Poikaystävä pilkkasi minua kavereidensa kuullen, oli äänittänyt kuorsaustani
Olimme hänen kaverillaan iltaa viettämässä. Yksi poistui porukasta kertoen että häntä väsyttää ja aikoo mennä nukkumaan. Poikaystävä sanoi "No mäkin menisin muuten, mutta Salla kuorsaa niinkuin sika" ja laittoi kännykästään sen äänitteen päälle. Kaikki nauroivat minulle ja lähdin kotiin.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se.
Joo samaa mieltä. Toisen kunnioitusta voi kyllä oppia, mutta tässä matka on liian pitkä.
Itse ainakin olisin nauranut mukana. Elämä ois paljon helpompaa jos jokainen pystyis nauramaan myös itselleen.
Hirveä poikaystävä. Toisten ihmisten nolaaminen on sairasta. Jätä tollainen mukamas poikaystävä!
No, miesten pitää olla huumorintajuisia ja erityisesti osata nauraa myös itselleen, joten miksei tasa-arvon nimissä myös naisten.
Oletko varma, että se on poikaYSTÄVÄ?
Jaaha, näitä sika -juttuja taas. Viimeksi olit sian näköinen kun sait orkun ja nyt sian kuuloinen.
Mua ei naurata yhtään. Oma puolisoni "kuorsaa kuin sika", ja vie minulta yöunet niin että menen useimmat arkipäivät aivan zombina. Pinna on väsymyksestä kireänä, silmäpussit roikkuu polvissa ja samalla ajatus tulevista yöunista ahdistaa kun tietää että toinen mitä todennäköisimmin korisee niin että seinät täräjää. Herkille korvilleni eivät korviin sisään menevät tulpat käy ja ne sellaiset massasta muotoiltavat tippuvat heti pois.
Oikeasti AP mene lääkäriin hoidattamaan ongelmasi. Kuorsaus voi johtua monesta erisyystä ja olisi syytä tutkia mistä se johtuu. Pahimmillaan pilaat toisen päivät kuorsauksellasi.
Kenenkään julkinen nolaaminen ei ole OK, mutta ehkä poikaystäväsi ei ole osannut käsitellä asiaa muulla tapaa, ja tuona kyseisenä hetkenä pääsi sammakko suusta. Olen itsekin kivahtanut kumppanilleni pari kertaa, vaikkakaan en sentään julkisesti. Mutta vähältä on sekin pitänyt.
Jätä se.