En osaa varjostaa nenääni, vinkkejä?
Minulla on kunnon tökötit ja olen katsonut kymmeniä tutorialeja. Ongelmani on, että kaikissa videoissa meikkaajan nenä on erilailla iso kuin omani. Minulla on sellainen kamala leveä pottunenä.
Miten se kuuluu varjostaa?
Kommentit (21)
Älä varjosta. Typerän ja luonnottoman näköistä.
Vain siitä alaosasta, ei ylhäältä alas.
Eli molemminpuolin alhaalta ja sitten korostus vain nenän päähän. Korostus siis highlighter.
Laita iso peruukki ja aurinkolasit.
Vierailija kirjoitti:
Pakko, rahaa ei ole leikkaukseen ja jotain tälle on tehtävä.
Olen kai aika väsynyt mutta luulin tämän liittyvän siihen aion varjostaa miestäni -legendaan ja avasin siksi xd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kans meikata huulista ns kolmiulotteiset, se pienentää myös nenän vaikutelmaa sen varjostuksen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenäsi on varmasti paremman näköinen ilman varjostuksia. Varjostukset eivät paranna kenenkään nenää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kans meikata huulista ns kolmiulotteiset, se pienentää myös nenän vaikutelmaa sen varjostuksen lisäksi.
Miten tämä tehdään?
Maalatut raidat nenän sivuilla näyttää vaan idiootilta.
Laita lipallinen hattu päähän, se luo kivan varjostuksen kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä tehdään?
Eli tummempaa huulipunaa sivuille, se suurentaa ja pullistaa huulia, highlighteria amorinkaareen.
Jotkut tekee sen laittamalla vähän vaaleaa meikkikynää keskelle huulia.
http://www.siluetti.fi/ImagesSiluetti/Uutiset/Pearl_ennen.jpg
Nenäni muistuttaa hyvin pitkälti kuvan naisen nenää. Tosin kuvan naiselle tuo nenä sopii, minulle ei.
No huhheijakkaa, ei se nenä siitä meikkien avulla mihinkään pienene. Ehkä jossain kuvassa se voikin varjostuksien avulla näyttää pienemmältä ja tätä kikkaa käytetään paljon kuvissa, joissa esim. halutaan varjostuksien avulla pienentää leukaa, otsaa, lantiota tai milloin mitäkin. Homma voi toimia myös toisin päin, eli varjostuksien avulla voidaan haluta myös isontaa jotain ruumiinosaa kuvissa, esim. lihaksia tai rintoja. Livenä kuitenkaan ei toimi tuo meikin avulla varjostuksin nenän pienentäminen, koska livenä sinut nähdään elävänä, liikkuvana, monista eri kulmista. Kauneuskirurgian avulla voit nenääsi oikeasti pienentää, jos se on sinulle elämää merkittävästi häiritsevä ongelma (mutta ota sitten vakavasti huomioon kaikki riskit, jotka kauneuskirurgiaan liittyy). Yksi vaihtoehto on myös hyväksyä nenä sellaisena, kuin se on.
Yleensä näiden kehokompleksien taustalla on jotain muuta, paljon syvällisempää. Olen lukenut tutkimuksia, joissa ollaan todettu, että ihmisillä, jotka eivät ole vauvoina saaneet riittävästi kosketusta, voi häiriintyä oman kehon rajat ja tällaiset ihmiset ovat sitten myöhemmin elämässään altiimpia kehokomplekseille ja muille epävarmuuksille ja pakkomielteille omaan ulkonäköön liittyen, joita media mainontoineen ruokkii sitten vielä entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Nenäni muistuttaa hyvin pitkälti kuvan naisen nenää. Tosin kuvan naiselle tuo nenä sopii, minulle ei.
Tohon sopii just se mainittu alavarjostus hyvin.
Se koko nenän varjostus tekee tuollaisen nenän kanssa sen niin sanotun trumpettinenän, joten varjostus vain alas.
En ole ap, mutta itse kärsin nenästäni yli 10 vuotta. Tajusin sen rumuuden jo ala-asteella kun minua pilkattiin siitä, jopa paras ystäväni sanoi nenääni isoksi. Siskollani on samanlainen nenä kuin minulla ja häntäkin on pilkattu nenänsä takia. Olin 27 kun leikkautin nenäni. Täytyy sanoa, että se oli elämäni paras päätös.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta itse kärsin nenästäni yli 10 vuotta. Tajusin sen rumuuden jo ala-asteella kun minua pilkattiin siitä, jopa paras ystäväni sanoi nenääni isoksi. Siskollani on samanlainen nenä kuin minulla ja häntäkin on pilkattu nenänsä takia. Olin 27 kun leikkautin nenäni. Täytyy sanoa, että se oli elämäni paras päätös.
Mun mielestä on tosi hyvä, että nykyään voi niin helposti muuttaa itselle epämieluisat piirteet.
Suurin osa plastiikkakirurgiaa käyttävistä on ihan taviksia, joille tehdään vain yksi tai kaksi toimenpidettä.
Mullekin on esim tehty rintojenpienennys ja olen myös tosi iloinen siitä, harmittaa etten tehnyt sitä heti 19v ikäisenä.
Lähteekö nenäsi hiippailemaan hämärille kujille itsekseen vai miksi sinun pitäisi varjostaa sitä? Jollei sinulta varjostus suju, lienee paras, että palkkaat ammattietsivän varjostamaan nenääsi, ettei se huomaa, että sitä varjostetaan ja saat selville, mitä hämärähommia puuhailee. Tiedä, vaikka pettäisi sinua jonkun nenättömän ihmisen kanssa. Nenäsi rakastaja saattaa myös pettää omaa nenäänsä sinun nenäsi kanssa. Tai sitten tekee pimeitä bisneksiä - toivottavasti nenälläsi on hyvä bisnesvainu.
Suosittelen todella kääntymään ammattilaisen puoleen, varjostus ja muut salapoliisityöt eivät välttämättä mattimeikäläiseltä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä sikapossu, nöf nöf!
Kannattaa ottaa yhteys johonkin etsivätoimistoon. Palkkaa vaikka yksityisetsivä muutamaksi tunniksi ja kysele häneltä niksejä.