Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun "normaalit" miehet eivät lähesty

Tiilu
04.09.2016 |

Olen 29-v akateemisesti koulutettu nainen, omasta mielestäni ihan kivan näköinen. Mulla on nätit pitkät hiukset, pukeudun tyylikkäisiin vaatteisiin (en mihinkään herutusmekkoihin, vaan hillitysti), meikkaan, mulla on luonnostaan melko isot rinnat jne. Ainoana "miinuksena" että olen "kurvikas", bmi jotain 25 eli normaalipainon ylärajoilla. Olen nyt syksyllä sinkuksi jäätyäni käynyt pari kertaa yökerhoissa ja joutunut pettymään: "normaalit" miehet eivät ole ottaneet minuun minkäänlaista kontaktia. Ainoat miehet, jotka ovat lähestyneet minua, ovat olleet reilusti vanhempia ja jotenkin yksinkertaisen oloisia "peräkammarin poikia". Olen jopa itse tehnyt muutaman mielenkiintoisen miehen suuntaan aloitteen menemällä juttelemaan, mutta hekin ovat liuenneet paikalta hetken päästä.

Kävin myös taannoin sokkotreffeillä kaverin järkkäämänä erään hyvännäköisen, tyylikkään ja koulutetun miehen kanssa. Mies oli todella mukava ja meillä vaikutti synkkaavan. Päädyimme jopa vähän fyysisempaan kontaktiin (ei nyt ihan suutelua tai mitään, mutta lähekkäin kuitenkin). Mies ei kuitenkaan mennyt tästä pidemmälle, vaikka olisin itse ollut valmis, jos hän olisi tehnyt aloitteen. Tämäkin mies vain liukeni lopulta paikalta ja hänestä ei ole kuulunut mitää näiden treffien jälkeen, eli ei ole kiinnostunut.

En edes ole etsimässä mitään vakavaa, koska nautin sinkkuna olosta. Ihan yhden illan juttukin kelpaisi, jos löytyisi edes suht normaalin älykkyysosamäärän ja edes "neutraalin" ulkonäön omaava kumppani. En usko siis, että vaikutan edes mitenkään epätoivoiselta.

Kertooko tämä ympärilläni vallitseva mieskato siitä, että olen tietämättäni "alemman tason nainen" eli minun pitäisikin tyytyä näihin vanhempiin peräkammarin poikiin? Tekevätkö teille muille naisille muut kuin nämä petäkammarin pojat aktiivisesti aloitteita esim. baarissa?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla puhui Marilyn Monroen kurvikkuudesta. Marilynin mitat olivat kuulemma seuraavat: rinnanympärys 90, vyötärönympärys 60, lantionympärys 90. BMI 25:llä ei olla lähelläkään ainakaan tuota vyötärönympärystä.

Vierailija
42/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen yms. tuominen esiin tuo helposti lokeroivan kuvan ja karkottaa. Siviili- ja työminä pitää erottaa seuranhaussa ja olla vaan ihminen. Sillä tää muumivartaloinen mieskin on seuraa löytäny niin ettei oo puutteessa tarvinnu elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tylsää seuraa? Moni ikäisesi tai sinua vanhempi mies etsii jo elämänkumppania, jos yleensä on vielä vapaa. Jos annat samanlaisen kuvan itsestäsi kuin avauksessa (vähän kalsea ja ylimielinen, keskittyy näyttämään erinomaiselta) on sinut helppo ohittaa. Et vaikuta riittävän lämpimältä tai mukavalta, että sinuun kannattaisi tutustua, etkä toisaalta niin helpolta, että lähtisit panoseuraksi.

Vierailija
44/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisuutensa korostajat ovat usein muuten aika personaattomia.

Ja siihen yhdistettynä asiapukeutuminen ja aloittajan minäminä-asenne, niin lopputulos on se mikä on.

Vierailija
45/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiilu kirjoitti:

Aika moni tuntuu tarttuvan tuohon painooni. Olen kyllä sporttinen ja liikun paljon (juoksu jne), mutta toki en ulkoisesti miltään fitness-mallilta näytä. Kuvailisin itseäni enemmän kurvikkaaksi kuin läskiksi. Mutta ehkä se sitten on miehille turn off kuitenkin... Varmaan pitää nyt syksyn aikana tiputella kiloja, kerron sitten toimiko ;)

Hyvä että pidät tasoa yllä. Renttujen ja peräkammarin poikien matkaan ei pidäkään lähteä ellei kerjää ikävyyksiä. Sen sijaan kannattaa kiinnittää huomio siihen onko miehen elämä kunnossa eli hän hoitaa asiansa, kykenee kantamaan vastuuta ja on hyväsydäminen. Plussaa ovat tasa-arvon hyväksyminen myös käytännössä sekä huumorintaju. Fiksu mies kääntää törmäykset huumoriksi eikä kiroile eikä nimittele kumppaniaan. Positiivinen iloinen elämänasenne on mahtava voimavara.

Hiljainen ja huumorintajuton mies on paha yhdistelmä koska siihen liittyy usein passiivis-aggressiivisuutta joka voi purkautua yllättävällä tavalla. Narsistit, pettäjät, alkkikset/narkkarit ja hakkaajat pitää karsia armotta. Nämä tyypit eivät yleensä parannu.

Lompakkoloisen kiertoilmaukset spotattu.

Vierailija
46/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tätä, että naisen pitäisi laskea hakukriteerejä. Ei tuo nyt mitenkään kohtuuttomalta kuulosta, että haluaa siedettävän näköisen ja vähän kumiankkaa älykkäämmän oloisen miehen. Eikä edes siis yhden yön hoitoa varten.

Mutta te valittajat olettekin sitten ilmeisesti niitä miehiä, jotka eivät täytä edes noita toiveita.

Kun nainen haluaa miehen, joka on siedettävän näköinen, itsevarma ja hyvillä sosiaalisilla taidoilla varustettu sekä vielä koulutettu, niin mulla on huonoja uutisia: niillä miehillä on yleensä varaa ottaa todella hyvännäköinen nainen. Kysy itseltäsi "Olenko todella hyvännäköinen nainen? Voisiko naamani laittaa demin tai cosmon kanteen, ilman että jokatoinen ihminen katsoisi että "mitä vittua tuollainen naama tuossa tekee?"

Vierailija
47/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilu kirjoitti:

Olen 29-v akateemisesti koulutettu nainen, omasta mielestäni ihan kivan näköinen. Mulla on nätit pitkät hiukset, pukeudun tyylikkäisiin vaatteisiin (en mihinkään herutusmekkoihin, vaan hillitysti), meikkaan, mulla on luonnostaan melko isot rinnat jne. Ainoana "miinuksena" että olen "kurvikas", bmi jotain 25 eli normaalipainon ylärajoilla. Olen nyt syksyllä sinkuksi jäätyäni käynyt pari kertaa yökerhoissa ja joutunut pettymään: "normaalit" miehet eivät ole ottaneet minuun minkäänlaista kontaktia. Ainoat miehet, jotka ovat lähestyneet minua, ovat olleet reilusti vanhempia ja jotenkin yksinkertaisen oloisia "peräkammarin poikia". Olen jopa itse tehnyt muutaman mielenkiintoisen miehen suuntaan aloitteen menemällä juttelemaan, mutta hekin ovat liuenneet paikalta hetken päästä.

Kävin myös taannoin sokkotreffeillä kaverin järkkäämänä erään hyvännäköisen, tyylikkään ja koulutetun miehen kanssa. Mies oli todella mukava ja meillä vaikutti synkkaavan. Päädyimme jopa vähän fyysisempaan kontaktiin (ei nyt ihan suutelua tai mitään, mutta lähekkäin kuitenkin). Mies ei kuitenkaan mennyt tästä pidemmälle, vaikka olisin itse ollut valmis, jos hän olisi tehnyt aloitteen. Tämäkin mies vain liukeni lopulta paikalta ja hänestä ei ole kuulunut mitää näiden treffien jälkeen, eli ei ole kiinnostunut.

En edes ole etsimässä mitään vakavaa, koska nautin sinkkuna olosta. Ihan yhden illan juttukin kelpaisi, jos löytyisi edes suht normaalin älykkyysosamäärän ja edes "neutraalin" ulkonäön omaava kumppani. En usko siis, että vaikutan edes mitenkään epätoivoiselta.

Kertooko tämä ympärilläni vallitseva mieskato siitä, että olen tietämättäni "alemman tason nainen" eli minun pitäisikin tyytyä näihin vanhempiin peräkammarin poikiin? Tekevätkö teille muille naisille muut kuin nämä petäkammarin pojat aktiivisesti aloitteita esim. baarissa?

Niin kuin täällä on jo sanottu, niin olet vasta ns. raapaissut sinkkuna olemista, joten turha tehdä itään syvällisisä analyyseja siitä, miksi ei ole vielä tärpännyt. Rauhoitu.

Kyllä minulle tuosta aika vahvasti tulee fiilis, että nimenomaan vaikutat livenä liian innokkaalta ja epätoivoiselta. Opettele kaikessa rauhassa olemaan itseksesi ja keski elämääsi mielekestä sisältöä, joka tekee sinut onnelliseksi. Sellainen ihminen vetää puoleensa muita, joka on sinut itsensä kanssa ja josta säteilee se, ettei hän tarvitse toista ensisijaisesti "pelastamaan" itseään. 

Vierailija
48/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miehet on aivan jossain muualla kuin yökerhoissa ;)

Vierailija
49/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyisestä suhteessa eroan niin jään varmaan ikisinkuksi, koska jos joku kerran vuodessa sattuu lähestymään niin se on joku mt-potilas.

Hyviä miehiä ei ole. Siks jos muutoin hyvän miehen ainut miinus on esim. liiallinen alkoholin käyttö niin miksi lähteä vaihtamaan kun parempaa ei kolmikymppiselle löydy.

Vierailija
50/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että olet akateeminen ja kolmekymppinen. No sitten haiskahtaa aika paljon, että sulla on niitä 'mielipiteitä' jotka on miehille aika paha turn-off. Tyhmä blondi -lähestymistapa on paljon parempi. Tuo ne mielipiteesi esille myöhemmin ajan kanssa.

Mitä ihmettä? :D Minä olen kyllä "iskenyt" aina tuomalla esiin mielipiteitäni, huumorintajuani ja älykkyyttäni. Tosin en olekaan koskaan tuntenut mitään kiinnostusta tynnyrissä kasvaneisiin miehiin, joita pelottavat kaikki pumpattavaa barbaraa fiksummat naiset. Että mielipiteetkin pitäisi sitten annostella esiin varovasti ja ajan kanssa, ettei mies - tuo kedon herkkä mimosa - vain säikähtäisi? :D :D :D

Vierailija
51/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutetut miehet on jo viety. Koulutettuja naisia on enemmän, eikä heille kelpaa vähemmän koulutettu mies. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa.

Mutta sen verran sanon, että kyllä mä huomaan painon kanssa jojoilleena, että vientiä on eniten BMI 18-22, 25:sssä olen jo aika tukeva ja se näkyy jo itsensä häpeilemisenä ja huonona itsetuntona. Kukas sellaista tulisikaan iskemään. Jos tietysti olet tyytyväinen itseesi tuollaisena niin sinulla ei sitten ole samaa ongelmaa. Ja jotkut lihoo kauniisti, esim. perseestä, tisseistä, vähän reisistä. Mulle tulee kaksoisleuka, allit ja mahaa. Eroja tuossakin.

Kyllä minun työpaikalla on aika monta sinkkumiestä itseni mukaan lukien, mutta me ollaankin dippainssejä eli eiköhän se selity sillä.

Vierailija
52/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen kuin ap ja minulla on about sama painoindeksi, mutta olen myöskin kurvikas, en läski. Ollessani vuoden verran sinkkuna pari vuotta sitten löysin kyllä tosi helposti seuraa, tosi tasokastakin sellaista. Nyt olen onnellisesti suhteessa, mutta siitä huolimatta aina baarissa ilmaantuu kiinnostuneita miehiä, ikähaarukalla 20-lähes 50 vaikka en todellakaan ole itse aloitteellinen.

Mistä sitten johtuu? Pukeudunkin vielä siistin "virallisesti", en todellakaan paljastavasti. Olen melko luonnollisen kaunis, meikkaan aika vähän ja olen luonnonvaalea. Hymyilen paljon, olen ystävällinen ihmisille, välillä tosin huumorini on melko sarkastista. Joku nyt ainakin tässä paketissa toimii :)

Vierailija
53/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ongelma on ap paino vaan joku muu?

muijan siskokin on hirveän näköinen rantapallo isoilla tisseillä ja miehiä pyörii ympärillä kuin kärpäsiä.

Vierailija
54/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä luultavasti katsot tietoisesti tai vähemmän tietoisesti, niitä ympärillä olevia perusmiehiä ns. nenänvarttasi pitkin.

Näin tekee moni nainen, oli varaa tai ei.

Läskillä ei ainakaan ole.

Läskeistä pääsee eroon niin halutessaan ja toisekseen, miehetkö eivät katsele naisia nenänvartta pitkin? Itse olen hoikka mutta koska en ole kasvoistani kaunis, saan miehiltä todella nyrpeitä ja toisinaan jopa vihamielisiä katseita. Kyllä ne miehetkin osaa käyttäytyä ylimielisesti naisia kohtaan.

Vierailija
55/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että olet akateeminen ja kolmekymppinen. No sitten haiskahtaa aika paljon, että sulla on niitä 'mielipiteitä' jotka on miehille aika paha turn-off. Tyhmä blondi -lähestymistapa on paljon parempi. Tuo ne mielipiteesi esille myöhemmin ajan kanssa.

Mitkä mielipiteet on miehille turn off? Ei kaikki akateemiset naiset ole hyysäriswakkejs jos sitä tarkoitit.

Vierailija
56/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutetut miehet on jo viety. Koulutettuja naisia on enemmän, eikä heille kelpaa vähemmän koulutettu mies. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa.

Mutta sen verran sanon, että kyllä mä huomaan painon kanssa jojoilleena, että vientiä on eniten BMI 18-22, 25:sssä olen jo aika tukeva ja se näkyy jo itsensä häpeilemisenä ja huonona itsetuntona. Kukas sellaista tulisikaan iskemään. Jos tietysti olet tyytyväinen itseesi tuollaisena niin sinulla ei sitten ole samaa ongelmaa. Ja jotkut lihoo kauniisti, esim. perseestä, tisseistä, vähän reisistä. Mulle tulee kaksoisleuka, allit ja mahaa. Eroja tuossakin.

Kyllä minun työpaikalla on aika monta sinkkumiestä itseni mukaan lukien, mutta me ollaankin dippainssejä eli eiköhän se selity sillä.

Unelmamieheni olisi DI, mutta DI-miehet kuulemma haluavat vain DI-naisen tai sairaanhoitajan, huuhaahumanisti ei käy.

Vierailija
57/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siille syynsä löytyy miksi ap on tuon ikäisenä single. Ne kaikki hyvät naiset ovat jo pariutuneet ja jäljelle siitteen jäänet, no, tiedätte kyllä minkälainen aines.

Vierailija
58/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmamieheni olisi DI, mutta DI-miehet kuulemma haluavat vain DI-naisen tai sairaanhoitajan, huuhaahumanisti ei käy.

Mikä on huuhaahumanisti?

Tuleva DI

Vierailija
59/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kyseli, isketäänkö muita naisia paljon. Ei mua ainakaan. Tosin taidan kuulua ulkonäöllisesti ei niin himoittaviin naisiin, koska kavereilla riittää enemmän vientiä. Enpä ole vielä kenekään tuntemattoman matkaan lähtenyt baarista, ellei nuoruuden juttuja oteta huomioon. Toisaalta en kyllä itsekään ihan täysin tuntemattomien kanssa ole halunnut lähteä juttelemaan, koska olen yleensä ollut baarissa pitämässä hauskaa kavereiden kanssa. Ihmeesti ihania miehiä on silti riittänyt, olen tavannut niitä laajan kaveripiirin kautta. Pointtini on, että mä en ole koskaan ajatellut mitään tasojuttuja - ei ole mitään "tasoa", joka määrittää, minkälaisen kumppanin saat. Ihmiset on erilaisia ja viehättyy erilaisista tyypeistä. Itseänikään ei mitkään perushemmot - ne jotka esittelevät itsensä, että "mua on sanottu ihan hyvännäköiseksi, käyn töissä ja talous on kunnossa" voisi vähempää kiinnostaa. Pitää olla jotain sielunkumppanuutta.

Vierailija
60/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijax kirjoitti:

Ongelma on siinä, että sun paino on normaalin ylärajoilla. Jos sun paino olisi normaalin alarajoilla, niin saisit melaa niin paljon sisään, että sitä tulisi ikkunoista, oven raoista yms. tyrkylle. Hyviä uutisia: Painosi ja rasvaprosenttisi voit päättää ja valita täysin itse mieleiseksesi.

Kiitos makeista nauruista !