Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun "normaalit" miehet eivät lähesty

Tiilu
04.09.2016 |

Olen 29-v akateemisesti koulutettu nainen, omasta mielestäni ihan kivan näköinen. Mulla on nätit pitkät hiukset, pukeudun tyylikkäisiin vaatteisiin (en mihinkään herutusmekkoihin, vaan hillitysti), meikkaan, mulla on luonnostaan melko isot rinnat jne. Ainoana "miinuksena" että olen "kurvikas", bmi jotain 25 eli normaalipainon ylärajoilla. Olen nyt syksyllä sinkuksi jäätyäni käynyt pari kertaa yökerhoissa ja joutunut pettymään: "normaalit" miehet eivät ole ottaneet minuun minkäänlaista kontaktia. Ainoat miehet, jotka ovat lähestyneet minua, ovat olleet reilusti vanhempia ja jotenkin yksinkertaisen oloisia "peräkammarin poikia". Olen jopa itse tehnyt muutaman mielenkiintoisen miehen suuntaan aloitteen menemällä juttelemaan, mutta hekin ovat liuenneet paikalta hetken päästä.

Kävin myös taannoin sokkotreffeillä kaverin järkkäämänä erään hyvännäköisen, tyylikkään ja koulutetun miehen kanssa. Mies oli todella mukava ja meillä vaikutti synkkaavan. Päädyimme jopa vähän fyysisempaan kontaktiin (ei nyt ihan suutelua tai mitään, mutta lähekkäin kuitenkin). Mies ei kuitenkaan mennyt tästä pidemmälle, vaikka olisin itse ollut valmis, jos hän olisi tehnyt aloitteen. Tämäkin mies vain liukeni lopulta paikalta ja hänestä ei ole kuulunut mitää näiden treffien jälkeen, eli ei ole kiinnostunut.

En edes ole etsimässä mitään vakavaa, koska nautin sinkkuna olosta. Ihan yhden illan juttukin kelpaisi, jos löytyisi edes suht normaalin älykkyysosamäärän ja edes "neutraalin" ulkonäön omaava kumppani. En usko siis, että vaikutan edes mitenkään epätoivoiselta.

Kertooko tämä ympärilläni vallitseva mieskato siitä, että olen tietämättäni "alemman tason nainen" eli minun pitäisikin tyytyä näihin vanhempiin peräkammarin poikiin? Tekevätkö teille muille naisille muut kuin nämä petäkammarin pojat aktiivisesti aloitteita esim. baarissa?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap asuu? Voitais paneskella vähän.

normaali M40v 181/85.

Kyllä tuollaisella lähestymisellä on saa varmistettua vähän paneskelua.

Vierailija
22/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken itseni normaaliksi mieheksi, mutta ei minua baarista löytäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, laske rimaa tai elä yksin. Siinä sinun vaihtoehtosi.

Vierailija
24/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olet akateeminen ja kolmekymppinen. No sitten haiskahtaa aika paljon, että sulla on niitä 'mielipiteitä' jotka on miehille aika paha turn-off. Tyhmä blondi -lähestymistapa on paljon parempi. Tuo ne mielipiteesi esille myöhemmin ajan kanssa.

Vierailija
25/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntuu tarttuvan tuohon painooni. Olen kyllä sporttinen ja liikun paljon (juoksu jne), mutta toki en ulkoisesti miltään fitness-mallilta näytä. Kuvailisin itseäni enemmän kurvikkaaksi kuin läskiksi. Mutta ehkä se sitten on miehille turn off kuitenkin... Varmaan pitää nyt syksyn aikana tiputella kiloja, kerron sitten toimiko ;)

Vierailija
26/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaali M40v 181/85.

Ja mitä tämä on suomeksi?

Vierailija
27/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hyvä löytyy. Yksi riittää.

Vierailija
28/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilu kirjoitti:

Aika moni tuntuu tarttuvan tuohon painooni. Olen kyllä sporttinen ja liikun paljon (juoksu jne), mutta toki en ulkoisesti miltään fitness-mallilta näytä. Kuvailisin itseäni enemmän kurvikkaaksi kuin läskiksi. Mutta ehkä se sitten on miehille turn off kuitenkin... Varmaan pitää nyt syksyn aikana tiputella kiloja, kerron sitten toimiko ;)

Kyllä suosittelisin enemmän keskittymään pään sisäiseen kauneuteen.

Vierailija
29/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hyvä löytyy. Yksi riittää.

Eiks tää ao meinannu kerätäpanoja, et ilmeisesti yks ei riitä.

Vierailija
30/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi perusteella ei pitäisi olla ongelmaa.

Pari mahdollista syytä tulee mieleen: oletko kasvoiltasi nätti? Kasvot - usko tai älä - merkkaavat paljon. Toinen juttu on luonne, jota onkin hankalampi arvioida koska se mitä itse kuvittelet olevasi ei välttämättä välity vastapuolelle lyhyissä tapaamisissa. Jos olet tosikko tai jollain tavalla "outo", se voi karkottaa.

Muodokkuutesi ei pitäisi olla ongelma todellakaan.

Vierailija
31/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakoissa säännöllisesti naisia yrittävät miehet ovat joko alkoholisteja, epätoivoisia tai pelureita. Hyvä aviomiesaines viedään heti, jos edes asti kapakkaan ehtivät, mutta nämä ongelmatapaukset jäävät kiertämään.

Vierailija
32/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapakoissa säännöllisesti naisia yrittävät miehet ovat joko alkoholisteja, epätoivoisia tai pelureita. Hyvä aviomiesaines viedään heti, jos edes asti kapakkaan ehtivät, mutta nämä ongelmatapaukset jäävät kiertämään.

Sama pätenee naisiin kun ei ole tälle aviomiesainekselle kelvannut?

Vierailija
33/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa taitaa tämäkin asua.

Vierailija
34/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti, kolmissakymmenissä oleva nainen ja ihmettelin kun kaupassa eilen 5-kymppinen mies flirttaili. Nelikymppisen lähestymisen vielä käsitän ja sen, jos ei 20-v. pojat enää kiinnostu, mutta jotenkin sitä masentuu näistä...

Vierailija
35/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaali M40v 181/85.

Ja mitä tämä on suomeksi?

Huolimatonta editointia. Poista siitä sana "on" ja mieti uudelleen.

Vierailija
36/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma veikkaus on seuraava.

Sinä luultavasti katsot tietoisesti tai vähemmän tietoisesti, niitä ympärillä olevia perusmiehiä ns. nenänvarttasi pitkin.

Ja tuohon kun lisää virallisemman oloisen pukeutumistyylin, niin saadaan aikaiseksi hyvin tehokas mieskarkoitin, joka toimii valitettavasti vain älykkäisiin miehiin.

Ns. Pelimies aikoinani oppi karttamaan kahdenlaisia naistyyppejä, joista toinen oli hyvin paljastavasti pukeutuva primadonna ja toinen sitten tuo yllämainittu "ylimielinen asiapukeutuja".

Mutta mene ja tiedä, kun ei ole itse ollut vieressä todistamassa.

Aha. Mun exä taas joka on pelimies sanoi, että jos haluaa helpoiten seuraa pitää pukeutua nimenomaan joko tosi herutusvaatteisiin tai sitten äärityylikkäästi ja virallisen oloisesti. Olen myös sivusta seurannut kuinka juuri niillä tyyleillä pukeutuneita naisia isketään eniten, ei suinkaan mitään naapurintyttötyylisiä tavallisia naisia.

Ap harvat miehet tekevät aloitteita. Olen itse laiha ja kaunis ja silti löysin mieheni tekemällä itse aloitteen. Suosittelen sitä sullekin. Jonkun verran tulee torjuntaakin, mutta ehkä mä olin immuuni sille, kun olen aikoinaan työskennellyt feissarina ja puhelinmyyjänä... pitää vähän kovettaa itsensä torjuntaa kohtaan niin pystyy lähestymään ketä vain ja lopulta sitten tärppää.

Vierailija
37/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilu kirjoitti:

Hyvä että pidät tasoa yllä. Renttujen ja peräkammarin poikien matkaan ei pidäkään lähteä ellei kerjää ikävyyksiä. Sen sijaan kannattaa kiinnittää huomio siihen onko miehen elämä kunnossa eli hän hoitaa asiansa, kykenee kantamaan vastuuta ja on hyväsydäminen. Plussaa ovat tasa-arvon hyväksyminen myös käytännössä sekä huumorintaju. Fiksu mies kääntää törmäykset huumoriksi eikä kiroile eikä nimittele kumppaniaan. Positiivinen iloinen elämänasenne on mahtava voimavara.

Hiljainen ja huumorintajuton mies on paha yhdistelmä koska siihen liittyy usein passiivis-aggressiivisuutta joka voi purkautua yllättävällä tavalla. Narsistit, pettäjät, alkkikset/narkkarit ja hakkaajat pitää karsia armotta. Nämä tyypit eivät yleensä parannu.

Vierailija
38/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetut miehet on jo viety. Koulutettuja naisia on enemmän, eikä heille kelpaa vähemmän koulutettu mies. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa.

Mutta sen verran sanon, että kyllä mä huomaan painon kanssa jojoilleena, että vientiä on eniten BMI 18-22, 25:sssä olen jo aika tukeva ja se näkyy jo itsensä häpeilemisenä ja huonona itsetuntona. Kukas sellaista tulisikaan iskemään. Jos tietysti olet tyytyväinen itseesi tuollaisena niin sinulla ei sitten ole samaa ongelmaa. Ja jotkut lihoo kauniisti, esim. perseestä, tisseistä, vähän reisistä. Mulle tulee kaksoisleuka, allit ja mahaa. Eroja tuossakin.

Vierailija
39/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma veikkaus on seuraava.

Sinä luultavasti katsot tietoisesti tai vähemmän tietoisesti, niitä ympärillä olevia perusmiehiä ns. nenänvarttasi pitkin.

Ja tuohon kun lisää virallisemman oloisen pukeutumistyylin, niin saadaan aikaiseksi hyvin tehokas mieskarkoitin, joka toimii valitettavasti vain älykkäisiin miehiin.

Ns. Pelimies aikoinani oppi karttamaan kahdenlaisia naistyyppejä, joista toinen oli hyvin paljastavasti pukeutuva primadonna ja toinen sitten tuo yllämainittu "ylimielinen asiapukeutuja".

Mutta mene ja tiedä, kun ei ole itse ollut vieressä todistamassa.

Aha. Mun exä taas joka on pelimies sanoi, että jos haluaa helpoiten seuraa pitää pukeutua nimenomaan joko tosi herutusvaatteisiin tai sitten äärityylikkäästi ja virallisen oloisesti. Olen myös sivusta seurannut kuinka juuri niillä tyyleillä pukeutuneita naisia isketään eniten, ei suinkaan mitään naapurintyttötyylisiä tavallisia naisia.

Ap harvat miehet tekevät aloitteita. Olen itse laiha ja kaunis ja silti löysin mieheni tekemällä itse aloitteen. Suosittelen sitä sullekin. Jonkun verran tulee torjuntaakin, mutta ehkä mä olin immuuni sille, kun olen aikoinaan työskennellyt feissarina ja puhelinmyyjänä... pitää vähän kovettaa itsensä torjuntaa kohtaan niin pystyy lähestymään ketä vain ja lopulta sitten tärppää.

Mun eksät taas ovat kaikki tykänneet ponnaripäisistä naapurintytöistä. Aina on isketty milloin missäkin kun on ollut farkut ja t-paita, vähän meikkiä, hiukset ponnarilla tai auki. Aina on ollut vientiä, paljon. Baarista en ole tosin löytänyt yhtään poikaystävää vaan harrastuksista, lähikaupasta, matkoilta jne.

Vierailija
40/74 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilu kirjoitti:

Oikea valinta.

M