Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten kenkiä

Vierailija
08.09.2016 |

Mistäs te olette löytäneet edullisia ja kauniita lasten kenkiä? Tampereella skopunktenin valikoima ei nyt innosta, mutta syksyksi olisi kengät kokoa 22-23 nyt löydettävä.

Ootteko tilannut netistä ja jos näin, niin mistä saanut ilman ongelmia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa ihan ilman ongelmia. Boozt, stylepit, zalando yms. myy kivoja kenkiä ilmaisella palautuksella. Polarn o pyretillä myydään Kavatin kenkiä, jotka ilmeisesti ovat hyviä, meillä ei ole ollut niitä.

Vierailija
2/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa Yliopistonkadun K-kenkä on ollut vallan mahtava paikka ostaa pikkulapsen kengät.

Netistä... etsin mallin Ecco, Suprfit, Tepsut (villavuorinen kotimainen talvikenkä), Kavat... ja googlaan edullisimman ostopaikan. Mainitsemani merkit sopii kapeajalkaiselle pl. Tepsut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä saa ihan ilman ongelmia. Boozt, stylepit, zalando yms. myy kivoja kenkiä ilmaisella palautuksella. Polarn o pyretillä myydään Kavatin kenkiä, jotka ilmeisesti ovat hyviä, meillä ei ole ollut niitä.

Sulla on positiivista kokemusta noista nettiostoksista, mä oon taas kuullut että toimituksessa on mennyt ikuisuuden tai tulla mitä sattuu?

Vierailija
4/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on positiivista kokemusta noista nettiostoksista, mä oon taas kuullut että toimituksessa on mennyt ikuisuuden tai tulla mitä sattuu?

Toimitus alle viikossa eikä ikinä ole tullut mitään väärää. Olen kaikkia käyttäny useamman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme