Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet miksi olet parisuhteessa ruman naisen kanssa?

Vierailija
06.09.2016 |

Ja vielä vuosikausia? Miksi?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaseudulla ei ole varaa olla ronkeli.

Ihan parhautta!! 😂😂

Ja tottahan tuo, helppo se on kaupunkilaisten kermaperseiden elvistellä!!

Vierailija
42/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaseudulla ei ole varaa olla ronkeli.

Eipä se homma toimi vaan susiruman kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole pinnallisia. Sitä on varmasti todella vaikea uskoa jos itse on. Monella miehellä on myös ollut todella kaunis nainen aiemmin, mutta se olikin pidemmän päälle pettymys. Sitten sen vaatimattomamman näköisen kanssa on löytynyt hyvä ja toimiva suhde. Liian hyvännäköiset ihmiset ovat valitettavan usein luonteeltaan huonompia koska he ovat tottuneet erityiskohteluun, joten heillä on liian suuret luulot itsestään ja osaavat olla todella oikuttelevia myös parisuhteessa. 

Vierailija
44/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään kehen mennä pamahtaa rakastumaan. Joskus kemiat kolahtaa täysin yllättävän näköisen tyypin kanssa, joka ei millään tavalla edes vastaa sitä omaa ulkonäkö-ihannetta. Ei sitä osaa selittää itselleenkään. Tämä selittää senkin, miksi joku jolla on jo todella hyvän näköinen puoliso saattaa rakastua tulisesti johonkin harmaahiirulaiseen. 

Vierailija
45/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on kaunis sisältä

Vierailija
46/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kauniilla on lisäksi parempi luonne eli siinä mielessä ihmetyttää...

N25

Vierailija
47/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kaunis nainen alkaa rupsahtaa siinä kolmenkympin jälkeen. Parisuhteessa sitoudutaan loppuelämäksi. Tämän takia ulkonäkö ei ole kriteeri numero yksi parisuhteessa vaan ihan muut asiat on tärkeitä

Vierailija
48/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parisuhteeseen tulee, niin miehet on mieluummin huonossa seurassa, kuin yksin

Vierailija
49/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin typerä ja pinnallinen kysymys. Ikään kuin ulkonäöllä olisi mitään tekemistä rakkauden kanssa. Pöh.

Vierailija
50/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseesi on hyvin yksinkertainen: koska he eivät ole saaneet itselleen kauniimpaa naista, katsos kun ei kaikki miehetkään mitään komistuksia ole.

mutta miehen tasoa ei ratkaise ulkonäkö ja kauniimmat naiset menevät nimenomaan rumille miehille.

Vierailija
51/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Paitsi, että se nainen ei ole oikeasti kaunis ja vaikka olisikin niin rapistuu koko ajan eli on kohta myös ruma.

Vierailija
52/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kännissä olen tuutannut rumia naisia. Olen ihan hyvänkin näköisiä. Mä olen tainut olla niille se moka jota aamulla katuu. Ei ole muuten laulua siitä että ruman miehen vierestä olen herännyt. Jos nyt tarkkoja ollaan niin en ole ruma. Aika lailla tavis ulkonäöltä. Niitä muutamaa kehua en osaa ottaa todeksi.

Vierailija
53/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän minun silmissä ole ruma, vaikka  joidenkin mielestä on.

Muiden kun ulkonäkösyiden takia olen suhteessa, mutta on hänellä kroppa tikissä, ja myös pysyy kunnossa.

M38

Se kroppahan se tärkein on, harva nainen on naamaltaan niin ruma etteikö sitä pökkisi jos kroppa on kunnossa.

Vierailija
54/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitin ap:n kysymyksen randomisti ukolleni. Vastasi: "Ei koske konaa". Ei kait sitten, vaikken itseäni kedon kauneimpana kukkana näekään (tai ainakaan raikkaimpana, ikäni puolesta).

Mitä ihmettä tuo vastaus meinasi?

Ettei hän (ukko) kuulu kohderyhmään, jossa ollaan parisuhteessa ruman naisen kanssa. Yhteisiä vuosia takana 25+ ja no, ei minua tosin oikeasti rumaksi ole sanottu. Mutta eihän sitä tiedä, jos sitä vaikka olisi ikääntyessä vaivihkaa miehen silmissä rumaksi muuttunut. Sanoo kyllä kauniiksi usein, mutta mutta. Katsojan silmissä ja silleen.

Oikeasti en itsekään ymmärrä aloitusviestiä. Kauneus on suhteelllinen käsite ja jotenkin vaikea uskoa, että kukaan olisi pariauhteessa itselleen epäviehättävän ihmisen kanssa.

Niin, esimerkiksi oma mieheni ei ollut silmissäni mitenkään komea kun hänet ekan kerran näin. Mutta kun me tutustuttiin työpaikalla niin jotenkin tunsin heti alussa oloni oudon kotoisaksi hänen seurassaan. Uskalsin jopa puhua pälättää hänen kanssaan, vaikka yleensä olen miesten seurassa hiljainen. Hän myös alkoi näyttää silmissäni maailman upeimmalta. Jälkeenpäin selvisi, että hän tunsi samoin. Eli molemmat ollaan ujoja normaalisti, mutta meillä vaan tuli heti tuo selittämätön hyvä tunne toistemme seurassa. Kuin oltais tunnettu aina. Ei siinä kohtaa mietitä mitään että "voi kun tuo on pari senttiä liian lyhyt mun makuuni ja voi kun tolla on pienet tissit." Kyllä mä sen myönnän, että jostain Tinderistä en olisi miestäni valinnut, eikä varmasti hänkään minua. Sen takia nykyään ei synny parisuhteita yhtä luontevasti kun niitä haetaan pinnallisilta sivustoilta, joissa ei sitä luonnollista kemiaa tapahdu ensi näkemältä. Ihminen on kokonaisuus, ei pelkkä pinta. Ja siihen kokonaisuuteen rakastutaan. Ulkonäkö on muutenkin sellainen, että se rapistuu kaikilta, joten jos suhde perustuu vain ulkonäön varaan, aika nopeasti se on kaluttu.

Vierailija
55/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan ihminen edes tahtoo suhteeseen itseään huomattavasti kauniimman kanssa.

Mun tämän hetkinen "hoito" on aivan älyttömän komea mies, ja jopa minulle tulee hetkittäin alemmuuskomplekseja hänen seurassaan vaikka olen itsekin kaunis nainen ja ihan hyvä itsetuntokin minulla on. Vaikea uskoa, että joku oikeasti epäviehättävä/lihava/mitälie nainen hurmiossa vaan haluaisi seurustella tuon miehen kanssa. Täytyyhän parisuhteessa tuntea itsensä viehättäväksi ja ihailluksi.

H...rahan sinä olet, etkä ole kaunis ja rapistut koko ajan. Veikkaan, että ikäsi alkaa jo kolmosella. Se miehesi jos olisi oikeasti komea niin panee myös muita naisia koko ajan selkäsi takana.

Vierailija
56/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Paitsi, että se nainen ei ole oikeasti kaunis ja vaikka olisikin niin rapistuu koko ajan eli on kohta myös ruma.

Ei ole oikeasti kaunis ? No esim mä olen luonnonkaunis ja mulla on kivempi luonne kuin monella rumalla. Monilla tuntemillani kauniilla naisilla on mukava luonne.

Vierailija
57/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Ei ole oikeasti kaunis ? No esim mä olen luonnonkaunis ja mulla on kivempi luonne kuin monella rumalla. Monilla tuntemillani kauniilla naisilla on mukava luonne.

Et ole kaunis ja rapistut koko ajan. Ja määrittele"ruma" kun kerran katsot oikeudeksesi muita nimitellä"rumaksi"

Vierailija
58/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Et ole kaunis ja rapistut koko ajan. Ja määrittele"ruma" kun kerran katsot oikeudeksesi muita nimitellä"rumaksi"

Oletko ihan normaali vai omaatko diagnoosin? Vaikutat mielisairaalta. Minä pidän itseäni kauniina vaikka se sinua ärsyttääkin selvästi.

Vierailija
59/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta opittu että vain parhaat kelpuutetaan

Vierailija
60/61 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sanonta; kauneus on katsojan silmissä niin ole ihan tuulesta temmattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän