Kun "normaalit" miehet eivät lähesty
Olen 29-v akateemisesti koulutettu nainen, omasta mielestäni ihan kivan näköinen. Mulla on nätit pitkät hiukset, pukeudun tyylikkäisiin vaatteisiin (en mihinkään herutusmekkoihin, vaan hillitysti), meikkaan, mulla on luonnostaan melko isot rinnat jne. Ainoana "miinuksena" että olen "kurvikas", bmi jotain 25 eli normaalipainon ylärajoilla. Olen nyt syksyllä sinkuksi jäätyäni käynyt pari kertaa yökerhoissa ja joutunut pettymään: "normaalit" miehet eivät ole ottaneet minuun minkäänlaista kontaktia. Ainoat miehet, jotka ovat lähestyneet minua, ovat olleet reilusti vanhempia ja jotenkin yksinkertaisen oloisia "peräkammarin poikia". Olen jopa itse tehnyt muutaman mielenkiintoisen miehen suuntaan aloitteen menemällä juttelemaan, mutta hekin ovat liuenneet paikalta hetken päästä.
Kävin myös taannoin sokkotreffeillä kaverin järkkäämänä erään hyvännäköisen, tyylikkään ja koulutetun miehen kanssa. Mies oli todella mukava ja meillä vaikutti synkkaavan. Päädyimme jopa vähän fyysisempaan kontaktiin (ei nyt ihan suutelua tai mitään, mutta lähekkäin kuitenkin). Mies ei kuitenkaan mennyt tästä pidemmälle, vaikka olisin itse ollut valmis, jos hän olisi tehnyt aloitteen. Tämäkin mies vain liukeni lopulta paikalta ja hänestä ei ole kuulunut mitää näiden treffien jälkeen, eli ei ole kiinnostunut.
En edes ole etsimässä mitään vakavaa, koska nautin sinkkuna olosta. Ihan yhden illan juttukin kelpaisi, jos löytyisi edes suht normaalin älykkyysosamäärän ja edes "neutraalin" ulkonäön omaava kumppani. En usko siis, että vaikutan edes mitenkään epätoivoiselta.
Kertooko tämä ympärilläni vallitseva mieskato siitä, että olen tietämättäni "alemman tason nainen" eli minun pitäisikin tyytyä näihin vanhempiin peräkammarin poikiin? Tekevätkö teille muille naisille muut kuin nämä petäkammarin pojat aktiivisesti aloitteita esim. baarissa?
Kommentit (74)
Tuo kertoo ihan vaan siitä että jotakuinkin ikäisesi miehet alkavat olla vakiintuneita. Jäljellä on sitten heitä jotka ovat yksin ja syystä, kuten olet huomannut. Ulkonäkösi on varmasti tosi hyvä mutta se ei vaan riitä, kun niitä miehiä ei siellä enää ole.
Oma veikkaus on seuraava.
Sinä luultavasti katsot tietoisesti tai vähemmän tietoisesti, niitä ympärillä olevia perusmiehiä ns. nenänvarttasi pitkin.
Ja tuohon kun lisää virallisemman oloisen pukeutumistyylin, niin saadaan aikaiseksi hyvin tehokas mieskarkoitin, joka toimii valitettavasti vain älykkäisiin miehiin.
Ns. Pelimies aikoinani oppi karttamaan kahdenlaisia naistyyppejä, joista toinen oli hyvin paljastavasti pukeutuva primadonna ja toinen sitten tuo yllämainittu "ylimielinen asiapukeutuja".
Mutta mene ja tiedä, kun ei ole itse ollut vieressä todistamassa.
Jos olet käynyt kaksi kertaa yökerhossa ja kerran sokkotreffeillä, eihän noin pienestä aineistosta voi päätellä mitään. On ajanhukkaa yrittää tarjota analyysejä, kun ne eivät perustu mihinkään. Käy nyt parikymmentä kertaa treffeillä tai yökerhossa ja raportoi sitten. Veikkaanpa, että "ongelmasi" on kyllä siihen mennessä jo tiessään.
Ongelma on siinä, että sun paino on normaalin ylärajoilla. Jos sun paino olisi normaalin alarajoilla, niin saisit melaa niin paljon sisään, että sitä tulisi ikkunoista, oven raoista yms. tyrkylle. Hyviä uutisia: Painosi ja rasvaprosenttisi voit päättää ja valita täysin itse mieleiseksesi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä luultavasti katsot tietoisesti tai vähemmän tietoisesti, niitä ympärillä olevia perusmiehiä ns. nenänvarttasi pitkin.
Näin tekee moni nainen, oli varaa tai ei.
Läskillä ei ainakaan ole.
Ehkä sä voisit itse tehdä niitä aloitteita, etkä vaan ruikuttaa kun miehet ei tee niitä.
Minäkin sain vähän ylimielisen kuvan sinusta ja se karkottaa perusteellisesti miehet. Myös sinun hätä ja epätoivo miehen saamiseksi on luotaantyöntävää. Mikä ihme kiire sinulla on? Vaikka kaikki kaverisi olisivat jo löytäneet kaverin vierelleen ja toistelet viihtyväsi yksinkin, niin lopeta hoppuilu.
Ei tuon BMIn vielä pitäisi estää vientiä. Vähentää varmaan, mutta ei siis estää. Vaihda ne yökerhojen lihatiskit sitten muihin hakupaikkoihin, niin ehkä sitten löytyy paremmin.
Paino ei ole ongelma, kummasti niillä isoilla tytöilläkin vientiä riittää jos luonne on kunnossa. Mutta älä tuomitse miehiä ennen kuin olet edes hieman tutustunut. Mitä luultavimmin olet pistänyt monta helmeä läheltäsi pois kun kurkit vain heidän yli niihin muihin miehiin.
Ja taas tätä, että naisen pitäisi laskea hakukriteerejä. Ei tuo nyt mitenkään kohtuuttomalta kuulosta, että haluaa siedettävän näköisen ja vähän kumiankkaa älykkäämmän oloisen miehen. Eikä edes siis yhden yön hoitoa varten.
Mutta te valittajat olettekin sitten ilmeisesti niitä miehiä, jotka eivät täytä edes noita toiveita.
Tiilu kirjoitti:
Olen 29-v akateemisesti koulutettu nainen, omasta mielestäni ihan kivan näköinen. Mulla on nätit pitkät hiukset, pukeudun tyylikkäisiin vaatteisiin (en mihinkään herutusmekkoihin, vaan hillitysti), meikkaan, mulla on luonnostaan melko isot rinnat jne. Ainoana "miinuksena" että olen "kurvikas", bmi jotain 25 eli normaalipainon ylärajoilla. Olen nyt syksyllä sinkuksi jäätyäni käynyt pari kertaa yökerhoissa ja joutunut pettymään: "normaalit" miehet eivät ole ottaneet minuun minkäänlaista kontaktia. Ainoat miehet, jotka ovat lähestyneet minua, ovat olleet reilusti vanhempia ja jotenkin yksinkertaisen oloisia "peräkammarin poikia". Olen jopa itse tehnyt muutaman mielenkiintoisen miehen suuntaan aloitteen menemällä juttelemaan, mutta hekin ovat liuenneet paikalta hetken päästä.
Kävin myös taannoin sokkotreffeillä kaverin järkkäämänä erään hyvännäköisen, tyylikkään ja koulutetun miehen kanssa. Mies oli todella mukava ja meillä vaikutti synkkaavan. Päädyimme jopa vähän fyysisempaan kontaktiin (ei nyt ihan suutelua tai mitään, mutta lähekkäin kuitenkin). Mies ei kuitenkaan mennyt tästä pidemmälle, vaikka olisin itse ollut valmis, jos hän olisi tehnyt aloitteen. Tämäkin mies vain liukeni lopulta paikalta ja hänestä ei ole kuulunut mitää näiden treffien jälkeen, eli ei ole kiinnostunut.
En edes ole etsimässä mitään vakavaa, koska nautin sinkkuna olosta. Ihan yhden illan juttukin kelpaisi, jos löytyisi edes suht normaalin älykkyysosamäärän ja edes "neutraalin" ulkonäön omaava kumppani. En usko siis, että vaikutan edes mitenkään epätoivoiselta.
Kertooko tämä ympärilläni vallitseva mieskato siitä, että olen tietämättäni "alemman tason nainen" eli minun pitäisikin tyytyä näihin vanhempiin peräkammarin poikiin? Tekevätkö teille muille naisille muut kuin nämä petäkammarin pojat aktiivisesti aloitteita esim. baarissa?
Tuossapa se ongelma.
Ihan voin kokemuksesta sanoa, että kurvikas mukavalla luonteella varustettu nainen saa seuraa. Älä kuuntele näitä vastakommentteja! Naisilla on outo harhaluulo siitä, että miehet olisivat automaattisesti laihojen perään. Katsokaa naiset Marilyn Monroen kuvia. Oli muotoa lantiossa ja reisissä, mutta aikansa seksisymboli. Ja huom. Bmi 25 ei tarkoita lihavaa kun paino on kerääntynyt oikeisiin paikkoihin.
Nimimerkillä, kurvikas ja mukava ;)
Et ole edes etsimässä mitään vakavaa niin en ymmärrä ongelmaasi. Pidä hauskaa, nauti elämästäsi, ole onnellinen. Kyllä sun elämään sitten pian saapuu joku mies joka saa sut hulluksi ja pilaa sen kaiken ;)
Missä ap asuu? Voitais paneskella vähän.
normaali M40v 181/85.
Keskityt aika pinnallisiin asioihin minusta. Jos pinnalliset asiat ovat ns. kunnossa, kannattaa miettiä missä muualla voisi olla ongelmia. Oletko kiinnostava ihminen?
Kapakassa on kapakkaukkoja, onko se siulle yllätys?
Mikset ala lesboksi? Tälläkin palstalla on niin paljon naisia jotka pitävät sinua mukavana ja juuri sopivana. Miehille taas et kelpaa kun heille olet läski.
Laitapa iskuriin kroppakuvallasi ilmoitus ja ylläty :)