Tuli riita tyttöystävän kanssa sen lasten lapsilisien käytöstä
Ollaan siis uusioperhe, seurusteltu puolisen vuotta. Tyttöystävän kaksi lasta on aika usein käymässä viikonloppuisin minun luona. Ihan kivaa viettää aikaa yhdessä, mutta lapset syövät kauheasti. Itse olen vaan keskituloinen, joten kirpaisee lompakkoa aika lailla kun tarjoa sapuskat isolle porukalle. Ehdotin tyttöystävälle, että se voisi maksaa lasten ruuat vaikka niiden lapsilisistä. Kuten varmaan arvaatte, tyttöystävä ei ottanut sitä kauhean hyvin, vaan alkoi sättiä minua kiristäjäksi ja kitsaaksi. Uhkasi jopa katkaista suhteen ja sanoi, ettei eksän kanssa ollut koskaan tuommoista.
Itse en haluaisi lopettaa suhdetta kun meillä on muuten mennyt ihan hyvin. Eikö olisi oikeus ja kohtuus, että tyttöystävä maksaisi ainakin lasten kulut, tyttöystävälle voin tarjotakin. Kun ne lapset ei edes ole minun.
Kommentit (46)
1. Ette ole perhe, vaan seurusteleva pari.
2. Miksi juuri lapsilisistä?
3. Olisi oikeus ja kohtuus, joten pidä puolesi.
Jestas, miten nuuka olet.
Se on kuule koko paketti otettava ja sillä sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaako tyttöystävä vastavuoroisesti ruuat hänen luonaan? Kuinka paljon vietät aikaa tyttöystävän luona?
Silloin maksetaan kaikki puoliksi. Ehkä joka toinen viikonloppu keskimäärin.
ap
Siis kun olet tyttöystävän luona, kaikki maksetaab puoluksi ja kun olette sinun luona, sinä maksat kaikki? No ei ole reilua. Ja se, että tyttöystävä vrtoaa, ettei ex ollut tuollainen, niin ex lienee lasten isä?
Tyttiksesi on kunnon lompakkoloinen. Jätä se.
Akkojen naama on taas norsun v....a. Naikkonen käy kaupassa kun tulee kersoineen käymään. Hänellä käytössään lapsilisät ja elarit. Kun Tässä on pihi?
Siis näettekö vain joka toinen viikonloppu?
No, mutta: kyllä pääosin tyttöystävän olisi maksettava omien lastensa kulut itse. Kuitenkin jos sinä kutsut luoksesi syömään, niin on mielestäni omituista alkaa pyytää vierailta ruokarahaa. Lisäksi lapsilisistä puhuminen oli tökeröä ja myös omituista. On tyttöystäväsi oma asia, miten hän lapsilisät käyttää.
Älä kutsu tyttöystävää lapsineen enää luoksesi syömään, tai minnekään, missä joutuisit tarjoamaan mitään, ongelma ratkaistu.
Kallista seksiä, ammattilainenkin tulisi edullisemmaksi.
Mulle ei auennut, että tulevatko he päivällä vierailulle sun luo vai mitä?
Mulla on oma lapsi ja uusi mies ja miehen viikonloppulapsia. maksan kokonaan omat ja oman lapsen jutut ja puoliksi miehen ja häben lapsensa jutut eli osittain elätän heitä. Välillä ottaa päähän eikä se tee hyvää suhteelle. On tärkeää jakaa menot reilusti, niistä tulee muuten iso ongelma varsinkin jos on kausia, kun suhteessa joku muukin mättää. Munkin pitäisi lopettaa maksamasta työssäkäyvän miehen elämää, se hiertää mua todella ajoittain.
No eihän tuo ole kohtuullista, että joudut maksumieheksi. Äiti saa rahaa jotka on tarkoitettu lasten elatukseen. Sitten kun muutatte kaikki saman katon alle, tilanne muuttuu. Koska lasten äiti asuu jonkun kanssa, äidin samooja tukia pienennetään ja sinun tulosi vaikuttavat äidin saamiin rahoihin ja myös näin ollen lasten elatusrahoihin. Siitä huolimatta vaikka et ole lasten isä.
Tilanne voi olla esim se, että jos mies tienaa palkkatöistä tarpeeksi, äiti lapsineen ei saa sossusta latin latia vaan mies joutuu koko perheen elättäjäksi vaikka lapset eivät ole hänen.
Harkitse siis yhteenmuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
No, mutta: kyllä pääosin tyttöystävän olisi maksettava omien lastensa kulut itse. Kuitenkin jos sinä kutsut luoksesi syömään, niin on mielestäni omituista alkaa pyytää vierailta ruokarahaa. Lisäksi lapsilisistä puhuminen oli tökeröä ja myös omituista. On tyttöystäväsi oma asia, miten hän lapsilisät käyttää.
Älä kutsu tyttöystävää lapsineen enää luoksesi syömään, tai minnekään, missä joutuisit tarjoamaan mitään, ongelma ratkaistu.
Kyllä teillä aina loisimiselle löytyy selitys. Miehen pitää maksaa ensitreffeillä, eikö niin? -ei ap
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ole kohtuullista, että joudut maksumieheksi. Äiti saa rahaa jotka on tarkoitettu lasten elatukseen. Sitten kun muutatte kaikki saman katon alle, tilanne muuttuu. Koska lasten äiti asuu jonkun kanssa, äidin samooja tukia pienennetään ja sinun tulosi vaikuttavat äidin saamiin rahoihin ja myös näin ollen lasten elatusrahoihin. Siitä huolimatta vaikka et ole lasten isä.
Tilanne voi olla esim se, että jos mies tienaa palkkatöistä tarpeeksi, äiti lapsineen ei saa sossusta latin latia vaan mies joutuu koko perheen elättäjäksi vaikka lapset eivät ole hänen.
Äiti voi mennä sossun sijasta töihin, vai eikö?
Ekassa lauseessa jo meni pieleen. Olette olleet vasta puoli vuotta, eikä sun olisi edes vielä pitänyt tavata niitä lapsia. Ollenkaan, saati sitten ruokkia kotonas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi. Jos on töitä. Mutta jos tilanne olisi esim se, että äiti olisi työtön ja lapsia elätettävänä. Äiti saisi työttömyyskorvauksen ja lapsilisät, mutta tuet eivät välttämättä kattaisi koko menoja. Sossu maksaisi puuttuvat summat. Jos äiti asuukin jonkun kanssa, niin sossu ei maksaisi mitään, vaan tämä miesystävä joka ei edes ole lasten isä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei auennut, että tulevatko he päivällä vierailulle sun luo vai mitä?
Mulla on oma lapsi ja uusi mies ja miehen viikonloppulapsia. maksan kokonaan omat ja oman lapsen jutut ja puoliksi miehen ja häben lapsensa jutut eli osittain elätän heitä. Välillä ottaa päähän eikä se tee hyvää suhteelle. On tärkeää jakaa menot reilusti, niistä tulee muuten iso ongelma varsinkin jos on kausia, kun suhteessa joku muukin mättää. Munkin pitäisi lopettaa maksamasta työssäkäyvän miehen elämää, se hiertää mua todella ajoittain.
On myös tärkeää noudattaa omia neuvojaan, muuten antaa kuvan itsestään tekopyhänä jeesustelijana, vähän niinkuin persut ensin oppositiossa ja nyt hallituksessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teillä aina loisimiselle löytyy selitys. Miehen pitää maksaa ensitreffeillä, eikö niin? -ei ap
Mitä ihmettä? Jos kutsut ihmisiä kotiisi syömään, et normaalien käytöstapojen mukaan pyydä heiltä rahaa ruoasta. Sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi. Jos on töitä. Mutta jos tilanne olisi esim se, että äiti olisi työtön ja lapsia elätettävänä. Äiti saisi työttömyyskorvauksen ja lapsilisät, mutta tuet eivät välttämättä kattaisi koko menoja. Sossu maksaisi puuttuvat summat. Jos äiti asuukin jonkun kanssa, niin sossu ei maksaisi mitään, vaan tämä miesystävä joka ei edes ole lasten isä.
Eli jokainen sinkkumies vältelköön lompakolle pyrkiviä yh-äitejä. Tämä tuli selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Jos kutsut ihmisiä kotiisi syömään, et normaalien käytöstapojen mukaan pyydä heiltä rahaa ruoasta. Sukupuolesta riippumatta.
Ruokavieraat on hieman eri asia, kuin toisen miehen kakarat, joita pitäisi äitylin mielestä syöttää.
Ettei saa kusipääkitsailijan leimaa otsaansa , kuten ap jo av-mammoilta sai.
Mihin voin tuoda isovanhempani ilmaiseksi syömään? Ensi sunnuntaina 15.00, kerro osoite.
Vai oletko vain pihi juntti?
Tarjoaako tyttöystävä vastavuoroisesti ruuat hänen luonaan? Kuinka paljon vietät aikaa tyttöystävän luona?