Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
3801/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en rauhallisena ja tasaisena ihmisenä ja toisen samanlaisen kumppanina ymmärrä, miten tuosta kissanhiekkaepisodista sai aikaan kunnon riidan. Jos meille kävisi samoin että toinen unohtaisi lemmikin kamat, varmaankin unohduksen tehnyt osapuoli myöntäisi kuinka on "syypää" unohdukseen, pahoittelisi ja kävisimme matkalta ostamassa uudet kissanhiekat. Toki jos kyse on toisen lemmikistä, voisi lemmikin omistaja vielä varmistaa että oman kullannuppusen tavarat on mukana. Varmaan ärsyttäisi tilanne molempia hetken, mutta ei sentään mitään riitaa saataisi aikaiseksi. En varmaan vaan tajua temperamenttisten ihmisten kuohatelua, vaan pidän sitä jotenkin huvittavana. Ehkä kissa nauroi.

Vierailija
3802/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittelee selkesti myös joku Mikon läheinen, ja samassa tilanteessa olleena suosittelen yksinkertaisesti pysymään pois anonyymeistä nettikeskusteluista, koska mielensä pahoittaa aivan takuulla.

Ei tarvitse olla Mikon läheinen puolustaakseen häntä. Tyyppi saa niin paljon aiheetontakin kuraa niskaansa - ja vain naisilta. Onneksi kaikki kirjoittajat eivät ole näitä katkeria miesvihaajia, jotka ovat vihanneet Mikkoa siitä hetkestä lähtien, kun ne Tinder-jutut paljastuivat.

Ihminen se Mikkokin on. Sitä paitsi parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi ihmistä. Ehkä Heidi ja Mikko eivät todellakaan sovi toisilleen, mutta ei kaikki vika voi olla Mikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Samuel on Jounin kaverina päätynyt tämän vuoden sulhaseksi, näemmekö ensi vuonna Pekan pussailevan alttarilla?

Vierailija
3804/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä Tiina tekee tai sanoo on niin kamalan hirveetä palstalaisten mielestä. Ihan sama ilmiö on käynnissä mikä viime vuonna Marin kohdalla. Teki niin tai näin, teki aina väärin päin.

Tiinan ja Samuelin keskustelu asuinpaikassa oli KESKUSTELUA ja hyvin asiallista sellaista. Kummatkin perusteli omia näkemyksiään ja yritti ymmärtää toista. Ja päätyivät kompromissin, että aletaan katsella yhdessä uutta asuntoa. Että sitä kautta katsovat onko heillä yhteneväinen maku asumisen suhteen.

Tiinan "märinä" kuumailmapallossa oli sitä, että hän oikeasti näyttää olevan pahasti korkeanpaikankammoinen. Silloin on vähän hankala nauttia kun on kauhusta jäykkänä. Minullakin on paha korkeanpaikankammo ja melkein hyperventiloin jo kolmannen kerroksen partsilta alas katsoessa. Saatikka jossain huterassa korissa taivaalla.

Se on totta, että Tiinan olisi pitänyt kieltäytyä menemästä koko kyytiin mutta kyllä myös Samuelkin olisi voinut kaksi kertaa miettiä ennen kuin varaa yllätyksen korkeanpaikankammoiselle vaimolleen. Hänhän tiesi kyllä Tiinan kammosta. Kuten haastattelussa myönsi. Mutta ei, yksin oli Tiinan syy tämäkin.

Vierailija
3805/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus näitä asiantuntijoita... varsinkin tuon Jasonin kommentit?!?!? Nyt räpsytti jotain kauhean painokkaasti, että nämä eivät olekaan normaalisti edenneitä suhteita... ai jaa ei vai. Kiva kun selvensi :)  

Vierailija
3806/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, kuinka ylpeänä Heidi kertoi koonneensa suihkukaapin yhdessä isänsä kanssa? Mikko ampui alas Heidin mukavan muiston mukamas leikin varjolla jollakin todella vähättelevällä kommentilla, kun olisi pitänyt ihailla ja kehua vaimoa. Ei tuo nyt ainakaan rakkautta ole!

Vierailija
3807/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään sinne vähän nus NUK NUKKUMAAN

Mua hävettäisi, jos mieheni heittäisi tuollaista läppää julkisesti.

AV:laisille on ilmeisesti ihan normaalia puhua nussimisesta ja kassien tyhjentelystä vieraiden ihmisten (kuvausryhmä) läsnäollessa? Ja myös mummien, kummien, työnantajien ja asiakkaiden (katsojat) läsnäollessa?

Se on VIIHDEOHJELMA! Ei tosikoille pilkunnus........ohoh mitä mää kirjoitin nyt joku tuttu voi nähdä. Apua maailmanloppu!

Vähän eri asia kirjoittaa anonyymina nettiin pilkunnussimisesta, entä sanoa omalla nimellä ja naamalla tv-ohjelmassa, että haluaisi lähteä nussimaan...

Minua se kohtaus nauratti. En tiedä minkälainen ihminen täytyy olla, että paheksuu jos mies hienovaraisesti vitsailee vaimolleen heidän keskinäisestä (mahdollisesta) seksistään?

Vierailija
3808/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on ihan niinku toi Tiina sillonku sitä jännittää joku asia. Toi kuvausryhmän läsnäolo voi hyvinki olla se mikä saa Tiinan jatkuvasti märisemään kaikesta. Jonkinlainen sijaistoiminto ku ei voi paeta...

Vierailija
3809/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Mikko osaa puhua normaalisti. Tollasta lässytystä.

Ihmiset puhuvat monin tavoin. Ei puheääntä niin vain muuteta. On todella epäkohteliasta koko ajan arvostella sitä miten joku puhuu. Teetkö samoin esim. jollekin tuttavallesi, jolla on mielestäsi epämiellyttävä puheääni?

Puheääni ja puhetyyli on kaks täysin eri asiaa.

Vierailija
3810/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Kimmo, mulle alkaisi pikkuhiljaa kehittyä piinaava varuillaan olemisen tunne. Koko ajan saa olla varpaillaan tuleeko puskista "oot aina niin negatiivinen", "oot pahalla tuulella. Oothan, todella huomaa että olet!".

Ja vaikka Kimmolle ei ole kukaan oikeasti aiemmin sanonut mistään negatiivisuudesta ja pahantuulisuudestakaan, niin vaimo sen kun päästelee suustaan milloin missäkin käänteessä noita persiistään tulleita luonnehdintoja Kimmosta. ÖÖÖÖ Wtf?

Jos Millan on ihan pakko sanoa, niin esittäisi asian vaikka kysymysmuodossa, Kimmoa vastaan tullen: musta tuntuu, että sinua painaa jokin huoli? Haluatko puhua siitä? Tjsp.

Vierailija
3811/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinöörimies + humanistinainen = klassinen yhdistelmä. Varmaan samalla kaavalla mennyt tämäkin paritus. Enkä mitenkään väitä, etteikö sellainen voisi toimia, näyttää toimivan minullakin.

Yrittääkö joku väittää, että Mikko olisi insinööri?

Yrittääkö väittää?

Halusit varmaan sanoa yksinkertaisesti, että Mikko ei ole insinööri. Neljällä sanalla.

Vierailija
3812/8622 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Milla ja Kimmo kaikesta huolimatta ole yhdessä. Ne oli nähty yhdessä Tallinnassa ja Millan fb-kuvassa näkyy taustalla niitä kerrostaloja, missä Kimmo asuu.

Vierailija
3813/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uusinta jaksoa katsonut (luen aina ensin teidän kommentit ja katson jakson kunhan ehdin, av-filtterin läpi).

Tunnistan itseni tuosta Kimmosta ja siitä myötäilystä. Ahdistun Kimmon puolesta, kun Milla vaatii Kimmoa olemaan erilainen. Oma myötäilynhaluni johtuu osittain kai siitä, että minut kasvatettiin olemaan kiltti tyttö ja olemaan sanomatta vastaan vanhemmilleni. Osittain siitäkin, että olen ujo. Suurin syy siihen kuitenkin on avioliittoni, jossa olin aika lailla henkisesti alistettu. Mieheni teki alusta asti selväksi, että minun mielipiteeni ja ajatukseni ovat tyhmiä ja vääriä. Opin miellyttämisenhaluisena nopeasti myötäilemään hänen mielipiteitään ja unohtamaan omani. Näin jälkikäteen tietysti kaduttaa kovasti ja toivon, että olisin siitä suhteesta lähtenyt jo alkuunsa. Nyt eronneena ja yli 15 vuotta tuota kestäneenä, on vaikea keräillä niitä rippeitä itsetunnosta ja siitä "omasta minästä", jonka olen kadottanut. Olen käynyt treffeillä ja huomaan edelleen syyllistyväni siihen myötäilyyn. Kaikkein pahinta on sellaisten ihmisten seurassa, jotka yrittävät saada minusta enemmän irti mm. huomauttelemalla samalla lailla kuin Milla huomauttelee Kimmon oman tahdon puutteesta. Silloin olen kaikkea muuta kuin oma itseni, yritän olla jotenkin tekoitsekäs, joka ei vaan luonnistu sitten millään ja on kaikkea muuta kuin luonnollista.

En tietenkään tiedä mikä on Kimmon myötäilyjen taustalla. Osa ihmisistä on vaan sellaisia tyyppejä jo lapsena. Mielestäni Milla on aivan väärä nainen Kimmolle. Kimmo ansaitsisi kiltin naisen, joka osaisi arvostaa myös Kimmon kiltteyttä. Vaikka Kimmo nyt vaikuttaakin ihastuneelta, toivon hänen puolestaan, etteivät jatka yhdessä. Pidemmän päälle Milla saattaa onnistua tuhoamaan Kimmon oman minuuden (onko tuo sana?) täysin.

Ex-mieheni teki muuten jatkuvasti tuota samaa kuin Milla tekee Kimmolle, eli tuli pahalla tuulella kotiin ja sai sen vaikuttamaan täysin minun syyltäni ja nimenomaan siltä, että MINÄ olin se, joka oli pahalla tuulella.

Vierailija
3814/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Samuel on Jounin kaverina päätynyt tämän vuoden sulhaseksi, näemmekö ensi vuonna Pekan pussailevan alttarilla?

Tuli tästä mieleen, että onkohan peräti kuvausryhmässä joku Samuelin kaveri? Olen huomannut, että hän monesti katsoo jotain kuvausryhmän jäsentä letkautettuaan jotain, ikään kuin naureskelee tilanteelle tai kommentille sen kameran takana olevan henkilön kanssa.

Vierailija
3815/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä jaksossa oli selvästi kaksi erilaista Heidiä... se joka ei jaksanut Mikon jatkuvaa pussailua takkiostoksilla ja se toinen joka mökillä ihan oma-aloitteisesti pussaili Mikkoa. Itse saan kyllä kylmiä väreitä niistä Mikon pusuista ja siitä että on koko ajan iholla jopa vaatekaupassa. Ja se kyllä täytyy sanoa että Mikolla ei ole kyllä pätkääkään kykyä lukea ihmisen kehonkieltä... Heidin olemus ( ja jopa sanat!) olivat niin torjuvat siellä kaupassa ja silti toinen vaan väkisin pussailee.

Vierailija
3816/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko pröystäilee velka-Audillaan ja ostelee törkykalliita takkeja. Heidi taas on hieman homssuinen ja hipihtävä täti.

En osaa nähdä näitä kimpassa pitemmän päälle. Etenkään, kun harrastusmieltymyksetkään eivät näytä heillä kohtaavan.

Riitelystä nyt puhumattakaan.

Vierailija
3817/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan kommentti kuumailmapallon korista oli hauska :D "Tuossa ei oo edes mitään koria vaan se on tyhjä keskeltä, tuo on joku hiton _muffinssi_ "  :D Oisko kuitenkin ennemminkin donitsi, siinä ainakin on reikä keskellä!

Vierailija
3818/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av-palstalla ollaan kyllä julmia.

Mikon puhetapa? Noh, jotkut puhuvat enemmän mumisten, eikä sitä itse välttämättä huomaa. Tämän ohjeman jälkeen Mikko varmaan kiinnittää huomiota enemmän puhetapaansa. Videointi on hyvä keino huomata ja tiedostaa tälläiset asiat, kenelle vaan. Kuinkahan moni teistä arvostelijoista olisi "täydellinen" kuvattuna? Jos teitä kuvattaisiin, voisi esille nouta erikoisia piirteitä, mutta so what?? Jollain esiintymiskursseilla tms hiotaan tämmösiä asioita.

Ihmiset saavat ajatella toisista kaikenlaista, mutta ei niitä tarvitse ääneen sanoa. Ei vaikka ne voisi kirjoittaa anonyymisti nettiin. Nämä ohjelmassa esiintyvät ovat ihan tavallisia ihmisiä.

Sitten arvostellaan juontajia, audilla ajo on pröystäilyä jne.... Olen järkyttynyt miten julmia ihmiset ovat toisilleen!

Vierailija
3819/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen, että onkohan peräti kuvausryhmässä joku Samuelin kaveri? Olen huomannut, että hän monesti katsoo jotain kuvausryhmän jäsentä letkautettuaan jotain, ikään kuin naureskelee tilanteelle tai kommentille sen kameran takana olevan henkilön kanssa.

Todellakin sarjan crew on Samuelin ja Jounin kaveripiiriä, myös se Jounin flirttikamu kuulunee samaan poppooseen. Siinä kuumailmapallossa Samuel virnuili frendilleen kameran takana kun Tiina tärisi pelosta Sampan sylissä.

Vierailija
3820/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan mitään rasittavampaa kuin se, jos joku tyyppi alkaa kiven kovaa väittämään että sä olet suuttunut, sä olet negatiivinen, sä olet sitä ja tätä, kyllä mä tiedän! Ja itse et tunnista noita piirteitä itsestäsi lainkaan, ja tiedät ettet ole yhtään sellainen mitä toinen väittää. Kyllä siinä alkaa otsasuoni pullistella.

Harmittaa kimmon puolesta.. eivät todellakaan ole millan kanssa hyvä mach.

Ketju on lukittu.