Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
4441/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi Kimmoa. Ansaitsisi parempaa :(

Vierailija
4442/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua toi autokeskustelu! "Sä oot niinkuin vaimo HAH HAH HAA" -Kimmo loukkaantuu "ei mun leivät sulle edes kelpaisi" "HAHH HAH HAA! Ja kiinnostus on kyllä karissut."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava toi Milla! En tykkää sen luonteesta yhtään eikä se ulkoisestikaan oo mikään kummonen vaikka ite niin kuvittelee.

Kimmo ansaitsee aivan eri tyyppisen, paremman naisen!

Vierailija
4444/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla: sä oot vaimo ja mä oon mies... Millaa selvästi ärsyttää Kimmon pehmeys, mutta ei missään vaihees sano suoraan. Ihan kamalia kommentteja Millalta, harmittaa Kimmon puolesta.

Vierailija
4445/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Milla on kyllä ylimielinen, ilkeä ja antaa itsestään todella keskenkasvuisen kuvan. Kimmo on ihan liian kiltti.

Vierailija
4446/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo, ansaitset parempaa.

Vierailija
4447/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tota Mikkoa. Heidistä näkee ettei kovin hyvin mene. Ja jätkä vaan jauhaa, hymyilee ja yrittää esittää että kaikki hyvin. Vähättelee, ei ymmärrä mistään mitään, mumisee. 

Vierailija
4448/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Heidi lihonut?

Vierailija
4449/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla: sä oot vaimo ja mä oon mies... Millaa selvästi ärsyttää Kimmon pehmeys, mutta ei missään vaihees sano suoraan. Ihan kamalia kommentteja Millalta, harmittaa Kimmon puolesta.

Onhan Kimmo täälläkin nimetty kodinhengettäreksi.

Vierailija
4450/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Milla olisi mies, se olisi sovinistimacho ja vaimonalistaja. Ei mitään empatiaa ja hienotunteisuutta. Se on täysin pettynyt, pikkulapsi jolle äiti ei ostanut karkkipussia.

Vierailija
4451/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on aika eleetön aina noissa asiantuntijoiden tapaamisissa.

Vierailija
4452/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli sanoo Kimmolle "jätä se sika" :D

Vierailija
4453/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Mikko ja Heidi on voinu olla mätsi?? Niin erilaisia ovat tyyliltään ja arvoiltaan.

Vierailija
4454/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista rasittavimmat ovat Tiina ja Kimmo! Tiina pompotteleva, lapsellinen, itsekeskeinen, pikkutarkka nipottaja. Teennäinen, kiero, ja löyhä moraali. Ei tainnut muuta kautta saada miestä...

Milla halveksii Kimmoa ja haluaa päästä eroon hänestä. Ihan varma eropari. Ei matchi ollenkaan. Kimmo raukka reppana. Yrittää uskotella Millalle, että he olisivat hyvä pari, oikein selvästi toivoo. Milla olisi varmasti halunnut puolison ohjelman kautta, mutta olisi tarvinut paljon maskuliinisemman. Milla ei halua olla perheen "mies", mutta valitettavasti joutuu ottamaan sen osan, kun Kimmo on niin nyssykkä.

Vierailija
4455/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi vaikuttaa tosi onnettomalta.

Vierailija
4456/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Millan aiemmat suhteet on olleet niin huippuja, miksi ne ei ole kestäneet? Miksi noin tyytymätön, heittäytymään kykenemätön ihminen on lähtenyt tällaiseen ohjelmaan? Ja miksi se on noin ilkeä Kimmolle - ilmeisesti kokee olevansa paljon parempi saalis, miltä näin ulkopuolisen silmiin ei kyllä yhtään vaikuta. Kimmo, juokse!!!

Vierailija
4457/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kun tulee sääli tuota Kimmoa. Sen kerran kun haluaa vähän näpäyttää takaisin, tuleekin heti katumapäälle ja joutuu selittelemään. Ja tuo, kun Milla kysyi, ovatko he hyvä mätsi, huomasi selvästi, että olisi halunnut kertoa epävarmuudestaan heidän yhteensopivuudesta (kyllä mä oon oikestaan vähän ajatellut, että..), mutta ei löytänyt sanoja, joten lopulta sanoikin, että "ollaan me aika hyvä mätsi".

Vierailija
4458/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle Mikolle voisi joku kertoa että "work smarter not harder". Aina toi työselitys vaikka ei ton jäbän panoksesta jää Suomen kansantalous riippumaan. Säälittävä tyyppi joka tulee eroamaan. Kannattaa seuraavan kerran mennä naimisiin golf-mailan, audin ja työläppärin kanssa.

Vierailija
4459/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan itsessäni Mikko ja Millamaisia piirteitä. Kun heidi puhui golf kentällä niin se kolahti jotenkin että miten itse saattaa aiheuttaa toiselle tuollaista fiilistä. Itse kanssa harratsan paljon ja poikaystävä ei oikein harrasta mitään ja poistu kotoa. Millan puhe tästä intohimosta puhutteli myös. Itse "kamppailen" asian kanssa että onko oikea rakkaus tappavan tylsää (hyvällä tavalla) vai onko mikko-heidimäisesti vaan ei niin paljoa yhteistä?

Mielenkiintoinen jakso

Vierailija
4460/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Heidii vähän sääliks. Vaikka omalla tavalla vähän ärsyttävä niin voin kuvitella kuin kauhee toi Mikko on..

Ketju on lukittu.