Driftaatteko naiset usein?
Driftaatteko esimerkiksi kauppareissuillanne tai muuten vaan ajankuluksi?
Kommentit (36)
Huonoilla renkailla märällä asvaltilla joskus vahingossa.....
Offaaminen enemmän mun juttu
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu hyviin tapoihin. Käsittääkseni se on vain keskenkasvuisten ja henkisesti kakaroiden mielestä jännää touhua.
Isolla pidemmällä Caddyllä aina Prisman perheparkkipaikoille. Tiedoksi: Lapset (4 kpl) toki kyydissä ihan siltä varalta, että joku ajatteli pahastua perhepaikkojen käyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu hyviin tapoihin. Käsittääkseni se on vain keskenkasvuisten ja henkisesti kakaroiden mielestä jännää touhua.
Miksei se ole sinusta jännää? Vai pelottaako?
Onko cool sanoa driftata, sen sijaan että sanoisi kuljeskella tai ajelehtia? Onko silloin kansainvälinen?
Mutta joo, kuljeskelen kyllä kaupungilla. Useammin kyllä pysähdyn kahvilaan istuskelemaan (lounging?), lukemaan, katselemaan ihmisiä. Varsinkin nyt, kun on lämmin ja terassit ovat auki, on kuljeskelu ja istuskelu erityisen hauskaa.
Mä kans innostun talvisin välillä driftaamaan 15v pojan innoittamana :D :D
Tottakai. Osoittaa auton täydellistä hallintaa ja ylivertaista ajotaitoa. Todella hyvä välillä driftailla senkin takia, että osaa käsitellä autoa sitten jos tulee yllättävä tilanne liukkaalla kelillä.
Olen kylläkin mies, mutta mitä väliä sukupuolella on kun on kyse liikenneturvallisuudesta?
avokki pistää dave rodgersin deja vu:n soimaan ja tallan pohjaan, jää amikset nieleskeleen pölyä
Vierailija kirjoitti:
avokki pistää dave rodgersin deja vu:n soimaan ja tallan pohjaan, jää amikset nieleskeleen pölyä
Oikein niille amisviiksille!
Onko paikalla naisia, jotka tykkäävät driftata kuumalla asfaltilla?
Ei tätä kovin usein näe naisten tekemänä. Harmittaa.
Talvella, liukkaalla kyllä! Ja olen 48-vuotias ja autoni on Chitroen C3 :-)
Ehdottomasti driftaisin, jos osaisin :(
En enää. 18-vuotiaana useinkin.
N25