Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ihastui nuorempaan enkä pääse yli

Vierailija
07.09.2016 |

En pääse yli asiasta vaikka kuinka yritän. Ei siis pettänyt fyysisesti, mutta salaili paljon asioita. Kaikki lähipiriirissä ovat sitä mieltä, että tuosta pitäisi päästä yli. En vaan pääse. En pysty antamaan miehelleni anteeksi.

Miksi kaikki olettaa, että tällainen asia pitäisi pystyä antamaan tuosta noin vaan anteeksi? Mies on kuitenkin pettänyt minun luottamuksen, valehdellut minulle ja saanut itsetuntoni romahtamaan.

Mies tietää, että minulla on aina ollut kompleksi ulkonäköni suhteen sen takia, että minua on kiusattu koko lapsuus ja nuoruus.

Moni muu olisi varmasti pystynyt antamaan anteeksi, mutta minä en - en tällä elämänkokemuksellani.

Ärsyttää, että kaikki ovat asettuneet mieheni puolelle, jopa ystäväni. Olen ihan rikki muutenkin.

Vituttaa ja surettaa ja hävettää, että miehelläni on taipumus katsella nuoria ja epäkypsiä naisia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeastaan odota yhtään mitään. oli tyhmä idea kirjoittaa tänne. Ajattelin kai saavani jostain empatiaa..

Vierailija
22/30 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiselle ei oikein mahda mitään. Siihen kuitenkin voi itse vaikuttaa, mitä tuon tunteen kanssa tekee ja aloituksestasi sain käsityksen, että miehesi on ollut sinulle uskollinen ihastumisesta huolimatta. Näiden tietojen valossa vaikutat kohtuuttomalta. Tosin jos käännetään toisin päin, ei suuttumiselle/loukkaantumisellekkaan oikein mahda mitään, mutta siihen voi vaikuttaa, mitä tuon tunteen kanssa tekee. Joko yrität päästä yli ja annat anteeksi tai pidät kiinni loukkaantumisestasi ja päätät parisuhteenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo sanoin, minun elämänkokemuksellani en pysty tästä yli pääsemään. Sitäpaitsi minulle on ihan ok ihastukset, mutta jos miehen pitää valehdella ja salailla asioista, niin sitten luottamus on rikottu. 

Eli siis tedostat, että joku muu olisi päässyt asiasta jo yli. Jos jaksat taistella suhteen puolesta niin sitten ehkä ihan yksilöterapia, jossa käsitellään huonoa itsetuntoasi. Jos nyt eroat ja jossakin kohtaa löydät uusen miehen niin voi olla, että joudut taas kamppailempaan samojen asioiden kanssa.

Jos taas näet miehen jo eri silmin ja luottamus on mennyt niin eroa.

Vierailija
24/30 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastumiselle ei oikein mahda mitään. Siihen kuitenkin voi itse vaikuttaa, mitä tuon tunteen kanssa tekee ja aloituksestasi sain käsityksen, että miehesi on ollut sinulle uskollinen ihastumisesta huolimatta. Näiden tietojen valossa vaikutat kohtuuttomalta. Tosin jos käännetään toisin päin, ei suuttumiselle/loukkaantumisellekkaan oikein mahda mitään, mutta siihen voi vaikuttaa, mitä tuon tunteen kanssa tekee. Joko yrität päästä yli ja annat anteeksi tai pidät kiinni loukkaantumisestasi ja päätät parisuhteenne.

ap sanoi, että mies oli valehdellut ja salaillut. eiköhän siis jotain kuitenkin näiden tunteidensa kanssa tehnyt..

Vierailija
25/30 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen miehen eri silmin, todellakin. Enhän ole tuntenut koko tyyppiä!

ap

Vierailija
26/30 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap sanoi, että mies oli valehdellut ja salaillut. eiköhän siis jotain kuitenkin näiden tunteidensa kanssa tehnyt..

Totesinkin vain, että annettujen tietojen perusteella mies on ollut uskollinen.

Vierailija
27/30 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en oikeastaan odota yhtään mitään. oli tyhmä idea kirjoittaa tänne. Ajattelin kai saavani jostain empatiaa..

Ymmärrän tilanteesi ja kyllähän sitä empatiaa kaipaa. Mutta se että höpöttelet tänne kuinka miehesi on henkisesti pettänyt sinua ja oletat että muut symppaavat. Niin tollanen voi toimia ehkä juuri tapahtuneen jälkeen mutta ymmärsin, että tästä kiinnijäämisestä on jo aikaa. Silloin ehkä pitää jo päättä jättääkö mies vai alkaako työstämään anteenksiantoa, ei tuollainen itsesäälissä rypeminen auta ketään.

Vierailija
28/30 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teidät ettei ole pettänyt myös fyysisesti, todennäköisesti on - itseään ei kannata tuolla huijata. Varmaan kannattaa koittaa pariterapiaa ja jos ei asiasta yli pääse, niin teidän täytyy erota. Muuten tuhlaat elämäsi katkerana ja epäluuloisena eikä se paremmaksi tule muuttumaan ikinä. Ja todennäköisesti miehesi löytää muita sivuhoitoja kun on makuun päässyt, salaa ne vain paremmin. 

Vierailija
29/30 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi välillä käsittää sitä, miten negatiivisia ihmisiä kirjottelee nettipalstalla.

Selvästikin ap halusi purkaa tunteitaan ja niinkun sanoi, janosi empatiaa jota hän ei keneltäkään ole saanut. Pitääkö aikuisten ihmisten tulla siihen sitten kääntämään veistä haavassa ja piikittelemään siitä miten epätarkka aloituksen teksti on. Mua ei suoraansanottuna haittaa, etten kuule toisen elämästä jokaista yksityiskohtaa. Eikä mua haittaa, jos ihminen haluaa purkaa tunteitaan avautumalla.

Sinulle ap, älä ota ihme viisastelijoita liian tosissaan. On erittäin harmi, jos et ole lähipiiristäsi saanut minkäänlaista ymmärrystä. Vaikken asiasta tiedä enempää kun kerroit, ymmärrän sinua jollain tasolla.

Henkistä pettämistä ei luokitella yhtä pahaksi kuin fyysistä, sillä eihän tunteilleen mitään mahda. Se on sitten asia erikseen, miten toimii näiden tunteiden alaisena. Jos ihastuminen on saanut miehesi valehtelemaan sinulle, hän toimii erittäin väärin, eikä saa minultakaan minkäänlaista ymmärrystä. Pettäminen on aina väärin. Ihastuminen toiseen ei oikeuta ketään tekemään mitään loukkaavia asioita kumppanin seläntakana. Joko ulkopuoliseen ihastumisesta vaietaan, yritetään unohtaa se kokonaan, tai sitten on lopetettava suhde.

Seläntakana toimiminen satuttaa eniten ja luottamuksen menettäminen on peruuttamatonta.

Toivon sinulle kaikkea hyvää. Toivon miehesi ymmärtävän, miten hän voi teoillaan sinua loukata.

Toivottavasti saatte asianne kuntoon tavalla tai toisella.

Vierailija
30/30 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa ja surettaa ja hävettää, että miehelläni on taipumus katsella nuoria ja epäkypsiä naisia.

Sinun puolestasihan tässä saa hävetä. Samanlaista vinkumista kuin eksältäni joka "ei voinut arvostaa miehiä jotka viehättyvät kypsymättömistä nuorista naisista", jolla viittasi kaikkiin itseään nuorempiin ja kauniimpiin naisiin. Tuohon kategoriaan laittoi 25-vuotiaitakin naisia. Niin huono itsetunto hänellä.