Milloin tänä vuonna on kateellisten päivä?
Koskas ne verotiedot julkaistaan? Olen toista kertaa sadan tonnin paremmalla puolella.
Kommentit (15)
Vierailija wrote:
Uskomattoman säälittävä aloitus. Eiköhän järkevä ihminen olisi pyytänyt julkaisukiellon.
Uskomattoman kateellinen kommentti. Ei se mitään auta. Media urkkii ne tiedot kiellosta huolimatta. Tulee vain pienellä viiveellä.
Vierailija wrote:
Uskomattoman säälittävä aloitus. Eiköhän järkevä ihminen olisi pyytänyt julkaisukiellon.
Vuosina 2019–2022 asiakkailla oli mahdollisuus vastustaa tietojensa luovutusta tiedotusvälineille yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) nojalla. Korkeimman hallinto-oikeuden joulukuussa 2022 tekemän ratkaisun johdosta tämä ei ole enää mahdollista.
Elikkä avaaja on kateellinen köyhille duunareille kun joutuu maksamaan huippuhyvästä palkastaan enemmän veroja.
Vierailija wrote:
Elikkä avaaja on kateellinen köyhille duunareille kun joutuu maksamaan huippuhyvästä palkastaan enemmän veroja.
En ole, viivan alle jää silti paljon enemmän.
Jokainen päivä on joidenkin kohdalla kateellisen päivä. Hankkikaa someton elämä.
Tasa-arvon vuoksi kaikkien suomalaisten palkkatiedot pitäisi julkistaa netissä. Ei ainoastaan yli 100000 tienaavien. Tai sitten pitäisi lopettaa tämä sirkus kaikkien osalta.
Suomalaiset on kateellisia aina. Ei siihen erityisiä päiviä tarvita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Uskomattoman kateellinen kommentti. Ei se mitään auta. Media urkkii ne tiedot kiellosta huolimatta. Tulee vain pienellä viiveellä.
Säälittävää. Näet kateutta kaikkialla.
Vierailija wrote:
Tasa-arvon vuoksi kaikkien suomalaisten palkkatiedot pitäisi julkistaa netissä. Ei ainoastaan yli 100000 tienaavien. Tai sitten pitäisi lopettaa tämä sirkus kaikkien osalta.
On kyllä melko erikoista, että vain hyvätuloisten tiedot julkaistaan. Mitä tasa-arvoa tällainen on? Selvää syrjintää.
Eikös tuo kateellisten päivä taas ensi maanantaina ole? Onneksi olen menestyjien puolella. Hävettäisi kulkea toimistolla jos olisin jäänyt julkaisurajan alapuolelle.
Eikös se ole vähän kuin Puolangan Pessimismipäivät: 1.1.-31.12.2023?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo kateellisten päivä taas ensi maanantaina ole? Onneksi olen menestyjien puolella. Hävettäisi kulkea toimistolla jos olisin jäänyt julkaisurajan alapuolelle.
Keskiviikkona vasta. Olen myös menestyjien puolella rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Jep ja oikein alleviivattuna: "NÄMÄ HENKILÖT YRITTIVÄT SALATA TIETONSA:"
Aattoa vietetään ja huomenna se tapahtuu.