Haluaisin varakkaan miehen joka hemmottelisi minua
Haukkukaa vain lompakkoloiseksi jne. Mutta loppujen lopuksi kaikki naiset ovat onnenonkijoita. Toiset enemmän, toiset vähemmän.
Mies joka veisi ulos syömään laadukkaisiin ravintoloihin, ostaisi lahjoja ja lahjakortteja hemmotteluhoitoihin, toisi aamupalan sänkyyn, kohtelisi kuin kuningatarta..
Itsekin pitäisin tottakai hyvää huolta miehestäni. Antaisin seksiä joka päivä, tai useastikin päivässä jos mies vain jaksaisi.
Voisin jopa tehdä ruokaa ja siivota jne. Miksei tällaisia herrasmiehiä ole enää?
Olen kuitenkin vasta todella nuori, ja vaikka itse sanonkin niin ihan kaunis ja hoikka, pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni mutta en ole kuitenkaan mikään pinnallinen tekoripsi-fitnessperse-nainen.
Koulutusta ei ole eikä varmaan tulekaan mutta olen töissä sun. Olen myös ihan älykäs, osaan keskustella syvällisiäkin, luen paljon ja voisin jopa sanoa että olen ikäisiäni henkisesti kypsempi.
Pidän myös seksistä todella paljon, en kuitenkaan jaa itseäni ihan kenelle tahansa, mutta en ole myöskään mikään kiltti tyttö. Mikä tässä on ongelmana?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go for it, girl!!!
Olen jo vanha harakka, mutta voi helvetti miten toisin tekisin kaiken, jos nyt saisin valita uudestaan!
17-vuotiaana minulla oli mallin vartalo, kauniit kasvot ja älyä. Menin yliopistoon! Varsinainen idiootti!
Nyt hankkiutuisin alalle, jossa tapaisin varakkaita miehiä ja hankkiutuisin naimisiin.
Kaiken olen maksanut aina itse, ihan vittu KAIKEN.
Olet katkera siitä, että joudut tekemään samaa, kuin 90% miehistä. Entitled much?
Ai 90% miehistä käy yliopiston? No nyt tuli uutta tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go for it, girl!!!
Olen jo vanha harakka, mutta voi helvetti miten toisin tekisin kaiken, jos nyt saisin valita uudestaan!
17-vuotiaana minulla oli mallin vartalo, kauniit kasvot ja älyä. Menin yliopistoon! Varsinainen idiootti!
Nyt hankkiutuisin alalle, jossa tapaisin varakkaita miehiä ja hankkiutuisin naimisiin.
Kaiken olen maksanut aina itse, ihan vittu KAIKEN.
Olet katkera siitä, että joudut tekemään samaa, kuin 90% miehistä. Entitled much?
Ai 90% miehistä käy yliopiston? No nyt tuli uutta tietoa.
Ei, vaan maksaa kaiken itse. Usein sitten sen naisenkin osuuden.
minäkin haluan :) harmi että rikkaita on niin vähän mutta köyhälle en anna koska pelkkä ajatuskin oksettaa.
Mulla on varakas mies joka hemmottelee mua, mutta tavatessamme olimme kumpikin vastavalmistuneita ja p-aukisia. Mä olen omalla panoksellani ja tuellani mahdollistanut sen että mies pystyi kasvattamaan yrityksestään menestyvän, joten olen ansainnut kyllä kaiken hemmottelun, lahjat, yllätysreissut ja romanttiset illalliset joita mies mulle tarjoaa.
Hemmottelen tietysti itsekin miestäni ja järkkäilen kaikenlaisia ylläreitä mutta muuten keskityn aika itsekkäästi omaan uraani juuri nyt, omistauduttuani miehelle ja lapsille niin kauan.
Joo tästä mäkin haaveilen. Mua ei kiinnosta työssäkäynti. En jaksa enää pitää itsestäni taloudellisesti huolta. Voisin toki yksinkin olla rikas, muttei se onnistu ku lottovoiton (no kenokin käy) turvin. Olen köyhä ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa sä etsit vääristä paikoista, tuskin ne varakkaat miehet millään vauvapalstalla on. Rahaa kun on niin varmaan käyvät laadukkaissa ja hintavissa mestoissa, eli sinne pokailemaan.
.
Harmi vaan, että monesti nuo varakkaat ovat niin saakutin pihejä ja säästäväisiä, elleivät peräti nuukia. Etenkin silloin, mikäli ei ole toisen luottokortti käytössä. Ja jos ei ole nuuka ja on rahaa, niin sitten saattaa olla muuten vaan kusipää naista kohtaan.
Eduskunnan rikkainkin (ainakin sillä hetkellä sellainen) taisi jokunen vuosi sitten tunnustaa, että ostaa kaupasta niitä oranssilla alennustarralla varustettuja elintarvikkeita. No mitäpä kapitalisti ei köyhän puolesta tekisi.
Aloittajalle pakko sanoa, että suomesta ehkä vaikea löytää sellaista joka nuo toiveet täyttäisi.
.