Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun "normaalit" miehet eivät lähesty

Tiilu
04.09.2016 |

Olen 29-v akateemisesti koulutettu nainen, omasta mielestäni ihan kivan näköinen. Mulla on nätit pitkät hiukset, pukeudun tyylikkäisiin vaatteisiin (en mihinkään herutusmekkoihin, vaan hillitysti), meikkaan, mulla on luonnostaan melko isot rinnat jne. Ainoana "miinuksena" että olen "kurvikas", bmi jotain 25 eli normaalipainon ylärajoilla. Olen nyt syksyllä sinkuksi jäätyäni käynyt pari kertaa yökerhoissa ja joutunut pettymään: "normaalit" miehet eivät ole ottaneet minuun minkäänlaista kontaktia. Ainoat miehet, jotka ovat lähestyneet minua, ovat olleet reilusti vanhempia ja jotenkin yksinkertaisen oloisia "peräkammarin poikia". Olen jopa itse tehnyt muutaman mielenkiintoisen miehen suuntaan aloitteen menemällä juttelemaan, mutta hekin ovat liuenneet paikalta hetken päästä.

Kävin myös taannoin sokkotreffeillä kaverin järkkäämänä erään hyvännäköisen, tyylikkään ja koulutetun miehen kanssa. Mies oli todella mukava ja meillä vaikutti synkkaavan. Päädyimme jopa vähän fyysisempaan kontaktiin (ei nyt ihan suutelua tai mitään, mutta lähekkäin kuitenkin). Mies ei kuitenkaan mennyt tästä pidemmälle, vaikka olisin itse ollut valmis, jos hän olisi tehnyt aloitteen. Tämäkin mies vain liukeni lopulta paikalta ja hänestä ei ole kuulunut mitää näiden treffien jälkeen, eli ei ole kiinnostunut.

En edes ole etsimässä mitään vakavaa, koska nautin sinkkuna olosta. Ihan yhden illan juttukin kelpaisi, jos löytyisi edes suht normaalin älykkyysosamäärän ja edes "neutraalin" ulkonäön omaava kumppani. En usko siis, että vaikutan edes mitenkään epätoivoiselta.

Kertooko tämä ympärilläni vallitseva mieskato siitä, että olen tietämättäni "alemman tason nainen" eli minun pitäisikin tyytyä näihin vanhempiin peräkammarin poikiin? Tekevätkö teille muille naisille muut kuin nämä petäkammarin pojat aktiivisesti aloitteita esim. baarissa?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää löysin nykyisen aviomiehen vaikka olin ylipainoinen, eikä oo kuin vuoden mua vanhempi ja ihan normaali mies. Olisi mulla ollut myös muita ottajia. Ei se paino monille ole niin iso juttu. Mullakin ylipaino kasaantunut takapuoleen, reisiin ja tisseihin. Olen ihan normaali nätti, en mikään kaunotar. Oli vientiä. Älä menetä toivoasi :)

62/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miehet on aivan jossain muualla kuin yökerhoissa ;)

Mitähän kummaa mahdat tarkoittaa "kunnon miehellä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan voin kokemuksesta sanoa, että kurvikas mukavalla luonteella varustettu nainen saa seuraa. Älä kuuntele näitä vastakommentteja! Naisilla on outo harhaluulo siitä, että miehet olisivat automaattisesti laihojen perään. Katsokaa naiset Marilyn Monroen kuvia. Oli muotoa lantiossa ja reisissä, mutta aikansa seksisymboli. Ja huom. Bmi 25 ei tarkoita lihavaa kun paino on kerääntynyt oikeisiin paikkoihin.

Nimimerkillä, kurvikas ja mukava ;)

Miksi aina verrataan Marilyniin? Hän oli nykykoossa kaksi tai nolla, ei mikään BMI 25. Ei sillä, että BMI 25 olisi mikään läski.

Miten ap:n kurvit ovat jakautuneet? Mikä vyötärönympärys ja onko naamassa läskiä?

Vierailija
64/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti, kolmissakymmenissä oleva nainen ja ihmettelin kun kaupassa eilen 5-kymppinen mies flirttaili. Nelikymppisen lähestymisen vielä käsitän ja sen, jos ei 20-v. pojat enää kiinnostu, mutta jotenkin sitä masentuu näistä...

Miksi ihmeessä? Olen samaa ikäluokkaa ja minusta moni viisikymppinen on kivan näköinen. Olen tosin varattu.

Vierailija
65/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanikäinen kuin ap ja minulla on about sama painoindeksi, mutta olen myöskin kurvikas, en läski. Ollessani vuoden verran sinkkuna pari vuotta sitten löysin kyllä tosi helposti seuraa, tosi tasokastakin sellaista. Nyt olen onnellisesti suhteessa, mutta siitä huolimatta aina baarissa ilmaantuu kiinnostuneita miehiä, ikähaarukalla 20-lähes 50 vaikka en todellakaan ole itse aloitteellinen.

Mistä sitten johtuu? Pukeudunkin vielä siistin "virallisesti", en todellakaan paljastavasti. Olen melko luonnollisen kaunis, meikkaan aika vähän ja olen luonnonvaalea. Hymyilen paljon, olen ystävällinen ihmisille, välillä tosin huumorini on melko sarkastista. Joku nyt ainakin tässä paketissa toimii :)

Olet siis kaunis. Odota vaan kun naama rupsahtaa ja ketään ei enää kiinnosta päästä avaamaan ihanaista pukettiasi.

Vierailija
66/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kertoo ihan vaan siitä että jotakuinkin ikäisesi miehet alkavat olla vakiintuneita. Jäljellä on sitten heitä jotka ovat yksin ja syystä, kuten olet huomannut. Ulkonäkösi on varmasti tosi hyvä mutta se ei vaan riitä, kun niitä miehiä ei siellä enää ole.

Höpö höpö. Tilastollisesti ensimmäinen vakava parisuhde päättyy suurinpiirtein tuossa iässä, joten parisuhteesta vapautuneita sinkkumiehiä on kyllä tarjolla.

Vierailija
67/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilu kirjoitti:

Olen 29-v akateemisesti koulutettu nainen, omasta mielestäni ihan kivan näköinen. Mulla on nätit pitkät hiukset, pukeudun tyylikkäisiin vaatteisiin (en mihinkään herutusmekkoihin, vaan hillitysti), meikkaan, mulla on luonnostaan melko isot rinnat jne. Ainoana "miinuksena" että olen "kurvikas", bmi jotain 25 eli normaalipainon ylärajoilla. Olen nyt syksyllä sinkuksi jäätyäni käynyt pari kertaa yökerhoissa ja joutunut pettymään: "normaalit" miehet eivät ole ottaneet minuun minkäänlaista kontaktia. Ainoat miehet, jotka ovat lähestyneet minua, ovat olleet reilusti vanhempia ja jotenkin yksinkertaisen oloisia "peräkammarin poikia". Olen jopa itse tehnyt muutaman mielenkiintoisen miehen suuntaan aloitteen menemällä juttelemaan, mutta hekin ovat liuenneet paikalta hetken päästä.

Kävin myös taannoin sokkotreffeillä kaverin järkkäämänä erään hyvännäköisen, tyylikkään ja koulutetun miehen kanssa. Mies oli todella mukava ja meillä vaikutti synkkaavan. Päädyimme jopa vähän fyysisempaan kontaktiin (ei nyt ihan suutelua tai mitään, mutta lähekkäin kuitenkin). Mies ei kuitenkaan mennyt tästä pidemmälle, vaikka olisin itse ollut valmis, jos hän olisi tehnyt aloitteen. Tämäkin mies vain liukeni lopulta paikalta ja hänestä ei ole kuulunut mitää näiden treffien jälkeen, eli ei ole kiinnostunut.

En edes ole etsimässä mitään vakavaa, koska nautin sinkkuna olosta. Ihan yhden illan juttukin kelpaisi, jos löytyisi edes suht normaalin älykkyysosamäärän ja edes "neutraalin" ulkonäön omaava kumppani. En usko siis, että vaikutan edes mitenkään epätoivoiselta.

Kertooko tämä ympärilläni vallitseva mieskato siitä, että olen tietämättäni "alemman tason nainen" eli minun pitäisikin tyytyä näihin vanhempiin peräkammarin poikiin? Tekevätkö teille muille naisille muut kuin nämä petäkammarin pojat aktiivisesti aloitteita esim. baarissa?

Tuo kertoo siitä, että et yksinkertaisesti ole riittävän mielenkiintoinen niiden miesten mielestä, joita baarissa oli tuolloin. Voit myös olla ilmeiltäsi tai käytökseltäsi sellainen, että et vedä lähestymisyrityksiä puoleesi. Eli et vaikuta mukavalta seuralta.

Lisää yrityksiä ja kyllä niitä miehiä naiselle aina löytyy ellei oma vaatimustasosi ole kovin korkea. Kannattaa ehdottomasti jatkaa lähestymistä itse, koska sillä nostat aina todennäköisyyksiä. Mies ei välttämättä lähesty, vaikka pitäisikin sinua kiinnostavana.

Ei painon pudottamisesta ja mahdollisesta liikunnan lisäämisestä haittaa olisi. Minuun ainakin iskee koviten hoikat tytöt, jotka ovat normaalipainon alarajoilla tai vaikka hieman alipainoisiakin.

Minuakin lähestyy pääasiassa sellaiset naiset, joista en ole kiinnostunut. Yleensä nämä naiset ovat aika voimakkaassa humalassa ja usein heillä näyttää menevän kovaa tanssilattialla. En tiedä johtuisiko lähestymisen painottuminen näihin naisiin juuri siksi, että he eivät oikein näe ylimielistä asennettani, johon syyllistyn baarissa aivan turhan usein. Rankkaan naisia katseellani ja välttelen epäkiinnostavien naisten katseita. Tämä johtuu siitä, että jos olen heille ystävällinen, niin he tulkitsevat sen kiinnostukseksi. Siksi pyrin vastaamaan noihin katseisiin väliinpitämättömällä katseella. Aika turhaa, koska voisin viheltää pelin poikki myös siinä vaiheessa, kun aletaan menemään liian tuttavalliseksi. Tosin pakkien antaminen tyylikkäästi on aika haastavaa siinä vaiheessa, kun toinen yrittää suudella sinua. Ei ole yhtään mukavaa aiheuttaa mielipahaa toiselle tuolla tavoin.

M28

Vierailija
68/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huuhaahumanisti?

Tuleva DI

Sukupuolentutkija, folkloristi,kulttuurikohtaaja, egyptologi, filologi, uskonnon opettaja, esteetikko, assyrologi, latinisti jne.

Vierailija
69/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ehkä jotenkin vaativan oloinen?miehet tykkää usein bimbomaisista helpoista naisista.en usko että syy olisi ulkonäössä.

Vierailija
70/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ehkä jotenkin vaativan oloinen?miehet tykkää usein bimbomaisista helpoista naisista.en usko että syy olisi ulkonäössä.

Aika karkea yleistys. Mies tykkäävät naisista, joiden kanssa on hauskaa. Ei todellakaan tarvitse olla bimbomainen, mutta bimbomaiset usein osaavat pitää hauskaa olivat he sitten naisia tai miehiä.

Vierailija
71/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyniin viitataan siksi, että vaikea itseenkään tai Maija Meikäläiseen viitatan näin anonyymipalstalla :). Kyllä varmasti jokainen nainen sen ymmärtää että marilyniltä ei näytetä jos rasvaprosentti on nolla ;).

Vierailija
72/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilu kirjoitti:

Siis tänä syksynä jäänyt sinkuksi ja nyt ihmettelet, kun muutaman viikon aikana ei ole miehet lähestyneet? MIkä ihmeen kiire sinulla edes on heti saada uusi suhde? Olepa vaikka jouluun asti yksin, sillä puolisenvuotta on aika minimi, mikä menee yli vuoden suhteesta toipumiseen.

Vierailija
73/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko aloittajan itse lähestyä niitä miehiä niin saattaisi jotain tapahtuakin? Seisoskelemalla nurkassa, odottaen että se prinssi tulee sieltä noutamaan saa itsensä pysymään siellä sinkku-kategoriassa aika hemmetin pitkään.

Vierailija
74/74 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.