Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mokannut raha-asiani. Mistä ruokaa tälle kuulle?

Vierailija
07.09.2016 |

Olen idiootti ja ihmiskunnan epäonnistunein yksilö tiedetään. Itkut on nyt itketty ja nälkä vaivaa. Mistä voisin saada vaikka pari pakettia puurohiutaleita?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap minkäikäinen, mies vai nainen? T. N26v. Jkl

Vierailija
42/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap! Jos haluat ruokakassin minulta forumin edessä, ilmoita tällä palstalla joku tuntomerkkisi...

T. Prisman kassi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dyykkaamalla. Vähennät samalla ruokahävikkiä. voitto-voitto.

Menisin heti dyykkaamaan jos ei olis kaikki kauppojen roskikset lukkojen ja kalterien takana.

Vierailija
44/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Olen itse töissä jkln keskustassa töissä. Voisin jättää sinulle huomenna, perjantaina tai lauantaina työpaikkani oven taakse tai muualle "jemmaan" ruokapussin niin saisit sen anonyymina käydä hakemassa. Jos saisin sähköpostisi niin voisin kertoa työpaikkani sijainnin ja minkä kellonajan jälkeen lähden töistä niin saisit ruokaa.

Vierailija
45/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh en tidä hävisikö viestini.

Lyhyesti. Ap,olen töissä jkl keskustassa to,pe ja la. Voisin jättää työpaikkani lähistölle takaoven puoleiselle sisäpihalle pussillisen ruokaa sinulle. Saisit sen hakea anonyyminä. Tarvitsisin vain sähköpostisi jonne ilmoitan minne kassin jätän ja mihin kellonaikaan voisit sen hakea katseilta rauhassa. Kaikki järjestyy kyllä.

Vierailija
46/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi etten ole vastaillut! Kävin hoitamassa parit asiat ja otin selvää diakonia toiminnasta. Otan sinne huomenna yhteyttä ja toivon parasta. Kiitos, kiitos todella paljon teille ihanille jotka olette henkilökohtaista apua tarjonneet. Se merkitsee minulle todella paljon että tuiki tuntemattomat ovat olleet valmiita antamaan omastaan. Kun kysyin apua niin tarkoitin juurikin näitä yleisiä palveluja jos niitä niiksi voi nimittää. En uskalla yksityishenkilöiltä hakea, vaikka varmasti teillä kaikilla hyvät tarkoitusperät, mutta silti pelottaa ettei sovitussa paikassa olisikaan ketään tai sitten joku vanha mies nuorta tyttöä vaanimassa.. Hyvät yöt kaikille ja kiitos vielä kerran teille apua tarjonneille! Ap

Vierailija
47/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko Ap ruokaa vai ei? Terv. Myös Jyväskylästä ja voin jeesiä!

Vierailija
48/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden kympilltä dyykkaa. palkkapäivään yli kaks viikkoa ja ei yhtään rahaa :D

mut mä oon tottunu tähän. ei tässä ihmeempiä. viime vuonna elin 2,5 kk ilman rahaa. paitsi pullonkeräysrahoilla ostin kahvimaitoa. kesällä löyty paljon pulloja.

töistä pummin nyt kahvimaidon :D

seurakunnilla on myös ruokailuja köyhille viikottain. tosin siellä haisee niin kusi ja on jotain pakkorikoiua, joten sinne ei kyllä normi-ihminen voi mennä. onhan se kokemus. ja yleensä safka ihan kamalaa.

Vierailija
49/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat tilinumeros tähän niin voisin laittaa 5€. Älkää muut hyväkskäyttäkö tilannetta...

Vierailija
50/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap..mieti tarjoustani. Voisin esim. Perjantaina jättää klo 18. jälkeen töistä lähtiessäni ruokakassin (perus elintarvikkeita...mitä tarvitset?)sovittuun paikkaan. Sinun ei tarvitse tavata minua :) paikka on melkolailla ydinkeskustassa mutta katseilta suojassa!

Vierailija
51/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vielä Ap!

Kiva, että asiat järjestyy ja että osaat olla riittävän varovainen vieraiden ihmisten kanssa! Siksi ehdotin forumin edustaa ruokakassin luovutukseen, jotta itse myös olisin ollut turvassa/ julkisella paikalla ☺️.

Voi hyvin ja muista, että raha-asioista selvitään...

Terkuin, "Prismankassi"/N43

Vierailija
52/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarjosi myös apua jo aikaisemmin. Olen töissä terveyskeskuksessa josta voisit kassin hakea päiväsaikaan. Tuolloin ei ainakaan olisi pelkoa hörhöistä tms.

Jos et saa diakoniasta apua niin laita tänne viestiä.

Vierailija
53/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanmattaa välttää näitä paikkoja, kinon laidasta laitaa. Jos pääset verkkoon kokeile googlettaa harvoja avuja. Ja ehkä kaupungin puolelta jotain infoa, heillä on jotain vastuuta vielä jäljellä.

Vierailija
54/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onpa Jyväskylässä ihanan avuliasta porukkaa! <3

Vierailija
55/93 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä et pidetään toisistamme huolta. Toivottavasti AP saat asiat kuntoon. Olen itsekin kokenut rahavaikeuksia ja muiden apu olis kyllä tuntunut silloin hyvältä. Syö aika paljon moraalia ja itsetuntoa kun ei ole rahaa, päivän ruoka saattaa olla vedestä ja vehnäjauhoista tehty leipä.

Tsemppiä ja kiitos kaikille apua tarjonneille, tuli hyvä fiilis tätä ketjua lukiessa.

56/93 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kaikissa näissä ketjuissa aina sanotaan. Mene metsään keräämään sieniä ja marjoja. Osta linssejä, kikherneitä ja soijarouhetta, koska ne ovat edullisia. Syö puuroa joka päivä. Käy ruokajonosta hakemassa leipää :D

Vierailija
57/93 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran maksoit isän velat, niin isä varmaan vippaa sulle puuropaketin verran?

Vierailija
58/93 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas todella ystävällistä porukkaa, olen hämmästynyt!

Olen myös hämmästynyt siitä ettei apu kelvannutkaan, moni tarjoutui ihan ruokakassia ostamaan, mutta ei kelvannut.

Vierailija
59/93 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moon puparista. Voisin kans jeesiä. Ihan luotettava kaikin puolin, vaikka parametrit toista väittäisikin ja loisi turhia epäluuloja :)

Vierailija
60/93 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi onpa Jyväskylässä ihanan avuliasta porukkaa! <3

Täällä vielä välitetään ihmisestä toisin kuin jossain kylmässä ja kalseassa vaikkapa Helsingissä.