Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi menee ensin bussiin; rattaat, joissa vauva vai rattaat, joissa koira?

Vierailija
07.09.2016 |

Kumpi ensisijalla?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole mitään ensisijaa.

Onko kyse siitä, että molemmat eivät mahdu bussiin? Se menee ensin, joka oli ensin pysäkillä. 

Vierailija
2/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka oli ensin pysäkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonossa eli pysäkillä ensin ollut.

Vierailija
4/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks koira on rattaissa?

Vierailija
5/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks koira on rattaissa?

Mitä se sinulle kuuluu?

Vierailija
6/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt bussiin myös tyhjien rattaiden kanssa, hakemaan lasta hoidosta. Olisiko minun siis pitänyt jäädä pois jos rattaat joissa lapsi olisivat olleet tulossa kyytiin? Ja näin ollen antaa lapsen ja hoitajansa odottaa?

Vierailija
7/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks koira on rattaissa?

Miksei lapsi ole kantoliinassa?

Vierailija
8/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt viisastelijat, minkä helvetin takia koiraa kuljetetaan rattaissa?

Vierailija
9/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks koira on rattaissa?

Oma sairas/ vanha koirani on ollut rattaissa. Lisäksi kooltaan pieni koira voi olla rattaissa, koska se ei jaksa kävellä koko reissua. 

Vierailija
10/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ihminen kantaa koiraa olkalaukussa.

t. Irlanninsusikoiran omistaja

Vierailija
11/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasta kuljetetaan rattaissa? Siksi, että se ei osaa tai pysty tai jaksa kävellä koko matkaa. Eiköhän sama koske myös koiraa sekä aikuista ihmistä.

Vierailija
12/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasta kuljetetaan rattaissa? Siksi, että se ei osaa tai pysty tai jaksa kävellä koko matkaa. Eiköhän sama koske myös koiraa sekä aikuista ihmistä.

Ei saatana, vertaatko tosiaankin lasta ja koiraa? Toivottavasti sulla ei ole kumpaakaan!!

Vierailija
13/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks koira on rattaissa?

Koira voi olla esim. loukkaantunut, sairas, vanha tai kovin arka. Meillä on ollut hoidossa koira, jonka takajalka oli aiemmin murtunut. Sitä ei saanut käyttää lenkillä yli kuuteen viikkoon. Olisi kuitenkin ollut ikävää pitää nuorta, aktiivista koiraa koko ajan sisällä valvottuna tai yksin häkissä. Niinpä se kulki monesti mun mukana rattaissa.

Vierailija
14/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään keksin, että koira voi olla rattaissa, koska on sairastunut/satuttanut itsensä, ja omistaja on viemässä häntä eläinlääkäriin/lääkäristä kotiin.

Vierailija
15/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka oli pysäkillä ensin. Tai valitettavasti usein se, joka on röyhkeämpi ja ehtii ovelle ekana. Moni suomalainen tuppisuu ei saa siinä sanotuksi, että minä olin tässä kyllä ensin odottamassa, vaan jää kiltisti pysäkille...

Vierailija
16/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana, vertaatko tosiaankin lasta ja koiraa? Toivottavasti sulla ei ole kumpaakaan!!

Vertasin myös invalideihin ja muihin liikuntarajoitteisiin, ellet huomannut. 

Mitä toipuvalle tai vanhalle tai pienelle koiralle mielestäsi pitäisi tehdä? Jättää se kotiin? Lopettaa?

17/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, joka oli pysäkillä ensin. Tai valitettavasti usein se, joka on röyhkeämpi ja ehtii ovelle ekana. Moni suomalainen tuppisuu ei saa siinä sanotuksi, että minä olin tässä kyllä ensin odottamassa, vaan jää kiltisti pysäkille...

Eivät kaikki ihmiset pidä kirjaa siitä, kuka oli pysäkillä ensin, tai allekirjoita sääntöä, jonka mukaan pisimpään odottanut saa mennä ensin. Minä menen aina ensin, jos bussi sattuu pysähtymään sopivasti eteeni.

Puhun nyt tavallisen matkustajan näkökulmasta. Voi olla, että vaunujen käyttäjillä on omat keskinäiset, sanattomat sopimuksensa.

Vierailija
18/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki ihmiset pidä kirjaa siitä, kuka oli pysäkillä ensin, tai allekirjoita sääntöä, jonka mukaan pisimpään odottanut saa mennä ensin. Minä menen aina ensin, jos bussi sattuu pysähtymään sopivasti eteeni.

Puhun nyt tavallisen matkustajan näkökulmasta. Voi olla, että vaunujen käyttäjillä on omat keskinäiset, sanattomat sopimuksensa.

Vaunujen kanssa ensin pysäkillä ollut menee ensin bussiin. Johtuu siitä, että vaunupaikkoja on niin vähän. Ilman vaunuja tms. tavaraa matkustavan kannalta sillä ei ole juuri merkitystä, koska yleensä bussiin mahtuu. Jos taas bussi on käytävää myöten täynnä, ne jotka tunkevat bussiin nopeiten, pääsevät kyytiin.

Vierailija
19/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran todistin tilannetta, jossa äiti ja pieni vauva eivät mahtuneet bussiin kyytiin. Pakkasta -30 ja seuraava bussiin oli tulossa vasta tunnin päästä. Lähellä ei ollut edes mitään sisäpaikkoja, ainoastaan terveyskeskus puolen kilometrin päässä, josta ilmeisesti olivat matkalla kotiin. Säälitti :( joten sanoisin että koira jää ulos.

Vierailija
20/79 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat siis samaan aikaan pysäkillä ja vain yhdet rattaat mahtuu kyytiin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan