Miehet miksi olet parisuhteessa ruman naisen kanssa?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Huonossa repussa voi olla hyvät eväät?
Tarkoitat?
Tykkään persoonasta, ominaistuoksusta ja seksi on ihan parasta <3 Kyllähän kumppanin tietysti täytyy viehättää itseä, vaikkei yleisten kauneusihanteiden kanssa menekään yksiin.
Vastaus kysymykseesi on hyvin yksinkertainen: koska he eivät ole saaneet itselleen kauniimpaa naista, katsos kun ei kaikki miehetkään mitään komistuksia ole.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään persoonasta, ominaistuoksusta ja seksi on ihan parasta <3 Kyllähän kumppanin tietysti täytyy viehättää itseä, vaikkei yleisten kauneusihanteiden kanssa menekään yksiin.
Kehutko vaimoani koskaan kauniiksi? Mieheni ei koskaan kehu.
ei naisen ulkonäköön monen vuoden jälkeen kiinnitä huomiota. itse olen luullut, että vaimo meikkaa , mutta eihän se ole koskaan meikannut. miehet ei ole niin pinnallisia kuin naiset.
Maaseudulla ei ole varaa olla ronkeli.
Esitin ap:n kysymyksen randomisti ukolleni. Vastasi: "Ei koske konaa". Ei kait sitten, vaikken itseäni kedon kauneimpana kukkana näekään (tai ainakaan raikkaimpana, ikäni puolesta).
Samasta syystä kuin naisetkin ovat ruman miehen kanssa, eivät ole saaneet edes siedettävän näköistä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Esitin ap:n kysymyksen randomisti ukolleni. Vastasi: "Ei koske konaa". Ei kait sitten, vaikken itseäni kedon kauneimpana kukkana näekään (tai ainakaan raikkaimpana, ikäni puolesta).
Mitä ihmettä tuo vastaus meinasi?
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin naisetkin ovat ruman miehen kanssa, eivät ole saaneet edes siedettävän näköistä kumppania.
Ei pidä paikkaansa. Emäntä olisi saanut paljon paremman näköisen ja rikkaamman kun olimme nuoria. Tai no, saisi varmaan vieläkin.
Olen sosiaalisesti lahjaton ja ujo. Naamasta en ole ruma mutten erityisen komeakaan. Pituutta 180cm paino 75kg rasvaprosentti 10.
Rakkaudessa ulkonäön merkitys pienenee ajan myötä ja top5 on täysin muut ominaisuudet.
Parempi se on että edes joku kuin täysin ilman , vaikka sitten ruma tai lihava tai sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo vastaus meinasi?
Ettei hän (ukko) kuulu kohderyhmään, jossa ollaan parisuhteessa ruman naisen kanssa. Yhteisiä vuosia takana 25+ ja no, ei minua tosin oikeasti rumaksi ole sanottu. Mutta eihän sitä tiedä, jos sitä vaikka olisi ikääntyessä vaivihkaa miehen silmissä rumaksi muuttunut. Sanoo kyllä kauniiksi usein, mutta mutta. Katsojan silmissä ja silleen.
Oikeasti en itsekään ymmärrä aloitusviestiä. Kauneus on suhteelllinen käsite ja jotenkin vaikea uskoa, että kukaan olisi pariauhteessa itselleen epäviehättävän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa ulkonäön merkitys pienenee ajan myötä ja top5 on täysin muut ominaisuudet.
Jep riittävän paksu lompakko täynnä viidensadaneuron seteleitä 👍
On niin helppoa olla onnellinen
Ei hän minun silmissä ole ruma, vaikka joidenkin mielestä on.
Muiden kun ulkonäkösyiden takia olen suhteessa, mutta on hänellä kroppa tikissä, ja myös pysyy kunnossa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Portugalissa kona (kirjoitetaan 'cona') tarkoittaa naisen värkkiä.
Huonossa repussa voi olla hyvät eväät?