Miltä tuntuu synnyttäneen vagina
Haluaisin rehellisen mielipiteen miehiltä. Tuntuuko synnyttänyt nainen yhdynnässä erilaiselta kuin noin samanikäinen synnyttämätön tai muuttuiko tuntu omaan naiseen synnytyksen jälkeen? Itse olen saanut synnytyksen jälkeen helpommin orgasmin mutta miltä miehistä tuntuu synnyttäneen naisen vagina.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu juuri miltään.
Jos ei tunnu juuri miltään, niin miten naimisissa olevat perheelliset miehet laukeavat?
Oon ihmetellyt, miltä tuntuu 15 lasta synnyttäneen (lestadiolais)naisen vagina. Kai se hyvältä tuntuu, kun niitä lapsia tulee yleensä naisen hedelmällisyysiän loppuun saakka.
Miehet: jos vagina on todella löysä, voiko jossain asennossa saada kuitenkin tarpeeksi hyvän tuntuman tai voiko kädellä painaa jostakin tuntuman tiukentamiseksi?
En ole ikinä pannut synnyttäneen kanssa ja oma akkakin sektioitiin.
T.M40v
Löysiä kaikki, onhan se ihan normaalia kun sentin reijästä työnnetään meloni niin jälki on sen mukaista :(
Tutustukaapa ensin asian lääketieteelliseen puoleen niin lakkaa tämä höperehdintä.
Hulluimmat ovat sitä mieltä, että jopa "liika" paneminen tai pikemminkin eri miesten kanssa paneminen löystyttää naista "sieltä". Eli siis lihaksen harjoittaminen heikentää sitä. Panomiehillä tämän logiikan mukaisesti kulli kuluu pikkuhiljaa...
Joku oli löysä, joku aivan helvetin tiukka. Niin monta muuttujaa pelissä.
- mies