Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin varakkaan miehen joka hemmottelisi minua

Vierailija
06.09.2016 |

Haukkukaa vain lompakkoloiseksi jne. Mutta loppujen lopuksi kaikki naiset ovat onnenonkijoita. Toiset enemmän, toiset vähemmän.

Mies joka veisi ulos syömään laadukkaisiin ravintoloihin, ostaisi lahjoja ja lahjakortteja hemmotteluhoitoihin, toisi aamupalan sänkyyn, kohtelisi kuin kuningatarta..

Itsekin pitäisin tottakai hyvää huolta miehestäni. Antaisin seksiä joka päivä, tai useastikin päivässä jos mies vain jaksaisi.

Voisin jopa tehdä ruokaa ja siivota jne. Miksei tällaisia herrasmiehiä ole enää?

Olen kuitenkin vasta todella nuori, ja vaikka itse sanonkin niin ihan kaunis ja hoikka, pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni mutta en ole kuitenkaan mikään pinnallinen tekoripsi-fitnessperse-nainen.
Koulutusta ei ole eikä varmaan tulekaan mutta olen töissä sun. Olen myös ihan älykäs, osaan keskustella syvällisiäkin, luen paljon ja voisin jopa sanoa että olen ikäisiäni henkisesti kypsempi.
Pidän myös seksistä todella paljon, en kuitenkaan jaa itseäni ihan kenelle tahansa, mutta en ole myöskään mikään kiltti tyttö. Mikä tässä on ongelmana?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää taas antaa neuvo:  Ihan liika rehellisyys ei aina kannata.   Miehillä joilla on rahaa, on yllätys yllätys, myös aika hyvä kyky pitää siitä rahasta kiinni.  Ne kyllä tietävät sen rahan arvon, ja sen mitä se tekee heidän statukselleen.  Et pääse siihen ihan helposti käsiksi, ja etenkään se ei silloin onnistu, jos sinusta edes häivähdyksenkään paistaa se todellinen tarkoitus.

Jokainen mies on turhamainen, ja haluaa tulla rakastetuksi täysin itsenään.  Se on kiva illuusio, johon varakkaalla miehellä on varaa.  Vähempään ei tarvitse edes tyytyä. Hän maksaa, ja tilaa täydellisen esityksen aiheesta rakastava tyttöystävä, ja kun ostaja ostaa esityksen, niin hänen on se myös saatava.  Eivät rikkaat miehet mene naimisiin kovin helposti, ja ne avioehdot ovat aika aukottomia.  Jos lakiin tulee jokin 5 vuoden seurusteluaika, jonka jälkeen syntyisi muka jokin avio-oikeus, niin rikkaan miehen seurustelusuhde kestää silloin aina sen 4,5 vuotta.  Se vain menee niin.

Jos otat miehen rahasta, niin olet sen jälkeen vain omaisuutta, joka on ostettua,  ja se omaisuus voidaan aina vaihtaa parempaan, nuorempaan ja nöyrempään.  Sekin vain menee niin.  Oletko aivan varma, että haluat elämältäsi juuri sitä ?  Näen tuollaisen toiminnan seurauksena yksinäisen vanhuuden kaupungin vuokra-asunnossa ja toimeentulo tuella elämisen.  Kukoistusaikaasi on vain se noin 10 vuotta, ja sen jälkeen häviät taas nuoremmille ja hehkeämmille kaltaisillesi naisille.  Se varakas mies voi aina rahalla ostaa sen hyvän kopion rakkaudesta, mutta voitko Sinä tehdä myöhemmin niin ?

Ei kai siinä mitään, lienet tuon ratkaisusi jo tehnyt ja kyselet siihen hyväksyntää.  Kyseessä on Sinun elämäsi, ja sinun valintasi sen suunnasta.  Isäsi olisi pitänyt kasvattaa Sinut paremmin, ja luoda Sinulle toisenlainen arvomaailma.  Nyt se taitaa olla myöhäistä.

Vierailija
22/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin! Lisäksi sen miehen pitäis olla Michael C Hall tai Charlie Watts...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin nuoren naisen jolla on kirkkaat silmät ja notkea pillu.

Löytyy! Ap

Vierailija
24/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan jaksa yhtä pikku huorulia hemmotella, kun laadukasta teinipimppaa saa pilkkahintaan näinä päivinä ja vaihteluakin pitää olla. Jos oikeasti olet laadukas narttu, niin aina jonkun setämiehen löydät. Oletko?

Olen laadukas, ja vaihteluakin minussa on ihan tarpeeksi.. ;)

Vierailija
25/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin nuoren naisen jolla on kirkkaat silmät ja notkea pillu.

OT,mutta millainen on notkea pillu? :D

Vierailija
26/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tarjolla on myös meitä vastaavia naisia, jotka on kaikkea tuota + akateeminen tutkinto ja oma ura. Lisäksi kaikilla mimmeillä alkaa ikä näkyä enemmin tai myöhemmin, silloin on kivempi kun vaimokin tuo taloon rahaa.

Vierailija
27/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka veisi ulos syömään laadukkaisiin ravintoloihin, ostaisi lahjoja ja lahjakortteja hemmotteluhoitoihin, toisi aamupalan sänkyyn, kohtelisi kuin kuningatarta..

Itsekin pitäisin tottakai hyvää huolta miehestäni. Antaisin seksiä joka päivä, tai useastikin päivässä jos mies vain jaksaisi.

Voisin jopa tehdä ruokaa ja siivota jne. Miksei tällaisia herrasmiehiä ole enää?

Mikä tässä on ongelmana?

Varakkailla miehillä on varaa siivoojaan ja ruuatkin voi tilata kotiin cateringista. Persettä voi niinikään ostaa rahalla. Kun on rahaa ja tekemistä niin kukaan jaksa passata mitään lompakkoloista. Keksi parempi tulevaisuus itelles.

Vierailija
28/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tarjolla on myös meitä vastaavia naisia, jotka on kaikkea tuota + akateeminen tutkinto ja oma ura. Lisäksi kaikilla mimmeillä alkaa ikä näkyä enemmin tai myöhemmin, silloin on kivempi kun vaimokin tuo taloon rahaa.

Vierailija
29/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkukaa vain lompakkoloiseksi jne. Mutta loppujen lopuksi kaikki naiset ovat onnenonkijoita. Toiset enemmän, toiset vähemmän.

Olen kuitenkin vasta todella nuori, ja vaikka itse sanonkin niin ihan kaunis ja hoikka, pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni mutta en ole kuitenkaan mikään pinnallinen tekoripsi-fitnessperse-nainen.

Koulutusta ei ole eikä varmaan tulekaan mutta olen töissä sun. Olen myös ihan älykäs, osaan keskustella syvällisiäkin, luen paljon ja voisin jopa sanoa että olen ikäisiäni henkisesti kypsempi.

Pidän myös seksistä todella paljon, en kuitenkaan jaa itseäni ihan kenelle tahansa, mutta en ole myöskään mikään kiltti tyttö. Mikä tässä on ongelmana?

Ei ole koulutusta eikä ole fitnesspersettä.... no se siinä on ongelmana. Molempia tarvittaisiin, vaikka toisellakin on mahdollisuus pärjätä. 

Vierailija
30/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä lähestulkoon mitän vaan sen eteen, että saisin elättäjän. Mielelläni olisi pullantuoksuinen kotiäiti, tosin ilman niitä lapsia.

Vierailija
31/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hottis-Juha, sinäkö se oot?

Vierailija
32/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#21 on täysin oikeassa. Jos AP hyväksyy, että on miehellensä jossain vaiheessa nuorempaan naiseen vaihtuvaa omaisuutta, niin riittävän laadukkaalle naiselle homma voi olla tehtävissä.

Viihdyttävässä ja hauskassa lompakkolois-sadussa on paha valuvika. Rikkaat miehet ovat usein köyhiä tarkempia rahoistaan, eivätkä kovin helposti lähde elatuskuvioihin mukaan. Ja jos tekee töitä kellon ympäri ja reissaa paljon, on helpompaa elää satunnaisen seuran kanssa.

Vierailija
33/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon eläny 20v yhdessä mieheni kanssa, joka on huomattavasti varakas. En halua paljastaa mieheni ammattia, koska en halua että mahdollisesti tunnistetaan.

Olen ns. kotiäiti, vaikka lapsia meillä ei ole. Emme kumpikaan niitä halua. Teen kaikki kotityöt ja pihatyöt. Mies maksaa laskut, ruoat, kaikki menot. Käymme usein ulkomailla, kylpylöissä, ravintoloissa jne. Saan ostaa vaatteita aina kun haluan ja niin paljon kuin haluan. 

Rakastan elämääni näin, vaikka tiedostan senkin, että aika tyhjille jään jos eroamme. Minulla ei ole ammattia eikä mitään koulutusta ja varmasti hankala enään tämän ikäisenä olisi töihin päästäkään, kun ei juuri mitään kokemustakaan mistään ole.

Mutta näillä eväillä eteenpäin ja olen tyytyväinen!

Vierailija
34/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole toi seksi eka prioriteetti joten keksi muuta. Hanki vaikka hyvä suku. Eikä hemmottelut myöskään niitä kiinnosta. Hohhoijaa..

Vierailija
35/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tehdä lähestulkoon mitän vaan sen eteen, että saisin elättäjän. Mielelläni olisi pullantuoksuinen kotiäiti, tosin ilman niitä lapsia.

Ihan mielenkiinnosta, millaisella kuukausisummalla "elättäminen" toteutuu?

Vierailija
36/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole onnenonkija. T. Nainen

... tai siis ainakaan tunnusta olevasi sellainen.

Vierailija
37/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus siihen missä ne miehet ovat: todennäköisesti töissä 24/7. Joo rahaa on, mutta tänäänkin mies ollut töissä 6.30 eikä tule vielä moneen tuntiin kotiin. Lisäksi pitkiä ulkomaan työreissuja miehellä jatkuvasti. Harvoin kun mies kotona käydään toki ravintoloissa, voidaan ostaa mitä halutaan, matkaillaan yms. Mutta rehellisesti kysyttynä: oletko kateellinen? Sitähän minäkin...

Ei kaikilla ole näin.

Ota sellanen oman elämän pomo, ni hän voi tienata ja määrittää omat aikataulunsa. Tietty monet menestyjät on työnarkkeja, et kyl ne on töissä vaikka vois valita toisinkin, mut ei kaikki.

Vierailija
38/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon eläny 20v yhdessä mieheni kanssa, joka on huomattavasti varakas. En halua paljastaa mieheni ammattia, koska en halua että mahdollisesti tunnistetaan.

Olen ns. kotiäiti, vaikka lapsia meillä ei ole. Emme kumpikaan niitä halua. Teen kaikki kotityöt ja pihatyöt. Mies maksaa laskut, ruoat, kaikki menot. Käymme usein ulkomailla, kylpylöissä, ravintoloissa jne. Saan ostaa vaatteita aina kun haluan ja niin paljon kuin haluan. 

Rakastan elämääni näin, vaikka tiedostan senkin, että aika tyhjille jään jos eroamme. Minulla ei ole ammattia eikä mitään koulutusta ja varmasti hankala enään tämän ikäisenä olisi töihin päästäkään, kun ei juuri mitään kokemustakaan mistään ole.

Mutta näillä eväillä eteenpäin ja olen tyytyväinen!

MIksi ette perustais sulle jotain sijoitusrahastoa tms ? Onko teillä avioehtosopimus? Opettele sijoittamaan, niin voit elellä sit kivasti sillä tavalla jos jotain käy

Vierailija
39/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it, girl!!!

Olen jo vanha harakka, mutta voi helvetti miten toisin tekisin kaiken, jos nyt saisin valita uudestaan!

17-vuotiaana minulla oli mallin vartalo, kauniit kasvot ja älyä. Menin yliopistoon! Varsinainen idiootti!

Nyt hankkiutuisin alalle, jossa tapaisin varakkaita miehiä ja hankkiutuisin naimisiin.

Kaiken olen maksanut aina itse, ihan vittu KAIKEN.

Vierailija
40/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä käymään Saudi-Arabiassa, Dubaissa tai Kuwaitissa lomalla, tutustua paikalliseen rikkaaseen sheikkiin. Kenties syntyy romanssi ja elämä varakkaan miehen rinnalla voi alkaa.