Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole ikinä osannut pyyhkiä takapuolta takaapäin.

Vierailija
07.09.2016 |

aina kehotetaan pyyhkiä takaa, mutta en kertakaikkiaan pysty sieltä pyyhkimään. Onko mulla elimet väärässä paikassa vai liian iso takapuoli vai mitä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pyyhi paskalla käynnin jälkeen vaan käytän bidee suihkua, ei tule paperilla puhdasta, se on varma, eikä tarvitse edes olla ripuliperse.

Vierailija
22/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä o niin huonoja kokemuksia, 1 kerran olin pyyhkinyt ja nousen, menee 2 tuntia ja raavi persettäni koska oli ihottumaa ja kutitti (tiedän en sais tehä niin) no sit ku otin käden housuista nii käsi täynnä kuivinutta paskaa. sen jälkeen oon aina paskan jälkee käyttäny sitä käsisuihkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmiset oikein pyyhkii takapuoltaan etukautta...? Mulla on varmaan ihan outo anatomia, ei onnistu ja käsihän siinä on puoliksi pöntössä melkein. Mitä akrobaatikkoja oikein olette?

Vierailija
24/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi edestä pyyhkimään koska munat roikkuu tiellä. Takakautta luonnollisesti

Vierailija
25/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttää bideetä pimpin hierontaa,epähygiinistä saattaa valua entiset mällit vieraalle.

Vierailija
26/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä, miksi pitää pyyhkiä kun itse vaikka pyyhin mitään ei jää paperiin? Joillakin on kai tosi löysä kakka...

Vierailija
27/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama pyyhitkö edestä vai takaa, koka se olennainen asia on, että vedät sitä

vessapaperia taaksepäin, ettet vedä kakkaa pimppiin.

😬👀👀

> Jos nyt pikkusen mietit sitä, mitä siinä ohjeessa halutaan kertoa.

Ihan oikeesti.

Vierailija
28/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestääkö Helsingin kaupunki pyyhkimis-kursseja?

Vierailija
29/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla "oikea tapa" pyyhkiä on itseasiassa edestä taakse, jotta perseen bakteerit ei menisi niin helposti emättimeen

Noinhan sitä perustellaan, mutta ei minulla ainakaan ole koskaan mitään emätintulehduksia ollut, vaikka pyyhin ns. väärään suuntaan. Ehkä minulla on vain harvinaisen bakteeriton perse tai poikkeuksellisen vastustuskykyinen emätin.

Siis pyyhit ripulikakan persreiästä pimppiin?

Vierailija
30/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä, miksi pitää pyyhkiä kun itse vaikka pyyhin mitään ei jää paperiin? Joillakin on kai tosi löysä kakka...

Ei, vaan sinä olet oletettavasti muumien sukua.

Vierailija
31/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen Nivean suihkusaippualla Pempsukkareijän ja myös pimsukkaliinan. Sen jälkeen desinfioin Molemmat. Lopuksi lääkärin määräämää kosteusvoidetta. Mutta sitä laitan vain pimpsuun. Se toinen reikä (siis anaaliaukko) imaisee sitä voidetta, niin paljon, ettei ole varaa laittaa, kun kerran viikossa. 

Vierailija
32/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko vammainen vai onko sulla lyhyet kädet? 

sitäpaitsi pakteerit leviää emättimeen.

Siellä on jo ennestään kusta, valkovuotoa, hiivaa jne. Pieni määrä paskaa ei tunnu enää missään.

Vierailija
33/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pyyhi paskalla käynnin jälkeen vaan käytän bidee suihkua, ei tule paperilla puhdasta, se on varma, eikä tarvitse edes olla ripuliperse.

Kuinka heikkolahjainen oikein on jos ei osaa paperilla pyyhkiä puhtaaksi, onko vanhempasi sisaruksia keskenään, anteeksi. Olisi pitänyt olla kohtelias ja kysyä vain että tuletko Kainuusta.

Vierailija
34/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/35 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on leveämmät hartiat ja pidemmät kädet kuin naisilla (keskimäärin). Tää takakautta pyyhkiminen on jonkun äijän keksintö. Normaali nainen osaa pyyhkiä kummasta suunnasta tahansa siten, ettei kakkaa leviä väärään paikkaan.