoranaisen kuollutta. En todellakaan usko että syy on ulkonäössäni, ei se kyllä ole luonteessakaan koska en ole päällekäyvä tai muuten vain epämiellyttävä ihminen.

Mikset kokeile näitä palskan vinkkimiesten väittämää. Laita päälle niin järkyttävä tyrkkyasu kun vain löydät. Lyhyt hame, avonainen paita, korkeat korkokengät, vahva meikki, pitkä vaalea peruukki. Mene lauantaina lähimpään isoon kaupunkiin (jossa sua ei tunneta) ja siellä tanssiravintolaan. Katso mitä tapahtuu ja tule tänne kertomaan millaiset miehet huomioi vai tuliko kukaan juttelemaan.

En halua viehättää yhden yön seuraa etsiviä tai playereita, joita tuollainen tyyli yleensä houkuttelee kuin paska kärpäsiä. Haluan oikean parisuhteen, en mitään pelleilyä, minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa mihinkään parisuhdepeleihin.

Heh heh. Tässä meillä taisi se vastaus tulla miksi sua ei kukaan huomaa. Valitettavasti ne hyvät miehet kiinnostuu ihan samasta kuin playeritkin. Jos haluat playerit karsia karsit kaikki muutkin. Menestystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi