Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi William ja hänen vaimonsa näyttävät vähän vanhoilta

Vierailija
06.09.2016 |

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3393149/William-gets-chop-Pri…

Luulisi että ovat yli 40 vuotta vanhoja, mutta Williams vain 33v tuossa kuvassa ja hänen vaimonsa 34v vanha.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät ihan ikäisiltään. Normaalit ihmiset ilman photoshoppia näyttävät juuri tuolta.

Vierailija
2/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä samaa kuin maddekin. Loistaa kirkkaana nuorena, ja jo varhaiskeski-iässä tukevasti "ikäisensä näköinen". Vickan ja daniel, ja harry, on niitä jotka on nuorena vähän mitäänsanomattomia mutta keski-iässä sitten "vau, onpa nuorekas!". Tämä on täällä moneen kertaan käyty läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten miltä näyttävät sun mielestä!! Varmasti onnellinen perhe, jonka ei tarvitse näytellä/ näyttää tietynlaisille sun takias. Kaikkea hyvää heidän elämään. Ehkä säkin joskus opit oleen vähemmän ulkokullattu.. :D

Vierailija
4/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten miltä näyttävät sun mielestä!! Varmasti onnellinen perhe, jonka ei tarvitse näytellä/ näyttää tietynlaisille sun takias. Kaikkea hyvää heidän elämään. Ehkä säkin joskus opit oleen vähemmän ulkokullattu.. :D

Heh, kuninkaalliset ovatkin tunnettuja onnellisuudestaan.

Vierailija
5/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät ihan ikäisiltään. Normaalit ihmiset ilman photoshoppia näyttävät juuri tuolta.

No kyllä mä ainakin olen monta vuotta nuoremman näköinen vaikka olen heitä monta vuotta vanhempi!

Vierailija
6/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä he minun silmiin näyttävät, terveen ja onnellisen oloinen pariskunta.

Vierailija
7/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt miltään pissisteineiltä voi näyttääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän