Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko normaalia? (orgasmiin liittyvää)

Vierailija
06.09.2016 |

Olen nyt parin vuoden ajan ollut sellaisessa tilassa että kiihotun todella helposti ja onnistun jotenkin vahingossa hengittämään syvään alavatsaan jolloin alapääni stimuloituu samalla. Olen saanut orgasmeja vain hengittämällä ja olemalla rentoutunut vaikken ole ollut tekemisissä aikuisviihteen tai minkään kiihokkeen kanssa. Yleensä saan näitä kiihotuksia juotuani kahvia, mutta olen saanut myös uniorgasmeja rentoutuneena.

En ole harrastanut seksiä ja olen yli parikymppinen, onkohan nyt joku hedelmällinen aika jolloin kehoni yrittää patistaa paritteluun? En valita näistä oireista, ihmettelen vain :D Nämä hengitysorgasmit ovat jopa parempia kuin masturboinnilla saadut, jotenkin todella syvällä tuntuvia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole noita kuvailemisia hengitys orgasmeja saanut, mutta unnissani olen jokusen kerran valtavan orgasmin saanut, niin että herään aivan hengästyneenä siihen, ne tuntuvat jopa paremmilta kuin masturboidessa tai seksiä harrastaessa, jostain syystä raskaana ollessani niitä koin ensimmäisen kerran, nyt niitä ei enää niin usein tule, mutta aina silloin tällöin ilmaantuu, niihin kyllä mielellään kesken unien herääki ☺️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän