Mummu valittaa että hän tekee vanhainkodissa hidasta kuolemaa tylsyyden takia, vaikka käyn joka v-loppu katsomassa
Käyn siis v-loppuisin täyttämässä hänen kanssaan ristikoita, pelaamassa shakkia ja ulkoilemassa. Vien lukemista ja herkkuja yms.
Viimeksi kun sanoin, niin hän valitteli masentuneisuutta kun ei pääse ulkoilemaan. On siis pyörätuolissa. Viikolla minulla on kuitenkin työni. Minulla ei ole varaa palkata erikseen ulkoiluttajaa. Saisiko jostain vapaaehtoisen tähän hommaan? Muu suku ei jaksa/viitsi käydä mummua katsomassa tai sitten asuu liian kaukana.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kiltti olet kun käyt.
Paljon on sellaisia narsistivanhempia jotka eivät ymmärrä mummojen ja pappojen tuskaa, kun eivät tapaa lastenlapsia.Keksitään vaikka mitä syitä kun se varsinainen syy löytyy vanhempien empatiakyvyttömyydestä ja ilkeydestä.
Vaikea käydä kovin usein jos on esimerkiksi 500 km välimatkaa. Ei siinä viikottain poiketa rupattelemassa, varsinkin kun on omat työt ja lapset hoidettavana. Vanhempanikin arvostavat sitä että hoidan työni ja lapseni hyvin. Onneksi omat vanhempani eivät ole mitään itseään sääliviä ruikuttajia. Heillä on muutakin elämässään kuin odotella lapsenlapsia käymään ja syytellä muita katkerana elämänsä kurjuudesta.
Minä en vanhana menisi vanhainkotiin vaikka kirveellä uhattais. Kuolen ennemmin. Niissä paikoissa ei vanhuksilla ole ihmisarvoa.