Kysy mitä tahansa päiväkännit vetävältä
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Voitko suositella viinimerkkiä?
En oikein voi, koska itse ostan aina jotain halvinta. En ole siis asiantuntija tällä saralla, mutta ehkä tässä joku päivä!
Eipä mulla ole mitään kysyttävää, ajattelin itse riipaista kohta päiväkännit myöskin. Ei muuta kuin kippis meille vaan.
Minkävärinen päiväpeitto sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla ole mitään kysyttävää, ajattelin itse riipaista kohta päiväkännit myöskin. Ei muuta kuin kippis meille vaan.
Mitä aiot juoda? Kippistä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Minkävärinen päiväpeitto sinulla on?
Tummanharmaa.
Aiotko laittaa sormen pyllyyn ja sitten nuuhkia sitä :P
Minä lasautan kohta oluttölkin auki.
Onko sulla syytä juhlaan vai otatko vitutukseen tai onko vaan tapa tappaa aikaa?
Helvetti mitä juoppoja täällä on.
Vedätkö useinkin? Vedätkö yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot juoda? Kippistä vaan!
No ihan keskikaljaa terassilla, pitää ottaa ilo irti näistä viimeisistä lämpimistä päivistä. Talvi on pitkä ja koruton.
Onko teillä lapsia? miten ehditte ryyppäämään?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia? miten ehditte ryyppäämään?
En ole ap mutta itselläni ei ole lapsia. Elämäntilanteeni on myös sellainen että aikaa löytyy.
Mistä te saatte rahaa ryyppäämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Heh. Lompakosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla syytä juhlaan vai otatko vitutukseen tai onko vaan tapa tappaa aikaa?
Lähinnä vitutukseen. Palkitsen itseni myös siksi, että sain kouluhommia tehtyä.
Jaa mää olenkin teitä jo vuorokauden edellä! Aloitin nimittäin tonkkaviinillä eilen iltapäivällä, olin sitten jo klo klo 16 aika kännissä, mutta pelkäsin laskua joten vedin veneen pohjalla lojuvasta kölikossusta varmaan 8 -10 cl raakapaukut.
Mies aloitti saunan lämmityksen ennen hämärää, ja siitä sitten saunoman. Siinä meni olutta, lonkeroa ja konjakkia.
Ei mitään valittamista missään näistä tarjoiluista, ei veneilystä, ei saunasta eikä seurasta, ei pienintäkään valittamisen aihetta sikäli.
Muuta kuin että tänään kankkunen enkä ole koko päivänä päässyt oikein mihinkään suuntaan käyntiin. Tulis vaan jo seiskauutiset ja vois kattoo ne ja mennä nukkumaan.
Huomenna aloitan raittiin pätkän. Kestää ehkä lauantaihin, jolloin otetaan taas.
VIrkanainen, 48- vee, naimisissa, ei lapsia, lomalla...
Vierailija kirjoitti:
Helvetti mitä juoppoja täällä on.
Vedätkö useinkin? Vedätkö yksin?
Nyt vedän yksin. Aika usein kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Opintotuki plus satunnaiset työt.
Voitko suositella viinimerkkiä?