Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte tehdä pienipalkkaista työtä?

Vierailija
06.09.2016 |

Tienaatte esim 30 000- 40 000 brutto vuodessa. Suurin osa suomalaisista saa enemmän.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 800 e ekana kuukautena nyt alkavassa työharjoittelussa ja 1000 e kolmena vikana. Keväällä 5 kk tienasin virallisesta harjoittelustani 500 e.

Voit siitä laskee et paljon vuositulot 😥😂

Mut en valita

Vierailija
2/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on ihan mukavaa ja siitä saa silti merkittävästi enemmän rahaa kuin pelkästään työttömyystuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin lähde siitä, että suurin osa suomalaisista tienaa enemmän?

Vierailija
4/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti

Vierailija
5/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuositulot noin 25 000. Jaksan silti, ei mulla olis oikein pokkaa mennä esim sossuun, ei ikinä. Asumistukea saan muutaman kympin ja siitä oon kiitollinen :)

Vierailija
6/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaan noin 35k ja en oo pienituloinen :D

Vierailija
7/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaatte esim 30 000- 40 000 brutto vuodessa. Suurin osa suomalaisista saa enemmän.

Miten palkka vaikuttaa työssä jaksamiseen? Kyllähän siihen vaikuttaa työn monipuolisuus ja tärkeys, työpaikan ilmapiiri, kuinka raskasta työ on henkisesti ja fyysisesti. 

Vierailija
8/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin nyt kun niillä 25000 vuosituloilla on maksettu asuntolaina pois, jää käteenkin jotakin. Suunnittelen työnteon vähentämistä, 80% työaika voisi olla hyvä.

Vierailija
9/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vuositulot noin 25 000. Jaksan silti, ei mulla olis oikein pokkaa mennä esim sossuun, ei ikinä. Asumistukea saan muutaman kympin ja siitä oon kiitollinen :)

Mitä työtä teet?

Vierailija
10/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään työstäni, mitä minä tekisin koko päivän kotona ilman rahaa? Pärjään palkallani, matkustellaan paljon jne. Ei olla rikkaita, mutta ihanat työkaverit ja työ. Työsskä käynti pitää mielenterveyden kunnossa, kaikilla. 

Vierailija
11/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä teet?

Puhelimessa tapahtuva asiakaspalvelu, ei ihan täysiä tunteja.

Vierailija
12/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa suurin osa saada 20-30 k€.

Vierailija
13/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä teet?

Puhelimessa tapahtuva asiakaspalvelu, ei ihan täysiä tunteja.

Niin ja olen siisollut aiemmintöissä tehtaassa, tein kolmivuoroa ja jouduin ulos yt-neuvotteluiden seuraksena niinkuin muutkin sieltä. On vähän säästöjä tuolta ajalta. Voi olla että saisin ansiosidonnaista yhtä paljon kuin saan nyt palkaa tai ainakin olisin saanut mutta ei ne päivätkään loputtomiin kestä enkä halua aukkoja cv:hen.

Vierailija
14/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha saisinkin 40 tonnia vuodessa! Tällä hetkellä vuositulot 22 tonnia, mies työtön. Hienosti lyhennetään asuntolainaa, juuri olin kaksi viikkoa ulkomailla. Lapsi alle 2v. Elämä on aika mukavaa.

Vierailija
15/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten palkka vaikuttaa työssä jaksamiseen? Kyllähän siihen vaikuttaa työn monipuolisuus ja tärkeys, työpaikan ilmapiiri, kuinka raskasta työ on henkisesti ja fyysisesti. 

Kyllä huono palkka vaikuttaa jaksamiseen, koska kehno ansio vaikeuttaa jokapäiväistä elämää, vie mielen matalaksi, mikä tietenkin vie voimia kaikesta tekemisestä. Olen itse siivooja, teen työtä, joka todellakin on tarpeellista, mutta jostain syystä meille siivoojille maksetaan aina vähiten.

Olen siivonnut 1980-luvulla valtiollakin, jolloin työstä maksettiin asiallinen palkka, jolloin toimeentulo ja arvostus oli aivan toista.

Vierailija
16/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha saisinkin 40 tonnia vuodessa! Tällä hetkellä vuositulot 22 tonnia, mies työtön. Hienosti lyhennetään asuntolainaa, juuri olin kaksi viikkoa ulkomailla. Lapsi alle 2v. Elämä on aika mukavaa.

Ette tule noilla tuloilla pärjäämään kun lapsi kasvaa isommaksi.

Vierailija
17/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee niin, että ne ihmiset jotka ovat liian kilttejä tai liian tyhmiä, jäävät polkemaan paikoilleen pienipalkkaisiin työpaikkoihin. Ihmiset jotka haluavat aprantaa elämänlaatuaan, pyrkivät eteenpäin parempiin paikkoihin.

Vierailija
18/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 000e tienaan. Mies 22 000e. Emme koe olevamme pienituloisia. Syömme hyvin, joskus käymme 5 tähden hotellissa viikonloppulomilla ja velkaa vain asunnosta. Työssäkäynti ahdistaa vain, koska tarvitsisin enemmän vapaa-aikaa.

Vierailija
19/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen lapsen voi kasvattaa niin, että pärjää. Puhelin ei ehkä ole uusinta mallia tai vaatteet juuri sitä tämän hetken in-merkkiä. Hyvän itsetunnon kanssa pärjää ilmankin, ja oppii samalla järkevän taloudenpidon, josta on hyötyä aikuiselämään siirryttäessä. -8, lama-ajan teini ja 15-vuotiaan äiti

Vierailija
20/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät asu pk-seudulla. Kun asuminen on naurettavan halpaa niin rahaa jää väkisin säästöön. Totta, lapsi ei vielä kuluta juuri mitään, mutta kun lapsi kasvaa niin rahaa on säästössä ruokaan, harrastuksiin jne. Ja kyllä, lapsi jää ainoaksi, elämä on näin juuri sopivan helppoa ja mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi