Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hammaslaminaateista etuhampaissa? Hintatasosta lähinnä & suosituksia

Vierailija
06.09.2016 |

hyvistä laminaatteja tekevistä hoitoloista/ lääkäreistä pk-seudulla tai Helsingissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan laittanut laminaatteja?   Hammaspinnotteita vioittuneen hampaan päälle?

Vierailija
2/6 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kannata syödä kylmää jätskiä ja juoda kuumaa kahvia heti sen päälle.

Lämpölaajeneminen irrottaa pinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaattien laittaminen näköjään harvinaista. 

Vierailija
4/6 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen muovipaikka on halvempi ja järkevämpi. Mulla ollu sellaiset nyt 5 vuotta juuri siitä syystä mistä puhut.

Vierailija
5/6 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edessä laminaattien laitto neljään etu ylähampaaseen, koska ovat erittäin kuluneita. On jo paikkailtu muovilla pahimpia, mutta niillä ei voi esim kärkiä pysyvästi ja kauniisti korjata. Olen itsekin kiinnostunut. Olen itse tampereelta ja täällä ajattelin tempodent paikkaa, ja helsingistä katsoin hymyklinikka nimistä paikkaa. Toiseen näistä varmaan menen.

Vierailija
6/6 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v. sitten kaksi yläetuhammasta laminoitu purentavirheen aiheuttaman kuluman vuoksi, samaan syssyyn tehtiin tietty purentakisko. Olen oikein tyytyväinen, tekijä oli yksityinen hammaslääkäri Keravalla (pieni yksityisvastaanotto), teki luonnollisen näköiset ja oli edullinen (en tiedä nykyhintojaan), 250 €/hammas. Käsittääkseni useimmissa paikoissa hinta 500 huteilla/hammas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän