Kummin söisitte, jos rahalla ei olisi väliä?
Jos siis saisit ilmaiseksi syödä joka päivä, niin kumman vaihtoehdon valitsisit? Itse ottaisin pillerin. Pidän hyvästä ruoasta ja arvostan sitä, mutta en tykkää ruoanlaitosta. Kaikkein parasta syömisessä on kuitenkin, että se vie nälän. Maku on kiva lisä.
Kommentit (9)
Kummin söisitte, mies- vai naiskummin?
Jos päivittäisellä pillerillä pääsisi lopullisesti eroon nälän tunteesta, tarttuisin siihen heti! Varsinkin näin moniallergisena ruokailu on niin hankalaa muutenkin, että jos olisi helppo ja vielä terveellinenkin vaihtoehto, hyppisin onnesta.
Täydellistä olisi, jos silloin tällöin voisi jättää pillerin väliin ja syödä sen sijaan herkkuja ja palata taas seuraavana päivänä pilleriruokavalioon.
Jos pilleri poistaisi myös kaiken muka-nälän eli mieliteot niin sitten ehkä sen. Ei pääsisi paino nousemaan eikä olisi turvotuksia tms.
Pilleri kuulostaa painonvartijan unelmalta. Siinähän laihtuisi kivasti ilman näläntunnetta ihannepainoonsa ja pysyisi siinä.
Jos pilleri olisi myös sininen niin sitten sen.
Surumielin valitsen pillerin. Se olisi mitä ilmeisimmin terveellisempi vaihtoehto ei tarvitsisi enää miettiä mikä on hyväksi minulle ja mikä ei. Iso ajansäästö myös plussana. Mutta kyllä ruoka silti on niin hyvää.. En tiedä. Nyt vastasin näin.
Jännä kun moni näkee pillerin terveysvaihtoehtona, vaikka itse saisi tehdä niin terveellistä ruokaa kuin haluaa ilman että tarvitsee vahtia pähkinöiden sun muiden kilohintoja. Itse en painon takia valinnu pilleriä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun moni näkee pillerin terveysvaihtoehtona, vaikka itse saisi tehdä niin terveellistä ruokaa kuin haluaa ilman että tarvitsee vahtia pähkinöiden sun muiden kilohintoja. Itse en painon takia valinnu pilleriä.
Mulla on vaikeiden allergioiden takia niin rajoitettu ruokavalio, että terveellisten ravitsemussuositusten mukaisesti syöminen on täysin mahdotonta (en esimerkiksi pysty syömään käytännössä mitään tuoreita hedelmiä/vihanneksia). Terveellinen pilleriruokavalio joka pitäisi nälän poissa kuulostaa taivaalliselta vaihtoehdolta! Harmi, ettei sellainen ole oikeasti mahdollista.
Ruoka on elämäni joten en tajua miksi kukaan ottaisi tuon pillerijutun.