Mies ihastui nuorempaan enkä pääse yli
En pääse yli asiasta vaikka kuinka yritän. Ei siis pettänyt fyysisesti, mutta salaili paljon asioita. Kaikki lähipiriirissä ovat sitä mieltä, että tuosta pitäisi päästä yli. En vaan pääse. En pysty antamaan miehelleni anteeksi.
Miksi kaikki olettaa, että tällainen asia pitäisi pystyä antamaan tuosta noin vaan anteeksi? Mies on kuitenkin pettänyt minun luottamuksen, valehdellut minulle ja saanut itsetuntoni romahtamaan.
Mies tietää, että minulla on aina ollut kompleksi ulkonäköni suhteen sen takia, että minua on kiusattu koko lapsuus ja nuoruus.
Moni muu olisi varmasti pystynyt antamaan anteeksi, mutta minä en - en tällä elämänkokemuksellani.
Ärsyttää, että kaikki ovat asettuneet mieheni puolelle, jopa ystäväni. Olen ihan rikki muutenkin.
Vituttaa ja surettaa ja hävettää, että miehelläni on taipumus katsella nuoria ja epäkypsiä naisia.
Kommentit (30)
Siis mitä tämän miehen ja nuoremmalla oli? Tekstailua, treffejä, pusuja? Vähän infoo lisää.
Nuoria ja epäkypsiä... Mitä ihan tarkkaan tarkoitat? Olen itsekin 43v ja ihastunut 32 vuotiaaseen mieheen. Tapaan häntä muutaman kerran vuodessa työn merkeissä, hän ei tiedä ihastumisestani. Flirttaillaan puolin ja toisin, mutta viattomasti. Olen onnellisesti naimisissa, 15 vuotta.
Pettikö mies siis sinua vai erositteko ja sitten hän vasta löysi nuoremman?
Minkä ikäisiä tarkoitat nuorilla ja epäkypsillä?
Siis mitä se mies varsinaisesti teki? Katsoi jotain muuta naista, siis katsoi? Ai kauheeta, jätä se sika.
Olipa outo aloitus.... siis täh? Aneletko meitä kyselemään lisää?
No tarkoitan sitä, että mielestäni 20-vuotias nainen on nuori ja epäkypsä vielä. Kertoo myös miehestäni, joka on 35-vuotias, että kokee olevansa samalla aaltopituudella noin nuoren kanssa.
mielestäni kerroin aloituksessa että mies salaili ja valehteli minulle asioista. Ei pettänyt fyysisesti, henkisesti kylläkin. Olisikin vain katsellut..
en anele, kunhan vaan puran tuntojani ja yritän saada edes jostain empatiaa - sitä kun ei ole lähipiiriltä herunut.
Jos et pysty antamaan anteeksi niin eihän siinä voi sitten muuta kuin erota. Jos taas haluat jatkaa miehen kanssa niin varmasti jokin terapia olisi hyvä. Hyvä että ainakin tajusit itsekin, että tässä ei ollut kyse tämän toisen naisen ulkonäöstä vaan sinun huonosta itsetunnostasi.
ollaan oltu jo terapiassa. Ei tunnu auttavan. Ehkä tosiaan pitää sitten erota vaan.
Sinun päässäsihän tuo ongelma on. Ihastuksia tulee pitkän suhteen aikana 100% varmasti - ainakin jollakin tasolla - kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ikis is bäk![/quote
Kuka on Ikis? Kanerva?
Jos oot ihan tosissaan, niin panosta pikkusen informatioon. Ei tänne riitä "henkinen pettäminen" Ei voida auttaa jos et kerro mitä mies teki tarkalleen ja miten jäi kiinni. Miten salaili? Nyt tarkenna kovasti tai jäät bittiavaruuteen.
Miksi olet vielä sitten miehen kanssa? Jos et voi luottaa, terapiakaan ei auta jne. Luuletko että asiat ikinä voisi olla paremmin teki mies mitä tahansa?
Kuten jo sanoin, minun elämänkokemuksellani en pysty tästä yli pääsemään. Sitäpaitsi minulle on ihan ok ihastukset, mutta jos miehen pitää valehdella ja salailla asioista, niin sitten luottamus on rikottu.
Mitä tarkalleen odotat meidän kommentoivan? Jos sinulla ei ole aikomustakaan antaa miehelle anteeksi vaan vellot vain siinä kuinka törkeäati hän on tehnyt, niin ota ero. Jos taas haluat rakentavasti käsitellä asiaa ja antaa myöhemmin anteeksi niin ehkä toinen lähestymistapa olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Sinun päässäsihän tuo ongelma on. Ihastuksia tulee pitkän suhteen aikana 100% varmasti - ainakin jollakin tasolla - kaikille.
Älä valehtele! Ei tule läheskään kaikille esim. minulle.
Ikis is bäk!