Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
3981/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan näissä on käsikirjoitusta tai ainakin tarkoitushakuisuutta? Edellisillä kausilla on ollut niin, että on yksi selvästi yhteen sopiva pari, toinen kiikun kaakun ja kolmas on selvästi toisilleen sopimattomia. Pyrkivätkö asiantuntijat valitsemaan parit niin, että saadaan draamaa. Kukaan ei jaksa katsoa pelkkää hymistelyä mutta ei myöskään pelkkää epätoivoa.

Nytkin käsikirjoituksen oli ainakin tarkoitus mennä niin, että Heidi ja Mikko on hyvä "match", tämä oikein selvästi sanottiin avausjaksossa ja että asiantuntijat olivat asiasta yhtä mieltä. Tiinan ja Samuelin piti olla se "siinä ja siinä" pari ja Millalle ja Kimmolle tarjottiin epäonnistujan roolia. Tämän ei tietenkään tarvitse olla näin rautalangasta väännettyä eikä kenellekään toivota huonoa, mutta eiköhän tuotantoyhtiö kuitenkin halua pareja joista saa ennen kaikkea hyvää ohjelmaa.

Olisi mielenkiintoista tietää, minkälaista kumppania osallistujat ovat hakeneet, mitä he sinne hakemukseensa ovat kirjoittaneet.

Vierailija
3982/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aiemmin, että Tiinalla saattaisi olla pakko-oireinen häiriö. Kiintymys Tikkurilaan voisi selittyä sillä, samoin kuin vaikkapa pelko märkiä kasviksia kohtaan ja tietyt rutiinit, joista hän ei voi poiketa. Ei yksinkertaisesti vain voi.

Mäkään en jaksa täällä pääkaupunkiseudulla yhteen paikkaan jumahtaneita ihmisiä. Siis ei voi edes kokeilla asumista toisessa paikassa. Tiinallakin siis työpaikka, perhe, ystävät, harrastukset kaikki yhdessä paikassa? Mitä tapahtuu, jos vaikka pankkikonttori lopetetaan ja ilmoitetaan, että siirryt Helsinkiin? Saati jos jäisi työttömäksi ja pitäisi etsiä töitä, etsisikö vain sieltä Tikkurilasta? Huoh.

Jos tuo pariskunta jää yhteen ja molemmilla on omistusasunto, niin vuokraisivat pois sen Tikkurilan ja kokeilisivat hetken dating -elämää keskustassa. perheen voi sitten perustaa vaikka sinne Tikkurilaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä, että kun asuu täällä kehäkolmosen ulkopuolella niin joku satakin kilsaa ei ole matka eikä mikään. Mutta heti kun ollaan Helsingin lähellä, niin joku Vantaan ja Helsingin välimatka tuntuu olevan vähintään tuhat kilsaa eikä onnistu millään...

Vierailija
3984/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä, että kun asuu täällä kehäkolmosen ulkopuolella niin joku satakin kilsaa ei ole matka eikä mikään. Mutta heti kun ollaan Helsingin lähellä, niin joku Vantaan ja Helsingin välimatka tuntuu olevan vähintään tuhat kilsaa eikä onnistu millään...

Minä kyllä ajan mielummin 50 km kehäkolmosen ulkopuolella kuin 50 km Espoo-Helsinki laidasta laitaan. 

Vierailija
3985/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla Samuelilla on pakkomielle Hgin keskustassa asumisesta.

Tekisi hyvää hällekin asua muualla. Sitä Mellunmäkeä ei tosiaankaan lasketa.

Vierailija
3986/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takki 449???! 😁

Hilfigerin gore-tex

Vierailija
3987/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takki 449???! 😁

Hilfigerin gore-tex

Peakin :)

Vierailija
3988/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takki 449???! 😁

Hilfigerin gore-tex

Eikö se ollukaan Peakin?

Vierailija
3989/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takki 449???! 😁

Hilfigerin gore-tex

Peakin :)

Ahaa, joku ehti ensin :D

Vierailija
3990/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kuulisi joskus Kimmon mielipiteen jostakin asiasta. Ihan mistä tahansa. Vai onko sille koko elämä yhtä tasapaksua "ihan kiva, ihan sama" -pötköä?

Sillä ei ole väliä mitä mieltä mies on asioista, pääasia on että nainen tulee onnelliseksi.

T: Kimmo

Vierailija
3991/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän ohjelman tekijät ei kuuntele/seuraa katsojien toiveita? Ihan varmasti lähes 100 % seuraajista haluaisi tekstitykset tuohon Mikon "puheeseen"?

Ehkäpä siksi, että ohjelmaa ei tehdä reaaliajassa, vaan se on efekteineen ja ilman purkitettu ja toimitettu ostajalle (MTV) jo kauan ennen ensimmäisen lähetyksen alkua?

Minusta on kyllä tekijöiltä jo suorastaan virhe, kun katsojien katselukokemusta ei ole ajateltu loppuun asti (ennen kuin se on toimitettu ostajalle) ja sen takia sen, kuka on tämän äänityksen tai minkä tahansa hoitanutkaan, olisi pitänyt korjata tekemänsä moka (tekstityksillä). Mutta laitetaan sitten ääntä isommalle ja toivotaan, että ensi kaudella ei ole enää mumisijoita mukana. :D

Vierailija
3992/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että Tiina tykkää heittäytyä hoivattavaksi ja Samuel tykkää suojella ja huolehtia. Molemmat saavat mitä haluavat. Itse en tuollaista suhdetta haluaisi, mutta kiva jos heille toimii.

Tää on aika tyypillinen kuvio: nainen haluaa kokea itsensä "naiseksi" olemalla pieni, herkkä, autettava. Etenkin jos on oikeasti vaikka pitkä nainen tai muuten isokokoinen. Korostetaan usein vaaleanpunaiseenja valkoiseen pukeutumalla. On vähän sellaista tekofeminiinisyyttä. Mies nauttii ollessaan suojeleva uros. Koosta ja lihaksista riippumatta.

Tämä tekee siitä osittain huvittavan; miestä isokokoisempi matami heittäytyy takertuvaksi ja avuttomaksi vastapuolena sille justiinamaiselle pomotustouhulle.

Vierailija
3993/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuolettavan tylsiä pariskuntia" kommnetoineelle; no olisitko itse kiinnostavampi? Oikeasti, et vain kuvitelmissasi? Tuota kutsutaan arkielämäksi, ja lähes kaikki elävät sellaista. Loput ovat Exiärannalla tai Suomen petturisaari-ohjelmassa tms. vinoutuneita.

Vierailija
3994/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta tulee mieleen Velociraptor.

Vierailija
3995/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus halpisvaate on hyvälaatuinen ja kestää, joskus ei. Samoin kalliimmat. Kalliimmat ainakin minulla keskimäärin ovat kestäneet paremmin (siis silloin, kun hinnassa ei ole ylimääräistä silkan tuotemerkin takia).

Mikko lienee taloudellisesti tilanteessa, jossa ihan kaikesta ei tarvitse pihistellä. Jos löytää mieleisensä takin, sen voi ostaa, vaikka se maksaisi sen 400 euroa. Voi myös olla, ettei hänellä ole aikaa tai mielenkiintoa kovin monia kauppoja koluta takkia etsimässä.

Näin teen itsekin. Miksi tv kuvausten takia suht hyvin toimeentulevan ihmisen pitäisi käytöstään muuttaa?

Minä veikkaan, että Mikko nimenomaan muutti. Heidi on maininnut, että Mikko on tarkka euroistaan, ja taisi ohjelman klipeissäkin koettaa perustella Heidille, miksi toinen (halvempi) takki voisi olla ihan hyvä. Osti sitten kuitenkin kirpaisevan kalliin, kun se miellytti enemmän Heidiä näyttääkseen hänelle (ja yleisölle) että pystyy siihen venymään.

Vierailija
3996/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naiset uliulittavat Mikosta, koska happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista... Mikko on miehistä tasokkain ja palstamammojenkin ulottumattomissa. Komea, urheilullinen mies, jolla erittäin haluttu auto ja uudenkarhea OKT, nousujohteinen ura rahoitus/kiinteistöbusineksessa. Mikko takoo rahaa niin että köyhempiä hirvittää ja ken ties on jonkin ajan päästä Suomen Donald Trump.

Vierailija
3997/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä luulen ymmärtäväni oikeinkin hyvin mitä Milla tarkoitti puhuessaan kaverinsa kanssa, koska tuntui niin tutulta.

Itse olen aina ihastunut vain ns. pahoihin poikiin. Niihin, joiden kanssa kaikki on alussa ihanaa ja pelkkää intohimoa, mutta jotka sitten hyvin nopeasti myös tuovat surua ja tuskaa. Se on sellaista tunteiden vuoristorataa, jossa kaikki tunteet koetaan äärimmillään. Niin hyvät, kuin ne huonotkin. Ne hyvät hetket ovat niitä, joihin jää koukkuun. Sitä luulee, että se on sitä oikeaa ja aitoa rakkautta. Ne ovat juuri sellaisia hetkiä, joita kuvaillaan romanttisissa leffoissa ja "se oikea"-tarinoissa. Mutta sitten on vastapainona ne huonot hetket, ja ne on sellaisia jotka pikkuhiljaa rikkoo koko sielun ja sydämen.

Itse olen ollut pitkään sinkkuna, sillä en halua enää edellämainitun kaltaiseen suhteeseen. Meni pitkään ennenkuin tajusin, ettei tuo ylläoleva ole oikeaa rakkautta eikä edes ns. normaalia. Mutta millaista se "oikea" rakkaus ja kunnollinen parisuhde sitten on? Miltä se tuntuu? Miten silloin käyttäydytään? En minä tiedä, tiedän vain ettei se ole ainakaan tuota vuoristorataa. Voisin hyvin kuvitella, että ajattelisin just samoin kuin Milla jos tapaisin ns. kunnollisen miehen. Haluaisin rakastaa sitä miestä ja haluaisin tosissani rakentaa siitä elämän mittaisen parisuhteen, mutta varmasti olisin myös erittäin hämmentynyt.

Varmaankin testailisin  miehen tunteita kuten Millakin (ne jutut muista miehistä --> oletko mustasukkainen? Kyllä - rakastat minua, et -et ole kiinnostunut), sillä onhan se vaikeaa uskoa että joku kunnollinen mies voisi minuakin rakastaa. Samalla tavalla kokisin välillä valtavaa ahdistusta, koska epäilisin omia tunteitani kun sitä totuttua vuoristorataa ei olekaan. Haluaisin olla yksin, jotta saisin taas pääni kasaan ja tajuttua, että se vuoristoratarakkaus ei ole rakkautta eikä tavoittelemisen arvoista. Ja sitten taas niinä hetkinä kun muistaisin miten hyvä ja ihana ihminen se toinen siinä onkaan, käyttäytyisin rakastuneen naisen tavoin.

Mulla on sitoutumiskammo, oikeammin jätetyksi tulemisen kammo. Pelkään, etten ole rakkauden arvoinen ja ettei kukaan kunnollinen mies voisi minua rakastaa. Minulla ei ole kokemusta siitä, mitä oikea rakkaus on, sillä kaikki aiemmat parisuhteeni ovat olleet pettävien pelurien kanssa. Ymmärrän miksi Milla käyttäytyy kuten käyttäytyy, ei pahuuttaan vaan rikkinäisyyttään. Mutta mekin pystyisimme aitoon parisuhteeseen, jos vain kohdallemme tulisi mies, joka ymmärtää haavamme ja antaa kärsivällisesti aikaa ja tilaa leimaamatta meitä kusipäiksi (joita emme ole).

Aika kova väite, että Millan pitäisi olla jotenkin rikkinäinen, koska vekslaa Kimmon kanssa. Ei pidä. Tuo on normaalia käytöstä alkavassa, jossa haluaisi rakastaa ja olla rakastunut, mutta se ei tule luonnostaan. Eli kyllä se vuoristorata on valitettavasti mahdollista silloinkin kun kumppani ei aiheuta niitä sydänsuruja ja kohtele huonosti.

Vierailija
3998/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ottas mikkomiestä mistään hinnasta. Audin kyllä, mutta mielummin Heidin kuin Mikon asunnon. Mikolla kauhea se koti ja kummallinen sisustus: ruokapöytä kiinni sohvan selkänojassa. Ja kissa vänkärin paikalla... Örk.

Vierailija
3999/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään sinne vähän nus NUK NUKKUMAAN

Mua hävettäisi, jos mieheni heittäisi tuollaista läppää julkisesti.

AV:laisille on ilmeisesti ihan normaalia puhua nussimisesta ja kassien tyhjentelystä vieraiden ihmisten (kuvausryhmä) läsnäollessa? Ja myös mummien, kummien, työnantajien ja asiakkaiden (katsojat) läsnäollessa?

Se on VIIHDEOHJELMA! Ei tosikoille pilkunnus........ohoh mitä mää kirjoitin nyt joku tuttu voi nähdä. Apua maailmanloppu!

Vähän eri asia kirjoittaa anonyymina nettiin pilkunnussimisesta, entä sanoa omalla nimellä ja naamalla tv-ohjelmassa, että haluaisi lähteä nussimaan...

Minua se kohtaus nauratti. En tiedä minkälainen ihminen täytyy olla, että paheksuu jos mies hienovaraisesti vitsailee vaimolleen heidän keskinäisestä (mahdollisesta) seksistään?

Minä esimerkiksi. Et vieläkään tainnut tajuta pointtia. Mennään nussimaan tv:ssä on eri asia kuin sama  heitto kotioloissa tai kaveriporukassa. 

Vieläkään? Olen vastannut sinulle kerran. Tässä on kai edes tarkoitus yrittää kuvata heidän kanssakäymistään mahdollisimman luonnollisena. Siinä olet oikeassa, että en vain ymmärrä miksi joku loukkaantuu nykyaikana moisesta kommentista, joka oli selkeä vitsi. Tv:ssä varsinkin kuulee myös paljon hurjempaa.

Ei, minulle sinä et ollut vastannut vielä kertaakaan.

Vierailija
4000/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset uliulittavat Mikosta, koska happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista... Mikko on miehistä tasokkain ja palstamammojenkin ulottumattomissa. Komea, urheilullinen mies, jolla erittäin haluttu auto ja uudenkarhea OKT, nousujohteinen ura rahoitus/kiinteistöbusineksessa. Mikko takoo rahaa niin että köyhempiä hirvittää ja ken ties on jonkin ajan päästä Suomen Donald Trump.

Herää harhoistasi. Jos täällä valtaosa sanoo, ettei ottaisi Mikkoa (en muista, että täällä olisi juurikaan ollut naisen kirjoittamaa Mikkoa kehuvaa kommenttia) niin miten voit yrittää muuttaa mustaa valkoiseksi väittämällä, että Mikko olisi haluttu? 

Totta kai nainen ottaa mielummin rikkaan kuin köyhän miehen ihan kuin mies ottaa mielummin kauniin kuin ruman. Mutta ei sillä rikkaudella mitä tahansa voi kompensoida. Sitä paitsi Mikko ei vaikuta mitenkään ökyrikkaalta ja jos on vielä tarkka euroistaan niin mitä iloa siitä on, että kumppanilla on oma sijoitussalkku, jota kasvattaa kaiken muun kustannuksella?

Ketju on lukittu.