Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mokannut raha-asiani. Mistä ruokaa tälle kuulle?

Vierailija
07.09.2016 |

Olen idiootti ja ihmiskunnan epäonnistunein yksilö tiedetään. Itkut on nyt itketty ja nälkä vaivaa. Mistä voisin saada vaikka pari pakettia puurohiutaleita?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin pikku siwankin roskikset on lukittu.

Vierailija
22/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap on istunut kesän terasseilla ja käynyt aurinkolomalla ottamalla vippejä nyt on laskun aika ja ruokaa ei ole .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kilsan lenkillä ei varmasti helpolla löydykkään, joudut enemmän kävelemään ja jostain kauempaa etsimään, kuin keskustan ydin alueelta, kun siellä on "vaikituiset pullokeräilijät" ehtineet kaikki jo kerätä.

Vierailija
24/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mä asun Jyväskylässä ja voin auttaa, jos oikeesti oot vailla hiutaleita ym halpaa ruuaksi. Ei ole mullakaan paljo rahaa, mut jelpin kyllä jos oikeesti pulassa oot ja haluat ruokaa...💕

Vierailija
25/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin auttaa sinua. Olemme samasta kaupungista. Kuinka saisin sinuun yhteyden?

Vierailija
26/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso, löytyykö paikkakunnaltasi Facebookissa tai Torissa omenoiden tarjoajia. Täällä päin monet tarjoavat ylimääräiset ilmaiseksi kunhan vain käy hakemassa.

Sossu ei auta, jos sulla on ollut tuloja/rahaa ja olet ne käyttänyt ei-välttämättömyyteen. Toisen ihmisen velat ovat ei-välttämättömyys.

Vierailija
27/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työtön? Googlaa ruoka apu Jkl---> Ruokapankki joka päiväinen leipä, sieltä varmaan saat apua (Kai ne haastattelee ja kysyy sun tilanteesta ja auttaa, jos toteaa sun tarvitsevan oikeasti apua.)

Vierailija
28/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletettu/Diakoni:

ainoleena.laitinene@evl.fi

tai p.  050-549 7026

tai

eevi-riitta.kukkonen@evl.fi

p. 050-340 0665

Vierailija
29/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hemmetin paha mieli joidenkin kommenteista, vaikka olisi minun pitänyt ymmärtää että kun on mokannut niin armoa on turha netin keskustelupalstalta odottaa. On paha olo siitä kun en osannut toimia paremmin ja toimin hetken mielijohteesta. Kyllä minä vuosien kokemuksella tiesin että turha niitä rahoja on takaisin odottaa, mutta silti ajattelin että ei omaa isää voi pulaan jättää. No nyt olen sitten itse pulassa. En ole työtön ja terassiepäilijälle: olin koko kesän töissä ja opiskelin omaehtoisesti. Se että nyt mokasin ei tee minusta kuitenkaan täysin läpimätää ihmistä joka on heittäytymässä yhteiskunnan elätiksi. Ap

Vierailija
30/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako nämä kirjoitti:

Googletettu/Diakoni:

ainoleena.laitinene@evl.fi

tai p.  050-549 7026

tai

eevi-riitta.kukkonen@evl.fi

p. 050-340 0665

Kiitos! Ja kiitos paljon muillekkin apua tarjonneille. Lämmitti mieltä ja sydäntä. Ap

Vierailija
31/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksamme kirkollisveroja tuhansia euroja per veronmaksaja. Kyllä seurakunnan pitää auttaa suomalaisiakin hädässä. Varmasti auttavatkin, kun rehellisesti kertoo tapauksensa...

Vierailija
32/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 100% varma, ettei äitisi auta? Edes kaurahiutaleilla? Jos et muualta apua saa, niin tuskin äitisi ei niin ilkeä ole, ettei omaa lastaan auttaisi.

Vierailija
33/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti saat äitis luota ruokaa. Mahdollisesti isäskin luota; jotain kai senkin äijäparan pitää syödä?

Mutta joo, tämmöstä trollia täällä ei taas vissiin vähään aikaan olekaan ollut.

Vierailija
34/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pikavippi. Ai etkö saa? Olet siis puhunut paskaa ja luottotiedot on menneet. Hävettäisi jos olisin tarjonnut apua täällä huijarille.

Vierailija
35/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tarjonnut sulle jo ihan oikeeta apua. Mikset tartu avuntarjouksiin?

Vierailija
36/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tule forumin eteen tänään klo 21.30. Voin antaa sulle ruokakassin! Sopiiko?

Terkuin, se edellinen jolla ei ole itselläkään paljo rahaa, mut haluu auttaa.

Tuntomerkit: nainen ja Lidlin kassi

Vierailija
37/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakonia-apua saa ihan kuka tahansa, kirkkoon ei tarvitse kuulua eikä uskoa tunnustaa millään lailla. Sieltä saa ruokakassia/kuponkia/maksusitoumusta.

Vierailija
38/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoo edelliseen: ei taida olla Lidl auki, joten sitten prisman kassi 😉

Vierailija
39/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan hemmetin paha mieli joidenkin kommenteista, vaikka olisi minun pitänyt ymmärtää että kun on mokannut niin armoa on turha netin keskustelupalstalta odottaa. On paha olo siitä kun en osannut toimia paremmin ja toimin hetken mielijohteesta. Kyllä minä vuosien kokemuksella tiesin että turha niitä rahoja on takaisin odottaa, mutta silti ajattelin että ei omaa isää voi pulaan jättää. No nyt olen sitten itse pulassa. En ole työtön ja terassiepäilijälle: olin koko kesän töissä ja opiskelin omaehtoisesti. Se että nyt mokasin ei tee minusta kuitenkaan täysin läpimätää ihmistä joka on heittäytymässä yhteiskunnan elätiksi. Ap

Älä AP välitä ilkeilijöistä, onhan moni jo tarjonnut sinulle apua. Itsekin voin tarjota, mutta vaan postin kautta, kun asun Vantaalla.

Vierailija
40/93 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ap. Oon itse keskustassa. Voidaan kaverin kanssa tuoda sulle jotain. Oletko missä?