Aamuseitsemältä tai viikonloppuna kahdeksalta on paras aika käydä kaupassa.
Kommentit (25)
Olen samaa mieltä, mutta siinä sitten jää ilta-alet hyödyntämättä. Tästä syystä olen alkanut silloin tällöin käymään ilta ysin jälkeen
Mun lähikauppaan tulee tuoretta leipää vasta yhdeksän jälkeen ja muutenkin on hyllyt aamulla aika tyhjät.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn öisin, ei ole av-mammoja huutavien äpäröidensä kanssa pilaamassa tunnelmaa
Mistä tiedät, ovatko ne lapset syntyneet avioliiton ulkopuolella?
Ja käyn aika usein kaupassa, enkä ole kuullut lasten huutavan.
Mä en käy nykyään oikeastaan ollenkaan. En siksi, että ihmiset ahdistaisi, vaan siksi, että oon aina inhonnut kaupoissa ravaamista ja ostosten etsimistä.
Illalla ei ole aina kaikkia tuotteita jäljellä, joita tarvitsen. Siis en käy
Vierailija kirjoitti:
Mä en käy nykyään oikeastaan ollenkaan. En siksi, että ihmiset ahdistaisi, vaan siksi, että oon aina inhonnut kaupoissa ravaamista ja ostosten etsimistä.
Kai ne tuotteiden paikat muistaa, kun samassa kaupassa käy.
Ennen klo 10 turha mennä. Jos kaipaa hyllyiltä tuoretta tai lihatiskiltä jotain.
Voi käydä yölläkin jos on 24/7 auki
Vierailija kirjoitti:
Lauantainakin aukeaa klo 7.00
Mutta kasilta on yhä tyhjää. Saa mennä seiskaltakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Mutta keeäily ja nouto on meidän lähimmässä kaupassa hyvin edullista.ei tarvitse käyttää aikaa kauppaan. Toki tilauksen tekoon menee aikaa, mutta siitä taas jostain syystä pudän.
Arvaatte varmaan etten myöskään viihdytä itseäni lähtemällä shoppailemaan.
Lähiässä on 24/7 auki eikä sinne kannata mennä aamulla tai illalla tiettyinä päivänä. Aina on hyllyt tyhjät.
En käy viikonloppuna noin aikaisin, nukun vielä. Oikeastaan en välttämättä käy ollenkaan vkl kaupassa, siis la tai su. Käyn torstaina tai perjantaina ja kotoilen rauhassa viikonlopun.
Joo ellei tarvitse jotain tiettyjä tuotteita. Hyllyt on monesti vasta täyttymässä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Mutta keeäily ja nouto on meidän lähimmässä kaupassa hyvin edullista.ei tarvitse käyttää aikaa kauppaan. Toki tilauksen tekoon menee aikaa, mutta siitä taas jostain syystä pudän.
Arvaatte varmaan etten myöskään viihdytä itseäni lähtemällä shoppailemaan.
En halua, että joku muu valitsee minulle huonot tuotteet.
Kävisin mieluummin aamuviideltä mutta kun pahuksen kaupat ei ole auki. 7 on sopiva kompromissi
Ite tykkään käydä aamulla kolmen ja viiden välillä töiden jälkeen. Ei ole vielä tuoretta leipää, mutta kaikki muu on jo hyllytetty.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta siinä sitten jää ilta-alet hyödyntämättä. Tästä syystä olen alkanut silloin tällöin käymään ilta ysin jälkeen
20.30, niin pääsee kunnolla ratsaamaan. Alehyllyltä koppaan ja sitten rauhassa muut ostokset. Ysiltä kilahtaa, niin sitten kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn öisin, ei ole av-mammoja huutavien äpäröidensä kanssa pilaamassa tunnelmaa
Mitäs panet paljaaltaan!
Seitsemän-kahdeksan välillä arkisin kaupassa on kommuutterit ostamassa eväitä töihin. Parempi aika on juuri ennen yhdeksää. Yhdeksältä kauppoihin tulee eläkeläiset jotka eivät ole vielä kuulleet kauppojen aukioloaikojen vapautumisesta.
Viikonlopusta olen samaa mieltä.
T: työajaton etätyöläinen