Taas tarhassa hoitajat sano rumasti mun lapsests!!!
Tuli taas helvetin paha mieli. Tällä kertaa oli muka liian vähän päällä ja vääränlaista. Eilen hain lapsen vähän myöhässä, kun olin poliisitalolla selvittään kaverin asioita. Viime viikolla olin sit muka tuonut kuumeisena tarhaan (mitä en ite ees tiennyt). Ja kokoajan kysellään kotioloista ja miten paljon laps nukkuu ym ym.
Ei oo huono äiti, vaikkei alkekirjota kaikkia yhteiskunnan normeja. Mut silti sataa paskaa niskaan kun joku hoitaja ottaa silmätikukseen.
Kommentit (152)
Menee nyt vähän ohi aiheen, mutta sanon silti. Monet ovat sanoneet, että jotakin on vialla, kun kokee avun negatiivisena tai loukkaavana. No, minä koin myös loukkaavana sen, että meidän perheestämme tehtiin perätön lastensuojeluilmoitus, jonka takia sitten piti tehdä kaikenlaista, käydä kaikkialla tapaamisissa, keskustelemaan nimenomaan perhetyöntekijöistä yms.
Tuo ilmoitus todettiin perättömäksi, asiakkuutta ei aloitettu, perhetyöntekijää tmv. ei tullut, asia jätettiin siihen. Koin silti tuon loukkaavana, koska mitään hätää ei lapsella ollut. Tässä tapauksessa uskon kyllä, että on jotakin vialla, ehkä jopa aika pahasti, jos tämä ei siis ole provo, jota todellakin toivon, mutta ikävä kyllä näitä tuntuu nykyään olevan paljon ihan oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut saa lapsia ja toiset eivät? Ap elämänhallinta ei ole ok. Jokainen voi tekstistä lukea, että ap hengaa rikollisten kanssa. Koulu on suoritettu ,miten on suoritettu. Kapinallinen mukamas aikuinen ihminen.
Mä arvasin et kun jotain kirjotan niin heti tulee kommenttii. Tiedoks et mulla ei oo rekisterii enkä oo ikänä joutunut käymään seuloissa! Kovin moni ei voi sanoo samaa tänä päivänä! Ap
Aika tosi moni voi. Otetaaks yläpeukku tähän, jos EI ole rikosrekisteriä eikä ole joutunut käymään huumeseulassa.
Oikeesti kuuntele ja toimi päiväkodin hoitajien palautteen mukaan. Helpottaa ihan sun omaakin elämää, saati sun lapsen.
Legginseillä ei pärjää päiväkodissa. Ne lapset on tunteja ulkona, saattaa istua märässä hiekassa tekemässä hiekkakakkuja. Et voi laittaa lasta päiväkotiin vaatteissa, joilla itse kävelet bussin.
Laita huomenna mukaan tämän päiväisten lisäksi: ulkohousut ja takki (tai haalari) + lippis tai hattu. Vie päiväkodille myös sadevaatteet ja kumisaappaat. Lisää reppuun myös vara leggarit+ paita. Noilla pääset jo pitkälle!! Näin siis jos et halua että valitetaan :) nämä siellä on muillakin lapsilla.
Tämä on niin kaavamainen juttu, että pakko olla provo. Summa summarum: Teini-ikäisen kehitysasteelle jäänyt kolmekymppinen nainen, jolle ihan yksinkertaiset elämänhallintaan liittyvät jutut tuottavat vaikeuksia. Ei tiedä, kuinka lapsi puetaan päiväkotiin, ei osaa tehdä mitään ruokaa, ei huoltaa lapsensa vaatteita, ei pysty pitämään kiini sovituista ajoista.
Kuvaan sopii hiukan liiankin hyvin väkivaltainen, rikollinen poikaystävä, joka kenties on lapsen isä, mutta ei välitä lapsestaan.
Tuo äitinsä, jolle ei lasta päiväkodissa luovutettu, oli siinä kunnossa, ettei kyennyt lasta hoitamaan, sanoittakin selvää.
AP kokee kaiken muiden ihmisten huolestumisen "häiritsevänä kyttäyksenä". Ihan hyvä, vedenpitävä ja uskottava stoori, ryhdy vaikka kirjailijaksi.
No tietenkin perättömän ilmotuksen voi kokea loukkaavana! Mutta jos lapselle ei tehdä lämmintä ruokaa kotona kun ei osata ja luullaan että legginssit on sopivat housut 3v ulkoiluun näillä säillä niin sillon ei kyllä ole perätön.
Sanoi sun lapsesta rumasti? Vai sanoi kuitenkin asiasta?
Anna niille suoraa palautetta vai oletko harmaa hissukka jonka yli kävellään mennen tullen!? SINÄ olet lapsesi äiti ja tiedät parhaiten mikä hänelle on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Anna niille suoraa palautetta vai oletko harmaa hissukka jonka yli kävellään mennen tullen!? SINÄ olet lapsesi äiti ja tiedät parhaiten mikä hänelle on parasta.
Joo ja olenkin antanut palautetta. Mutta koska oon joutunut silmätikuks, uhkasivat poliisilla ja huostaanotolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut saa lapsia ja toiset eivät? Ap elämänhallinta ei ole ok. Jokainen voi tekstistä lukea, että ap hengaa rikollisten kanssa. Koulu on suoritettu ,miten on suoritettu. Kapinallinen mukamas aikuinen ihminen.
Mä arvasin et kun jotain kirjotan niin heti tulee kommenttii. Tiedoks et mulla ei oo rekisterii enkä oo ikänä joutunut käymään seuloissa! Kovin moni ei voi sanoo samaa tänä päivänä! Ap
Ha ha ha kommenttisi kertoo aika paljon niistä piireistä missä liikut :D Mä en tunne ketään jolla on rikosrekisteri tai joutuu käymään huumeseulassa!
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap? Kirjoitusasusta päätellen teiniäiti, jolla on elämänhallinnassa ja arjessa selviytymisessä haasteita.
Ohis mutta älkää aina haukkuko että teiniäidit vaan kiroilee ja ei osaa selviytyä arjessa.
T. Teiniäiti joka ei kiroile juuri ikinä ja arki sujuu paremmin kuin hyvin.
Rukoilen lapsesi puolesta. Nyt oikeasti se ELÄMÄNHALLINTA kätöseen ja ole vastuullinen äiti!!
Suhtaudut ihmeellisesti päiväkodin vuorovaikutukseen. Itse olen iloinen siitä että hoitajat välittävät lapsesta ja vaativat heille esim. hyviä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap? Kirjoitusasusta päätellen teiniäiti, jolla on elämänhallinnassa ja arjessa selviytymisessä haasteita.
Oon 28v. Mut joo haasteita on kyllä. Mutta ne on just tälläsii mitä tarha, kytät, sossu ym aiheuttaa.
Ikävä et lapsi niistä joutuu kärsii. Ap
Näitä sattuu paremmissakin piireissä.Ihan samoin ne juristit ja lääkärit on puhuttelussa kun kurahousut tai lelupäivän lelu unohtuu.Tulee mullekkin paha mieli kun kahden kiireisen kodin välillä yritetään pärjätä ja välit isään ei ole parhaat mahdolliset.
Älä ota itseesi näistä.Tärkeintä on,että hoitavat päiväkodissa lastasi hyvin.Yritä olla yhteistyössä ja laittaa lapselle sinne samat jutut kuin muillakin.Tsemppiä❤
Miten niin sanoi lapsesta rumasti? Sinullehan hoitaja sanoi ja ihan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 28v. Mut joo haasteita on kyllä. Mutta ne on just tälläsii mitä tarha, kytät, sossu ym aiheuttaa.
Ikävä et lapsi niistä joutuu kärsii. ApNäitä sattuu paremmissakin piireissä.Ihan samoin ne juristit ja lääkärit on puhuttelussa kun kurahousut tai lelupäivän lelu unohtuu.Tulee mullekkin paha mieli kun kahden kiireisen kodin välillä yritetään pärjätä ja välit isään ei ole parhaat mahdolliset.
Älä ota itseesi näistä.Tärkeintä on,että hoitavat päiväkodissa lastasi hyvin.Yritä olla yhteistyössä ja laittaa lapselle sinne samat jutut kuin muillakin.Tsemppiä❤
Se on ihan täysin eri asia kuin se että ei tajua niitä perusjuttuja. Siis luulee että legginssit on ulkohousut, ei osaa laittaa ruokaa tai ei ymmärrä että päiväkotiin pitää ilmoittaa jos varahakija.
Mulla heräsi huoli siitä, mitä te syötte kotona, jos et osaa laittaa ruokaa. Kasvava lapsi tarvitsee kuitenkin kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Onneksi lapsesi saa päiväkodissa edes yhden mutta mites viikonloppuisin. Osaako äitisi laittaa ruokaa tai olisiko joku muu, joka voisi opettaa sinulle, miten ruokaa laitetaan? Ei se ole oikeasti hankalaa.
Pakko vielä kommentoida, ettei meidän perheen elämää häiriköi sossut ja poliisit, koska siihen ei ole mitään aihetta. Poliisillakin käyn vain uusimassa passini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo, ei noin tyhmiä puhuvaa olekaan.
Itse asiassa kyllä on. Jotkut elävät koko elämänsä alun aika pitkälle keski-ikään asti sellaisissa piireissä, missä seuloissa käyntiä pidetään ikään kuin normaalina arkirutiinina, joten kyllä noissa porukoissa tuntee itsensä varmaan erityiseksi, jos ei niissä seuloissa joudu käymään. Pieniä ne ovat ihan kaikenlaiset piirit.
Anteeks mitä?! Itse olen kolmannen asteen (sh) opiskelija, ja eilen mulla oli collarit, huppari ja ihan kunnon syys TAKKI millä pärjää jopa pikku pakkasilla. Ja tosiaan menin noilla vaan kouluun ja olin sielä sisällä lämpimässä koko päivän. Päiväkodissa lapset leikkii ulkona, miten helvetissä sä oletat että joku 3v pärjää legginseillä ja hupparilla kylmässä kosteassa maassa kun aikuisillakin on jo takit päällä ollu pitkään??? Toivon todella että tehdään lasu kerta koet että legginssit on sopiva ulkoiluvaate noin pienelle näillä säillä! Kohtahan se saa keuhkokuumeen kun vähissä vaatteissa hilluu ulkona kun tulee syksy...
Tarhaan kuuluu pakata ulkoiluvaatteet = haalari ja tarvittaessa kurahousut, hanskat ja sadetakki. Myös päähine on tarpeen noin pienelle ja hanskat jo näillä keleillä.
Ja kuka 29v ei osaa tehdä ruokaa? Itse tein jo ala-asteella koulun jälkeen välipalan ja yläasteella tein ihan kunnon lämmintä ruokaa koko perheelle.
Toi että poliisi ja sossu yms kyttää ja "häiritsee" kuulostaa jo ihan tarpeeks pahalta, niiden kuuluu auttaa, ei häiritä. Joku on vialla jos avun kokee negatiivisena.
Hoida asiat kuntoon ja anna vaikka lapsi itse parempaan kotiin!