Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet miksi olet parisuhteessa ruman naisen kanssa?

Vierailija
06.09.2016 |

Ja vielä vuosikausia? Miksi?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainoa jonka sain, en ole supliikki naisten kanssa, niin hän oli ainoa joka tuli hieman vastaan.

Vierailija
22/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä vuosikausia? Miksi?

En ole koskaan ollut parisuhteessa ruman naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olen kyllästynyt juttelemaan baarissa hyvänäköisille naisille, jotka yleensä ovat kovin kylmäkiskoisia ja asettavat kovia vaatimuksia. Onnistumisprosentti on myös niin heikko ja itsetunto kärsii toistuvista pakeista. Naisillehan tämä pokailu ei ole ongelma, kun tarvitsee nojata vain baaritiskiin ja odottaa seuraa. Parempi vain mennä siis juttelelmaan baarissa rumalla naiselle. Hän oikeasti ottaa kiinnostuneena sinut vastaan ja kuuntelee ja keskustelee. Eli parempi vain ottaa sellainen nainen joka ottaa sinut täysin rinnoin vastaan. Viisas mies Petri Nygård on laulanut, että parhaat pillut jää nussimatta jos naamaa kattoo. Näin todellakin on. Vähän rumempi nainen oikeasti yrittää sängyssä voi olla hyvinkin kiimainen, kun on ollut puutteessa. Mii laik. 

Vierailija
24/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsekin ruma ja ymmärrän oman tasoni. Mieluummin olen rakastavan ja uskollisen, ruman naisen kanssa kuin yksin haaveilemassa misseistä.

Vierailija
25/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön kroppa,hyvää seksiä,hauska ja hellä,tulee kaikkien kanssa toimeen.

Vierailija
26/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on katoavaista, joten pidä huoli omastasi. Valtsen mieluummin sisältä arvokkaan kuin pelkän kuoren. Tosin en pidä näitä asioita t. ominaisuuksia toisiaan poissulkevina, joten en laita pahakseni jos  naisessani on sekä puoleensa vetävää ulkonäköä että sisäistä kauneutta. En osaa sitä paitsi valehdella niin hyvin, että voisin uskottavasti väittää, että vain jommalla kummalla olisi merkitystä. Mutta olen huomannut, että aluksi vaatimattomammalta vaikuttanut nainen saattaa puhjeta paremmin kukkaan ja näyttää paljon puoleensa vetävämmältä kun häneen tutustuu. Esimerkiksi eräskin ystävättäreni näyttää usein arkena kulkiessaan aika mutrusuulta. Vaan voisittepa nähdä kuinka kauniisti hän hymyilee, tai kuulla hänen kuplivan naurunsa.  

Vierailija
27/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi edes semileikilläni heittää miesystävälleni tuollaista kysymystä, koska hän ei näkisi siinä mitään huumoria. Ja jos vakavissani kysyisin niin hän huokaisisi varmaan syvään ja alkaisi "luennoida" itsetunnosta ja ties mistä.

Kyllä hänellä silmää naiskauneudelle on. Mutta kun kyseessä ei ole mikään poikanen vaan ihminen, jolla on minua ennen pitkä kokemus yhdestä parisuhteesta niin eiköhän hän tiedä, ettei suhdetta voi vain kauniin ulkonäön varaan rakentaa. Ja siitä päätellen, kuinka hän minua katsoo ja haluaa koko ajan kosketella ja pitää lähellään ja ikävöi äskenkin puhelimessa, hän varmaan näkee minussa jotain omasta mielestään kaunista.

Vierailija
28/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun säälistä minuun toivottomasti ihastunutta kilttiä naista kohtaan (sain pinppiäkin tosi helposti jonka jälkeen piti dumpata, mutta kun ei vaan pystynyt tehdä normitemppua niin rehellisen kiltille ihmiselle...), myöhemmin huomasin että ihan mukava nainenhan on kyseessä jonka seurassa viihdyin ihmeellisen hyvin.

Myöhemmin hänen karmea akneensa katosi e-pillereiden myötä ja parin lapsen jälkeen hänestä on tullut suorastaan perusnätti kun kilot on mukavasti tisseissä ja pebassa oikealla tavalla.

Itse hän kauhistelee sen ajan valokuvia "kuinka ruma olinkaan ja silti huolit mut", kun tiesi että häntä edeltävät olivat aika lailla näyttävämpiä ulkonäöltään. Sitä hän ei tiedä, että ensisokkotreffeillemme tulin jokseenkin suoraan toisen ääripään naisen luota...

Vierailija
29/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan ihminen edes tahtoo suhteeseen itseään huomattavasti kauniimman kanssa.

Mun tämän hetkinen "hoito" on aivan älyttömän komea mies, ja jopa minulle tulee hetkittäin alemmuuskomplekseja hänen seurassaan vaikka olen itsekin kaunis nainen ja ihan hyvä itsetuntokin minulla on. Vaikea uskoa, että joku oikeasti epäviehättävä/lihava/mitälie nainen hurmiossa vaan haluaisi seurustella tuon miehen kanssa. Täytyyhän parisuhteessa tuntea itsensä viehättäväksi ja ihailluksi.

Vierailija
30/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä jotkut miehet eivät ole sairaalloisen ulkonäkökeskeisiä?

Vierailija
31/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tässä mieheni puolesta (olen itse se rumilus):

-lasten takia ja alunperin saadakseen lapsia riittävän hyvän ja riittävän älykkään naisen kanssa

-siksi, kun ei parempaakaan "tarttunut mukaan" satojen epäonnistuneiden nettideittien jälkeen

-paremman puutteessa, kun hän itsekään ei ole mitenkään täydellinen omine outouksineen (superpihi, lyhytpinnainen luonne, "nolo" lapsuudenperhe, outoja pakkomielteitä ja sovinistinen suhtautuminen naisiin) sekä puutteineen (pieni vehje ja heinot sänkykamaritaidot)

Todellisuus on itse asiassa noiden yllä mainittujen seikkojen yhdistelmä. My bad! :/

T. Eräs rumanpuoleinen nainen

Vierailija
32/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinot -> huonot

T. Edellinen

Vierailija
33/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan kaunis nainen ei ole jaksanut katsella. Olen lähes nelikymppinen, neljälkeen lasta ja alkoholisti. Ruma nainen sietää juopottelua ja pettämistä kun tietää ettei parempaa saa. Nämä kauniit ovat kaikonneet hyvin nopeasti.

Vierailija
34/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä kenestäkin on ruma... Olin monia vuosia kauniin naisen kanssa, mutta kun luonne oli ilkeä. Ainainen napina pikkuasioista. PMS-oireet vai mitkä ne nyt on, tekivät jatkuvia raivonpuuskia. En vaan enää jaksanut sitä itkua, huutoa ja haukkumista. Neiti ei voinut syödä mm. makkaraa, perunasalaattia, punaista lihaa liikaa, maustettua jukurttia yms. Sitten kun minä söin, seurasi naputusta ja valitusta. Nyt kun vaimo ei ole sillä tavalla huomiota herättävän kaunis, hänen kanssaan on välillä hauskaakin. Mukava ihminen.

Vierailija
35/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun olen kyllästynyt juttelemaan baarissa hyvänäköisille naisille, jotka yleensä ovat kovin kylmäkiskoisia ja asettavat kovia vaatimuksia. Onnistumisprosentti on myös niin heikko ja itsetunto kärsii toistuvista pakeista. Naisillehan tämä pokailu ei ole ongelma, kun tarvitsee nojata vain baaritiskiin ja odottaa seuraa. Parempi vain mennä siis juttelelmaan baarissa rumalla naiselle. Hän oikeasti ottaa kiinnostuneena sinut vastaan ja kuuntelee ja keskustelee. Eli parempi vain ottaa sellainen nainen joka ottaa sinut täysin rinnoin vastaan. Viisas mies Petri Nygård on laulanut, että parhaat pillut jää nussimatta jos naamaa kattoo. Näin todellakin on. Vähän rumempi nainen oikeasti yrittää sängyssä voi olla hyvinkin kiimainen, kun on ollut puutteessa. Mii laik. 

Mistä tulee tuo harhaluulo että me rumat naiset olisimme jotenkin helppoja? Itse en harrasta ollenkaan yhdenillan juttuja ja vaikka harrastaisinkin, en yrittäisi kompensoida yhtään mitään vaan olisin oma itseni. Jos se ei kelpaisi, saisi mies etsiä jonkun toisen naisen pyöritettäväkseen.

Vierailija
36/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RehellinenVanhaPukki kirjoitti:

Koska kukaan kaunis nainen ei ole jaksanut katsella. Olen lähes nelikymppinen, neljälkeen lasta ja alkoholisti. Ruma nainen sietää juopottelua ja pettämistä kun tietää ettei parempaa saa. Nämä kauniit ovat kaikonneet hyvin nopeasti.

Hah, melkoisen hatara yleistys rumista naisista, itse en katselisi juoppoa, narkkaavaa, väkivaltaista tai ilkeää miestä päivääkään. Pärjään loistavasti ilman yhtäkään äijänkäppyrää, älkää miehet nyt sentään liikoja itsestänne kuvitelko, ette te niin erityisiä ja ihania ole että teidän vuoksenne kärsisin.

Vierailija
37/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee tuo harhaluulo että me rumat naiset olisimme jotenkin helppoja? Itse en harrasta ollenkaan yhdenillan juttuja ja vaikka harrastaisinkin, en yrittäisi kompensoida yhtään mitään vaan olisin oma itseni. Jos se ei kelpaisi, saisi mies etsiä jonkun toisen naisen pyöritettäväkseen.

Mäkään en muuten ole ollut kovin helppo, vaikka olen ruma nainen. En ole esim. koskaan harrastanut yhden illan suhteita, vaikka tilaisuuksia siihen olisikin ollut varsinkin nuorempana. Tosin nyt avioliittoni kariutuessa olen todennäköisesti hieman höllännyt asennettani. Mutta en siltikään ole mikään helppo.

Vierailija
38/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ja pillu, ja kiltti lapsille

Vierailija
39/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se voittaa yksinolemisen. Ei siinä sen kummempaa

Vierailija
40/61 |