Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robotti-imuri kokemuksia?

Vierailija
06.09.2016 |

Kaikki keskustelut, jotka löysin, olivat hirveän vanhoja, joten aloitan uuden. Mikä merkki on todettu parhaaksi? Mitä pitäisi huomioida, kun tuota imuria on ostamassa? Onko tämä sellainen hankinta, josta pitää maksaa monta sataa, että saa toimivan? Luonne ei millään antaisi periksi maksaa imurista montaa sataa...Meillä on 3kissaa, joten karvaa ja roskaa riiittää jatkuvasti, vaikka imuroidaan monta kertaa viikossa, joten pitäisi oikeasti imeä ne roskat, eikä vain siirrellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta. Akut ei kestä kuin puoli vuotta ja taas ostat monen kympin akkuja...

Vierailija
2/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen paras puoli on se, että se möyrii sängyn, sohvan ym. alla. Huonekaluja ostaessa pitää tsekata, että jalat ovat niin korkeat, että imuri pääsee sinne.

Akut kestävät kauemmin kuin puoli vuotta.

Vierailija
4/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minuakin kiinnostaa, itse olisin kyllä valmis maksamaan useammankin satasen kunhan voin sitten olla varma, että imuri on kanssa hyvä

Vierailija
5/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli heti vaan mieleen Siskonpetistä se robotti-imuri sketsi :D

Vierailija
6/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on robotti-imuri ns varaimurina. Matot täytyy jokatapauksessa imuroida erikseen ---> tavallinen imuri on kaivettava silti esiin.

Jättää sinne tänne pölypalleroita.

Ja tämä on käsittääkseni ihan laadukas kyllä. Käytän sitä silloin jos valmistaudun esim juhliin enkä millään ehtisi imuroimaan yläkertaa (joka on muutenkin vähän turha imuroida juhlia varten joissa ei käydä siellä yläkerrassa) niin laitan sen sinne pyörimään imemään isoimmat sotkut pois.

Vierailija
7/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut robotti-imuri jo 15 vuotta. Toimii. Halvat ovat pskoja ja hyvästä joutuu aina maksamaan - tietysti. Itse ostin aikoinani Roomban, pari kertaa sitä on huollettu ja pari kertaa on akku vaihdettu. Imuroi tosiaan nuo sänkyjen ja kaappien aluset mukavasti. Roska/pölysäiliö on hieman pieni joten sen joutuu tyhjentämään ja putsaamaan joka käyttökerran jälkeen. Ei siirtele tavaroita itse pois edestä joten kyllä joudut keräämään vaatteesi edelleen lattialta ja nostamaan keittiön tuolit ylös jne. Matot ei saisi olla kovin pitkä karvaisia ettei imuri jää niihin jumiin tai liian kevyitä jotta imuri pääsee maton päälle kasaamatta sitä. Imurin kaveriksi on kuitenkin hyvä olla perinteinenkin imuri. Itse hankin heti uuden kuin tuo vanha tuosta laukeaa lopullisesti. Eli olen siis tykännyt.

Vierailija
8/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Kärsseri, se on hyvä. Imuroi kaikki robotit koko korttelista.

Vierailija
9/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomba on edelleen ainoa ei kertakäyttöinen eli siihen saa osia. Kalliita todin.

Puhdistaminen on työlästä. Vain pari imee oikeasti, muut ovat pöllyttimiä (harjoja). Mäkeen lähti!

Vierailija
10/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on robotti-imuri ns varaimurina. Matot täytyy jokatapauksessa imuroida erikseen ---> tavallinen imuri on kaivettava silti esiin.

Ja tämä on käsittääkseni ihan laadukas kyllä. Käytän sitä silloin jos valmistaudun esim juhliin enkä millään ehtisi imuroimaan yläkertaa (joka on muutenkin vähän turha imuroida juhlia varten joissa ei käydä siellä yläkerrassa) niin laitan sen sinne pyörimään imemään isoimmat sotkut pois.

Eikös se "juhlien" nussintatila ole aina siellä yläkerrassa. Tosin ei sitä pölyä kännissä ja kiimassa huomaa

Vierailija
11/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Neato, se on hyvä. Reilu vuosi käyttökokemusta ilman suurempia yskiä. Tosin pitkänukkaisia mattoja meillä ei ole (lyhytnukkaiset ajaa nätisti), joten niistä en tiedä.

Vierailija
12/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta. Akut ei kestä kuin puoli vuotta ja taas ostat monen kympin akkuja...

Vierailija
13/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se "juhlien" nussintatila ole aina siellä yläkerrassa. Tosin ei sitä pölyä kännissä ja kiimassa huomaa

Noh meidän lasten synttärijuhlat on sen verran rauhallisia ettei niissä kukaan nussi.

Vierailija
14/14 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näitä käyttää, jos on useampi kerros? Tunnistaako portaikon, vai posottaako siitä alas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän